МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Економічна суть кредитуДержавний кредит ПЛАН ЛЕКЦІЙ 1. Економічна суть кредиту...................................................................................................................................1 2. Форми і види кредиту.........................................................................................................................................2 3. Структура, види державного кредиту і його класифікація........................................................................4 4. Внутрішній і зовнішній державний кредит..................................................................................................7 5. Державний борг: структура та причини виникнення................................................................................8 6. Обслуговування та управління зовнішнім й внутрішнім державним боргом.....................................10 7. Економічні та соціальні наслідки державного боргу................................................................................12 8. Джерела погашення державного боргу.........................................................................................................13 Ø Кредит (від латинського creditum - позика, борг) – це тимчасове надання у позику товарів або грошей.
Ø В кредиті відображається два взаємопов‘язаних зустрічних потоків вартості в грошовій формі. · З одного боку – залучення грошових засобів, які вивільняються у підприємств і населення. · З другого боку – спрямування цих коштів через механізм кредитування на покриття потреб різних галузей народного господарства. Ø Кредит являє собою систему відносин, за допомогою яких суспільство здійснює мобілізацію тимчасово вільних коштів і використовує їх для забезпечення потреб розширеного відтворення на умовах повернення,терміновості й платності. Ø Об‘єктом кредитних відносин - являється тимчасово вільні грошові засоби. Ø Об’єктивна необхідність використання кредиту обумовлена такими чинниками: · розвитком товарно-грошових відносин; · економічною доцільністю залучення в суспільне виробництво тимчасово вільних грошових засобів; · дією закону вартості.
Державний кредит за своєю економічною сутністю – це сукупність економічних відносин між державою в особі органів влади й управління, з одного боку , і фізичними та юридичними особами – з іншого, за яких держава є позичальником, кредитором і гарантом. Ø Економічна сутність кредиту розкривається в його ринкових функціях: · перерозподільна; · поширювальна; · заміна готівкових грошей кредитними операціями; · контрольна. Ø Сутність перерозподільної функції полягає в створенні умов для наступного перерозподілу вартості ВВП і частини НБ, а також забезпечення ритмічної работи підприємств. Ø Поширювальна функція забезпечує необхідні і достатні умови для розширеного відтворення та розвитку виробничого процесу. Ø Функція заміни забезпечує скорочення витрат кругообігу готівкових грошей шляхом використання кредитних операцій. Ø Контрольна функція забезпечує реальні умови для здійснення контроля за цільовим та ефективним використанням кредитів.
Читайте також:
|
||||||||
|