Місяць
| Завдання
| Термін виконання
|
Січень
|
| • Затвердження розпису Державного бюджету України
|
Лютий
|
| • Визначення переліку статистичних показників необхідних для обрахунку між бюджетних трансфертів
|
Березень
|
| • Збір статистичної інформації для визначення коригуючих коефіцієнтів та розрахунку міжбюджетних трансфертів
|
Квітень
| Розроблення пропозицій проекту Державного бюджету України
| • До 1-го Національний банк України подає до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів країни проект основних засад грошово-кредитної політики та проект кошторису
|
Травень
| • Не пізніше 1-го - подання річного звіту про виконання закону про Державний бюджет країни. Розгляд Верховною Радою звіту про виконання закону про Державний бюджет України. Розгляд основних макропоказників економічного і соціального розвитку України. Аналіз виконання бюджету в поточному бюджетному періоді. Оцінка обсягу фінансування бюджету. Складання пропозицій проекту державного бюджету України. Не пізніше, ніж за чотири дні до початку проведення парламентських слухань з питань бюджетної політики, Кабінет Міністрів України подає до Верховної Ради України проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період
|
Червень
| Визначення сновних напрямів джетної політики
| • Не пізніше 1-го - парламентські слухання з питань бюджетної політики ( з доповіддю про основні напрями бюджетної політики на наступний бюджетний період виступає Прем'єр-Міністр країни або, за його дорученням, Міністр фінансів країни). Схвалення Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період
|
Липень
| Складання проекту
Державного бюджету України
| • Інструкції щодо підготовки бюджетних запитів. Розроблення бюджетних запитів. Аналіз бюджетних запитів. Включення бюджетного запиту. Пропозиції проекту Державного бюджету країни
|
Серпень
| • Подання проекту закону про Державний бюджет країни Кабінету Міністрів України. Обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин. Не пізніше 15-го - оприлюднення законів, які пливають на формування доходної та видаткової частин бюджетів
|
Вересень
| Розгляд проекту державного бюджету Кабінетом Міністрів України
| • Схвалення проекту закону Кабінетом Міністрів країни. Не пізніше 15-го - подання проекту закону з відповідними матеріалами Верховній Раді України. Не пізніше 22-го − опублікування проекту акону в газеті "Урядовий кур'єр". Не пізніше 20-го − представлення проекту закону на пленарному засіданні Верховної Ради України
|
Жовтень
| Розгляд та прийняття Державного бюджету України Верховною Радою України
| • Не пізніше 1-го - розгляд проекту закону в Комітетах, депутатських фракціях та групах Верховної Ради країни та подання пропозицій до Комітету з итань бюджету. Не пізніше 15-го - розгляд Комітетом з питань бюджету спільно з уповноваженими представниками Кабінету Міністрів пропозицій до проекту закону та підготовка висновків та пропозицій до нього. Розгляд проекту закону про державний бюджет України в першому читанні. Не пізніше 20-го - прийняття проекту закону в першому читанні. Підготовка проекту закону до другого читання
|
Листопад
|
| • Не пізніше 3-го - Кабінет Міністрів подає доопрацьований проект закону відповідно до Бюджетних висновків і порівняльну таблицю. 3-6-го Комітет з питань бюджету готує висновки щодо розгляду проекту закону в другому читанні. Не пізніше 20-го - прийняття проекту закону в другому читанні. Не пізніше 25-го − внесення проекту закону на розгляд у третьому читанні. Прийняття проекту закону в третьому читанні
|
Грудень
|
| • До 1-го - прийняття закону про Державний бюджет України. Формування місцевих бюджетів
|
| | | |