МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Нанесення розмірівНатуральна величина – 1:1 Числові масштаби : - зменшення – 1:2 ; 1: 2,5 ; 1:4 ; 1:5 ; 1:10 ; 1:15 ; 1:20 ; 1:25 ; 1:40 ; 1:50 ; 1:75 ; 1:100 ; 1:200 ; 1:400 ; 1:500 ; 1:800 ; 1: 1000 . - збільшення – 2:1 ; 2,5:1 ; 4:1 ; 5:1 ; 10:1 ; 20:1 ; 40:1 ; 50:1 ; 100:1 . Краще всього зображати предмет в натуральну величину ( масштаб 1:1 ). Розміри на кресленні завжди проставляють дійсні, незалежно від величини вибраного масштабу : М1:1 М1:2 М2:1 20 40 20 На кресленні розміри повинні бути нанесені всі і тільки дійсні ( істинні ). Розміри на кресленнях вказуються розмірними числамив мм, які прос-тавляють над розмірними лініями. При цьому розмірність «мм» не позна-чається. Висота цифр розмірного числа h = 3,5 або 5 мм. У випадках необхідності проводять і виносні лінії. Розмірна лінія вказує межі вимірювання елементу предмета. Її проводять між виносними лініями або безпосередньо між лініями контуру предмета. Розмірні і виносні лінії виконуються тонкими суцільними лініями товщиною S/3…S/2, де S – товщина основної видимої контурної лінії. Відстань між паралельними розмірними лініями та від розмірної лінії до паралельної їй контурної, осьової або виносної лінії повинна бути в межах 7…10 мм. Розмір стрілки розмірної лінії (рис.1) – 4…7 мм, а ширина її основи h1 =2·S,деS =0,5…1,4 мм –товщина основних ліній (ліній контуру деталі) : Рис.1
При нанесенні розміру прямолінійного відрізка розмірну лінію проводять паралельно цьому відрізку і такої ж довжини, а виносні лінії – перпендику-лярно до розмірної. При цьому виносні лінії повинні виходити за кінці стрі-лок розмірної лінії на 1…5 мм. Необхідно утримуватись від перетину виносних і розмірних ліній. Розміри наносяться над розмірною лінією і паралельно їй , якщо вона розміщена горизонтально , або зліва (паралельно розмірній лінії), якщо розмірна лінія розміщена вертикально (рис.2) : Рис.2 Якщо ліния контуру нахилена вправо , то розмірна лінія проводиться паралельно лінії контуру , а розмір проставляється над розмірною лінією. Якщо лінія контуру нахилена вліво, то розмірна лінія проводиться паралельно лінії контуру , від неї проводиться виносна лінія з поличною, над якою і проставляється розмір (рис.3) : Рис.3
На рис.4 наведені приклади постановки розмірів, якщо відстані між лі-ніями контуру деталі малі (стрілки розміщають зовні контурних чи виносних ліній) : Рис.4
На рис 5 наведені приклади нанесення розмірів кола :
Рис.5
На рис 6 наведені приклади нанесення розмірів радіусів :
Рис.6
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|