Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Економічна суть кредиту

Державний кредит

ПЛАН ЛЕКЦІЙ


1. Економічна суть кредиту...................................................................................................................................1

2. Форми і види кредиту.........................................................................................................................................2

3. Структура, види державного кредиту і його класифікація........................................................................4

4. Внутрішній і зовнішній державний кредит..................................................................................................7

5. Державний борг: структура та причини виникнення................................................................................8

6. Обслуговування та управління зовнішнім й внутрішнім державним боргом.....................................10

7. Економічні та соціальні наслідки державного боргу................................................................................12

8. Джерела погашення державного боргу.........................................................................................................13

Ø Кредит (від латинського creditum - позика, борг) – це тимчасове надання у позику товарів або грошей.

 

Ø В кредиті відображається два взаємопов‘язаних зустрічних потоків вартості в грошовій формі.

· З одного боку – залучення грошових засобів, які вивільняються у підприємств і населення.

· З другого боку – спрямування цих коштів через механізм кредитування на покриття потреб різних галузей народного господарства.

Ø Кредит являє собою систему відносин, за допомогою яких суспільство здійснює мобілізацію тимчасово вільних коштів і використовує їх для забезпечення потреб розширеного відтворення на умовах повернення,терміновості й платності.

Ø Об‘єктом кредитних відносин - являється тимчасово вільні грошові засоби.

Ø Об’єктивна необхідність використання кредиту обумовлена такими чинниками:

· розвитком товарно-грошових відносин;

· економічною доцільністю залучення в суспільне виробництво тимчасово вільних грошових засобів;

· дією закону вартості.

 

Державний кредит за своєю економічною сутністю – це сукупність економічних відносин між державою в особі органів влади й управління, з одного боку , і фізичними та юридичними особами – з іншого, за яких держава є позичальником, кредитором і гарантом.

Ø Економічна сутність кредиту розкривається в його ринкових функціях:

· перерозподільна;

· поширювальна;

· заміна готівкових грошей кредитними операціями;

· контрольна.

Ø Сутність перерозподільної функції полягає в створенні умов для наступного перерозподілу вартості ВВП і частини НБ, а також забезпечення ритмічної работи підприємств.

Ø Поширювальна функція забезпечує необхідні і достатні умови для розширеного відтворення та розвитку виробничого процесу.

Ø Функція заміни забезпечує скорочення витрат кругообігу готівкових грошей шляхом використання кредитних операцій.

Ø Контрольна функція забезпечує реальні умови для здійснення контроля за цільовим та ефективним використанням кредитів.

 

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. Банківське кредитування підприємств
  3. Банківське кредитування підприємства.
  4. Банківське кредитування.
  5. Банківський кредит — найпоширеніша форма кредиту. Об'єктом банківського кредиту є грошовий капітал.
  6. Банку — по одержаному кредиту 20 000 грн.
  7. Будівлі органів керування, кредитування й громадських організацій
  8. Бюджет як економічна і правова категорія
  9. Бюджет як економічна категорія
  10. Бюджет як економічна категорія
  11. Бюджет як економічна категорія та його складові
  12. Бюджет як економічна категорія.




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФІКСОВАНИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ ПОДАТОК | Форми і види кредиту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.