МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слово вчителя.Слово вчителя. - Дітки, ми вже з вами познайомилися з Бразилією, а тепер давайте промандруємо у Ангертину, тому наступна наша зупинка - Аргентина. 6. Робота з різними джерелами географічних знань. - Діти, для того, щоб ми моголи помандрувати у Аргентину і дізнатися щось цікаве про цю країну, вам необхідно за допомогою підручника, різних довідників, які ви сьогодні принесли на урок, а також за допомогою атласа скласти коротку характеристику цієї країни. При виконанні завдання я пропоную вам скористатися таким планом. 1. Назва країни. 2. Площа території. 3. Столиця країни. 4. Країни, з якими межує. 5. Чисельність населення, його склад. 6. Розвиток промисловості. 7. Сільське господарство. 8. Корисні копалини. 7. Розповіді учнів про Аргентину на основі тієї інформації, яку вони опрацювали. 8. Перегляд слайдів № 13, 14, 15,16 із презентації. - Діти, щоб краще собі упливи цю країну давайте подивимося на ці слайди. - Отже, ми з вами вже добре познайомилися із другою великою країною Південної Америки - Аргентиною, тож можемо вирушати у «подорож» країною Перу. Наша третя зупинка - країна Перу. 10. Робота з політичною картою Південної Америки. - Для того, щоб ми могли помандрувати цією країною, відкрийте політичну карту Південної Америки на ст. 31 атласу і скажіть, чи велику площу займає ця країна? - Користуючись тією ж картою, назвіть країни з якими межує Бразилія. - Молодці, а тепер ми можемо відправлятися у подорож Бразилією. 11. Виступ учня, якому було дано випереджаюче завдання (розповідь про природу, населення і господарство Перу). - За площею Перу - це третя країна материка. Вона має вихід до Тихого океану. Перу - країна стародавніх цивілізацій, своєрідний археологічний музей Південної Америки. Природа країни вельми контрастна: сухе узбережжя і волога сельва розділені стіною Анд, поряд з родючими долинами - безплідні пустелі. Половину населення країни становлять іспаномовні перуанці, решту - індіанські народи (кечуа, аймара та ін.). Тому в Перу дві державні мови - іспанська і кечуа. Індіанці живуть здебільшого в селах. Розвиток господарства ускладнюють природні умови: на узбережжі не вистачає води для зрошення, натомість у східній частині заважає її надмірна кількість, і землі потребують осушення. Через усю країну вздовж океану простяглася Коста - вузька смужка посушливого узбережжя, де клімат спекотний і сухий. На зрошуваних землях там вирощують бавовник і цукрову тростину. Сьєрра - гірська частина, на яку припадає третина площі країни і де проживає половина населення. Плоскогір’я вкриті гірськими луками й степами. Це прекрасні пасовища для великої рогатої худоби, овець і одомашнених лам. Вирощують картоплю, кукурудзу, а в низькогірних районах - каву, какао, чай. Гори багаті на руди кольорових металів, серед яких за запасами переважають мідні. Східна частина Перу зайнята сельвою - безкраїми лісами, серед яких котять свої води Амазонка та її численні притоки. Річки слугують тут шляхами сполучення. На Амазонці розташувався річковий порт Ікітос - найвищий пункт, якого досягають судна. У лісах проводиться заготівля деревини, збір соку гевеї. Гірничодобувна промисловість спеціалізується на видобуванні, окрім мідних, свинцевих і цинкових руд, золота та срібла. Мінеральна сировина експортується в інші країни, розвивається і власна кольорова металургія. Електроенергію виробляють на ГЕС. Перу - країна-риболов світового масштабу. На узбережжі є великі підприємства, де переробляють сардини, анчоуси, інші морепродукти. Різноманітна продукція сільського господарства (кава, бавовна, цукор, вовна овець і лам) вивозиться в інші країни. 12. Перегляд презентації про Перу. (Вчитель демонструє учням слайди № 17, 18, 19, 20). V. Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок. 1. Заповнення пропусків у схемі.
2. Репродуктивна бесіда. - Скажіть, в яких районах Південної Америки чисельність населення є найбільшою? - З чим це пов’язано? - Назвіть райони на цьому материку, де чисельність населення є найменшою. - Що зумовило такий розподіл населення на материку? 3. Встановлення співвідношень. - Встановіть співвідношення між країнами та природними умовами їхнього розташування. 1. Еквадор 2. Аргентина 3. Перу 4. Болівія А. Рівнинний схід 5. Бразилія Б. Андські країни. 6. Колумбія 7. Венесуела 8. Чилі 4. Відгадування загадок. 1. Назвіть крану Південної Америки, яка відповідає на питання «Що роблю»? (Перу) 2. Друга літера алфавіту + голосний звук + північна країна Африки (Б + о + Лівія = Болівія). 3. Згадайте назву пекучого продукту - і вийде назва країни Південної Америки (Чилі). 4. У назві нульової паралелі замініть п’яту літеру - і отримаєте назву країни в Південній Америці (Екватор - Еквадор). 5. Щоб вийшла столиця Перу, замініть у назві гірського верблюда другу літеру (Лама - Ліма). VІ. Застосування засвоєних знань, умінь і навичок. - Нанесення на контурну карту країн Південної Америки: Бразилії, Аргентини, Перу, Чилі, Колумбії, Венесуели, Еквадору, Перу, Болівії, Парагваю, Уругваю, Гайани, Сурінаму. VІІ. Організація домашньої роботи. Прочитати § 32 і § 33, відповісти на запитання після цих параграфів, а також виконайте географічні задачі на ст. 155 і ст. 160. VІІІ. Підсумок уроку. - Діти, ви молодці, адже були сьогодні активними на уроці. - Оцінювання роботи учнів на уроці і мотивація кожної поставленої оці- нки. - Прийом «Рефлексія». Учням пропонується сформувати думку про їхні досягнення на уроці за допомогою висловів: - На уроці я дізнався (лася) ... - На уроці я зрозумів (ла)… - На уроці я вчився (лася) … - На уроці я навчився (лася) … - Найбільший мій успіх - це … - Найбільші труднощі я відчув (ла) ….
Читайте також:
|
||||||||
|