Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стадії бюджетного процесу на місцевому рівні

Таблиця 7.

Поняття, стадії та принципи бюджетного процесу на місцевому рівні

Бюджетний календар

Поняття, стадії та принципи бюджетного процесу на місцевому рівні

Зміст

Бюджетний процес на місцевому рівні

 

Бюджетний процес − це набагато більше, ніж підготовка юридичного документа, що асигнує фонди коштів по групах статей. Хороше складання бюджету є загально визначеним процесом, який має політичний, уп­равлінський, плановий, комунікаційний і фінансовий виміри.

Бюджетний процес складається з заходів, що охоплюють розробку, ви­конання та оцінку плану з надання послуг та основних фондів.

Бюджетний кодекс визначає чотири стадії бюджетного процесу:

складання проектів бюджету;

розгляд та прийняття закону про Державний бюджет України, рішень про місцеві бюджети;

виконання бюджету, в тому числі у разі необхідності внесення змін до закону про Державний бюджет України, рішення про місцеві бюдже­ти;

підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету і прийняття рішення щодо нього. Бюджетному процесу притаманні кілька важливих рис. Він включає довгострокову перспективу, встановлює зв'язок із загальними організаційними цілями, зосереджує бюджетні рішення на результатах і наслідках, включає і заохочує ефективне спілкування із зацікавленими особами, надає стимули керівництву.

Складання проектів бюджетів, порядок затвердження, виконання та контроль за виконанням регламентується Бюджетним кодексом, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про місцеві державні адміністрації”, нормативними матеріалами Міністерства фінансів, Державного Казначейства, рішеннями відповідних рад депутатів.

Стадія Складові стадії Виконавці Контрольні терміни
І. Складан­ня проекту бюджету   1. Отримання інформації від Міністерства фінансів України про особливості складання розрахунків до проектів бюджетів та її опрацювання Рада міністрів АРК, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи Відповідних рад  
2. Надання необхідної інформації: Міністерству фінансів − для проведення розрахунків по міжбюджетним трансфертам; Верховній Раді України − для перевірки достовірності цих розрахунків Рада міністрів АРК, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад  
3. Розробка і доведення до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів Місцеві фінансові органи  
4. Подання бюджетних запитів місцевим фінансовим органам Головні розпорядники бюджетних коштів Визначаються місцевими фінансовими органами
5. Подання пропозицій щодо показників проектів бюджетів міським фінансовим органам Виконавчі органи рад райдержадміністрації в м. Києві та Севастополі У тижневий термін після другого читання проекту закону
6. Отримання від Кабінету Міністрів положень та показників міжбюджетних відносин після другого читання проекту Закону про Державний бюджет та їх опрацювання Рада міністрів АРК, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад  
7. Підготовка проекту рішення про місцевий бюджет   Рада міністрів АРК, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад  
ІІ. Розгляд та прийняття рішення     1. Схвалення проекту рішення про місцевий бюджет Рада міністрів АРК, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад  
2. Розгляд проекту рішення про місцевий бюджет Верховна Рада АРК, відповідні ради  
3. Затвердження місцевих бюджетів   Верховна Рада АРК, відповідні ради   Не пізніше, ніж у двотижневий термін після офіційного опублікування закону
ІІІ. Виконання бюджету   1. Затвердження розпису місцевого бюджету Керівник місцевого фінансового органу  
2. Виконання Державного бюджету   Рада міністрів АРК, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи рад  
3. Загальна організація та управління виконанням відповідного місцевого бюджету Місцеві фінансові органи Так само
4 Казначейське обслуговування місцевих бюджетів Територіальні органи Державного казначейства » »
5. Здійснення видатків Розпорядники бюджетних коштів Протягом року
6. Внесення змін до рішення про місцевий бюджет Місцеві фінансові органи, місцеві ради У разі необхідності
ІV. Підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету   1. Отримання інформації про визначення періодичності, структури та термінів подання звітності про виконання місцевих бюджетів від Дер­жавного казначейства Територіальні органи Державного казначейства  
2. Складання та подання відповідним місцевим фінансовим органам балансів, звітів про виконання місцевих бюджетів Територіальні органи Державного казначейства    
3. Подання зведених звітів про виконання місцевих бюджетів та подання їх Міністерству фінансів АРК, фінансовим органам місцевих адміністрацій, виконавчим органам відповідних рад Територіальні органи Державного казначейства    
4. Подання річного звіту про виконання місцевого бюджету до Верховної Ради АРК, від­повідних місцевих рад Рада міністрів АРК, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад У двомісячний термін після завершення бюджетного періоду
5. Перевірка звіту Верховна Рада АРК, відповідні ради У двотижневий термін після подання
6. Затвердження звіту про виконання місцевого бюджету або прийняття іншого рішення   Рахункова палата АРК, комісія з питань бюджету відповідної ради, Верховна Рада АРК, відповідні місцеві ради    

Основним завданням бюджетного процесу є допомога суб'єктам рішень ухвалювати слушні рішення щодо надання послуг та основних фондів і сприяти участі в процесі зацікавлених осіб. Принципи бюджетного процесу:

1.Встановити загальні цілі для ухвалення рішень.

2. Розробити підходи до досягнення цілей.

3. Розробити бюджет, що узгоджується з підходами до досягнення цілей. Підготувати і затвердити фінансовий план і бюджет, що ве­дуть до досягнення цілей, зважаючи на обмеження наявних ресурсів.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  8. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  9. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  10. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  11. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  12. Альтернативні парадигми організаційного процесу




Переглядів: 1811

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад та структура видатків місцевих бюджетів | Касове виконання бюджету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.127 сек.