МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація функціонування фінансової системиПравові основи фінансової України Фінанси як категорія існують об’єктивно та підпорядковуються економічним законам . Від рівня пізнання їхньої суті та призначення залежить їх використання в економічній системі держави . Водночас будь-яке використання фінансів владними структурами держави є суб’єктивним , тобто на ньому позначаються інтереси певних економічних , соціальних і політичних сил , які можуть не збігатися з інтересів суспільства або більшості його членів . За умов демократичної держави з ринковою економікою основним призначенням фінансів є забезпечення зростання суспільного добробуту . Для досягнення поставленої мети здійснюється жорстке правове регулювання щодо використання фінансів в економічних і соціальних процесах . Нормативно-правове забезпечення необхідне для нормального та правильного функціонування фінансового механізму (в його складі фінансових методів і важелів). Закони приймаються найвищим законодавчим органом – Верховною Радою України. Фінансову діяльність суб’єктів господарювання регламентують такі закони: - «Про власність» - «Про підприємництво» - «Про підприємства в Україні» - «Про господарські товариства» - «Про лізин» та ін. Правовідносини у бюджетній сфері регулюються Бюджетним Кодексом України та Законом України «Про державний бюджет України» на відповідний бюджетний рік. Бюджетним кодексом визначаються засади бюджетної системи України, її структура, принципи, правові норми функціонування, основи бюджетного процесу і міжбюджетних відносин та відповідальність за порушення бюджетного законодавства. Правові основи здійснення податкової політики і функціонування податкової системи в Україні визначені в Законах «Про систему оподаткування в Україні» та «Про державну податкову адміністрацію в Україні». Підзаконні нормативно-правові акти приймаються компетентними державними органами на підставі чинних законів: ® Укази Президента України ® Постанови Кабінету Міністрів ® Інструкції ® Накази міністерств ® Міжнародні договори, ратифіковані Верховною Радою України.
Функціонування фінансової системи, що ґрунтується на кругообігу фінансових ресурсів, в узагальненому вигляді (абсолютно всі зв’язки і грошові потоки відобразити надзвичайно складно) зображені на схемі 9. Ці ресурси зосереджуються безпосередньо на підприємствах та у суб’єктів фінансового ринку — комерційних банків та інституційних інвесторів (інвестиційних фондів і компаній). Водночас ці суб’єкти є, по суті, фінансовими посередниками між продавцями та споживачами фінансових ресурсів. При цьому значну частину ресурсів як інституційних інвесторів, так і особливо банків, становлять розміщені у них тимчасово вільні ресурси й доходи підприємств. Певна частина ресурсів спрямовується у страхові фонди, однак надалі вони можуть використовуватись у кругообігу через інституції фінансового ринку. Читайте також:
|
||||||||
|