Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проблеми права землекористування.

1. Право землекористування: проблеми поняття та видів.

2. Проблеми права постійного землекористування.

3. Земельно-орендні відносини.

4. Земельні сервітутні відносини.

 

Відсутність визначення поняття права землекористування на законодавчому рівні. Відсутність виключного переліку видів землекористування у ЗК.

Ст. 18 Ліс кодексу передбачає тимчасове (короткострокове та довгострокове) користування лісами.

Ч.1 ст. 796 ЦК – право на користування зем діл наймача будівель та споруд.

П.7 Перехідних положень ЗК – право тимчасового користування земельною ділянкою, які набувались до введення в дію чинного ЗК.

Відсутність закріплення в ЗК правового режиму земель заг землекористування. (Костяшкін І.О. Право заг землекористування грмадян) – назвати в чому різниця між правом загального і спеціального землекористування.

Проблема – відсутність реальної реалізації положень ч.1 ст. 94 ЗК щодо можливості щодо надання зем діл у концесію у зв’язку з відсутністю спеціального закону, який би визначав перелік зем діл, які можуть передаватись на праві користування на умовах концесії.

Проблеми права пост землекористування – положення ЗК. За своєю юр природою, має ознаки – об’єктами є зем діл держ та комун власності; суб можуть бути як фізичні, так і юридичні особи; зміст становлять права та обов’язки землекористувачів щодо володіння та користування; право набувається в порядку надання або вилучення і наступного надання зем діл на невизначений термін для конкретно встановленого цільового використання. Законом встан обмеження щодо набуття такого права окр. суб’єктами (напр., фіз. особами); обов’язковість сплати зем податку; неможлив вільного розпорядження без рішень органів місц самоврядування або виконавч влади; на зем діл, які занах на праві пост користування не можуть бути стягнення на вимогу кредиторів.

Проблеми – від-ть закріплення на закон рівні переліку всіх суб’єктів права постійного землекористування, у т.ч. тих, які набули це право до 1.01. 2002 року та продовжують їх використовувати за певним цільовим призначенням.

3 групи суб’єктів (ст. 92 ЗК, ч.2), які не можуть набувати зем діл….

Зберігають ті суб, які мали таку можливість на підставі ст. 7 ЗК (в редакції 13.03.1992), передбач 9 груп суб’єктів.

Відсутність правозасвідчуючих докум в окр. суб, яким надавались зем діл на праві пост кор. До 1. 01. 2002.

За повідомл Держкомзему, у зв із скороч збройних сил У та передачі майна із зем діл, які викор військ частинами у відання орг. м самоврядування (відповідно до Порядку вилучення і передачі військового майна збройних сил, затв ПКМУ 29.08.2002 року № 1282) було вявлено відсутність правопосвідч документів на зем діл у більшості військ частин, військово-навчальних закладів, підприємств і організацій збройних сил У.

3.В прав значенні, оренда землі має специфічні ознаки – зем діл надаються у володіння і користування; розпорядження зем діл зд власник; орендар може зд обмежене розпорядження з підстав, визнач законом; строковість; зворотність – повернення після закінчення строку договору; обов’язковість укладення договору та його держ реєстрація – Перехідні положення ЗУ Про оренду землі – до 1.01.2012 року – строк зд держ реєстрації не може перевищ 14 днів з дня подачі заяви про таку реєстрацію; плата за держ реєстрацію не може перевищувати 3 НМДГ; сплата орендної плати в зазнач формі; використання зем діл для цілей, не заборонених законом.

Проблема – не діють положення ст.4 ЗУ Про оренду землі, в якій визначено перелік…., оскільки реальне розмежування відсутнє. Новела щодо права відчуження є колізійною та такою що не відповідає природі зобов’язальних прав. Підп. 2.1. – право оренди зем діл виключно після укладення договору….

2.2 – законодавець не встановив

Ухилення від укладення договору оренди зем діл зі сторони органів місц самоврядування та вик влади після прийняття рішення про передачу зем діл.

Ч.4 ст. 15 невідємною част договору оренди є акт визначення меж зем діл та акт приймання – передачі зем діл. На момент держ реєстрац, ці документи об’єктивно надати неможливо. Оскільки такі документи складаються після держ реєстрації договору оренди зем діл.

Проблеми зем-сервітутних відносин. Гл 16 ЗК, 32 ЦК.

Підлягає корегуванню визначення поняття земельного сервітуту з урахуванням положення ст. 100,оскільки нею передбачається встановлення сервітуту – як в інтересах суміжних власників так і особистого сервітуту. Зміни ст. 100 ЗК – сервітут може бути встановлено договором, законом, заповітом або за рішенням суду. Тому необхідно визначити перелік підстав, за наявності яких суд повинен задовольнити позов про встановлення земельного сервітуту.

Відсутність типової форми зем сервітуту.

Потреба у закон регулюванні та держ реєстрації.

ПКМУ з 1.01.2011 буде діяти.

 

 


Читайте також:

  1. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  2. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  3. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  4. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  5. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  6. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. Аграрні проблеми в працях письменників аграрників.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Адміністративне право як галузь права
  11. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  12. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.




Переглядів: 650

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми набуття та реалізації права власності на землю. | Проблеми правового регулювання управління в галузі використання і охорони земель.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.