МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
У будинках готелів у групі адміністративних приміщень допускається розміщенняРозміщення адміністративних приміщень у готелі. Лекція №11 Проектування адміністративних приміщень у готелі Адміністративні приміщення слід проектувати відповідно до вимог
Приміщення адміністрації слід, як правило, групувати наперших поверхах поза основними потоками проживаючих
У планувальній структурі курортного закладу адміністративно-конторські приміщення найчастіше розташовуються на q першому поверсі q другому поверсі, (що забезпечує швидкий доступ і контроль за роботою основних служб готелю, взаємодію з клієнтами).
Структура і кількість приміщень залежить від: v місткості, v категорії, v профілю діяльності готельного закладу.
Всі адміністративно-конторські приміщення згідно функцій в процесі управління умовно поділяються на : -основні приміщення забезпечують управлінський процес і складаються з кабінету директора, приймальні, робочих кімнат. -допоміжні приміщення виконують функції важливого просторового доповнення в управлінській діяльності. Складаються з залів для проведення нарад, переговорів, демонстраційних, виставкових, навчальних залів.
В окремих курортних закладах адміністративно-конторські приміщення можуть розташовуватись серед житлових приміщень на різних поверхах, або в окремій споруді (туристські бази, санаторії, пансіонати).
Склад приміщень адміністрації і їх площі слід визначати завданням на проектування з урахуванням рекомендацій додатка Г ДБР В.2.2-20:2008. Ø офісів готельних об'єднань; Ø туристських організацій різного типу; (за умови, що це не знижує комфорт проживання) До адміністративної групи приміщень належать: Ø приміщення дирекції Ø відділ кадрів Ø відділ постачання Ø бухгалтерія Ø планово-економічний відділ Ø інженерно-технічний відділ. Склад і площі адміністративних приміщень у готелях, мотелях і кемпінгах передбачаються згідно з завданням на проектування з урахуванням категорій і місткості засобів розміщення.
У мотелях і кемпінгах передбачаються:
Для готелів та мотелів місткістю більше 300 місць передбачаються: Кабінет заступника директора; У мотелях і кемпінгах передбачається кабінет головного механіка з технічного обслуговування автомобілів.
У готелях і мотелях, при чисельності обслуговуючого персоналу більше 200 чоловік, передбачається їдальня для персоналу і медпункт. В готелях і мотелях місткістю до 300 місць допускається влаштування єдиного медпункту для гостей і обслуговуючого персоналу. ВИМОГИ ДО АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРИМІЩЕНЬ -можуть мати довільну площу =обов’язково повинно бути денне освітлення та вентиляція =внутрішнє оформлення - просте, властиве цій категорії приміщень і загальноприйняте в будівництві. До приміщень адміністрації належать побутові приміщення персоналу готельного комплексу: v гардероби для домашнього одягу та спецодягу; v туалетні кімнати і душові. Побутові приміщення та службові проходи відокремлюються від приміщень для обслуговування мешканців готелю і забезпечуються окремим зовнішнім входом.
Характеристика адміністративної групи приміщень: 1. кабінет директора: має робочу зону, зону відпочинку, прийому гостей та експозиції; v зона відпочинку може розміщуватись в окремому приміщенні, суміжному з кабінетом, і обладнується диваном, кріслами та журнальним столиком. У цьому випадку вона поєднується із зоною неофіційних прийомів. v зону експозицій обладнано спеціальними шафами. Розміщення зон залежить від: Ø конфігурації приміщення кабінету, Ø розташування віконних і дверних отворів: зона праці - ближче до вікна і навпроти дверей; зона експозиції - впродовж стіни; зона проведення нарад - ближче до дверей і зміщена від центру приміщення; зона відпочинку - у вільному кутку приміщення. 2. каса: має броньовані двері, сигналізацію, вікно для видачі грошей, оснащене спеціальною решіткою; 3. бухгалтерія: має робочі зони для працівників відділу, відокремлену зону або окремий кабінет головного бухгалтера, які оснащені металевими сейфами, столами, комп’ютерами; межує дверима з касою; 4. відділ постачання: має робочі зони для товарознавців, експедиторів, зону для прийому відвідувачів; 5. планово – економічний відділ: має робочі зони для працівників відділу, відокремлену зону або окремий кабінет начальника відділу; 6. інженерно-технічний відділ: має відокремлені зони головного інженера (окремий кабінет), оснащені столами, комп’ютерною технікою, сейфами тощо; 7. приміщення громадських організацій: має робочі зони які оснащені столами, комп’ютерною технікою, сейфами та відокремлені зони для проведення засідань, нарад, прийому відвідувачів тощо. Кабінет заступника директора має меншу площу, тому і меблі передбачаються менших розмірів і в меншій кількості:
q робочий стіл однотумбовий, q стіл приставний, q робоче крісло, q секційна шафа, q крісло для відпочинку, q журнальний столик q м'які стільці. Інші конторські приміщення меблюються набором канцелярських меблів: v канцелярський стіл, v робочий стілець, v канцелярська шафа, v шафа для сейфа, v шафа для верхнього одягу У цих приміщеннях співробітники розміщуються групами від З до 10 чоловік. Зону проведення нарад та зборів призначено для колегіальної праці співробітників і керівників. Такі приміщення можуть мати: q мебльовані столи і стільці, q ряд стільців і стіл для президіуму з одним або двома проходами. Читайте також:
|
||||||||||||
|