МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Допоміжні функції публічного управлінняГоловні функції публічного управління Політико-адміністративні: ● забезпечення державного суверенітету; ● здійснення внутрішньої та зовнішньої політики в межах Конституції і законів України; ● забезпечення прав і свобод людини та громадянина; ● здійснення заходів із забезпечення обороноздатності та національної безпеки; ● забезпечення та координація роботи органів влади; ● регулювання демографічних та міграційних процесів; ● створення та діяльність політичних партій; ● перегляд територіального устрою країни ● формування громадсько-правової відповідальності. Економічні: ● гарантія економічної безпеки та самостійності; ● координація економічної політики; ● реалізація фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики; ● забезпечення рівних умов розвитку для всіх форм власності; ● розробка та здійснення державних програм соціально-економічного, науково-технічного розвитку; ● організація та забезпечення зовнішньоекономічної діяльності; ● забезпечення виконання бюджету (країни, регіону); ● формування грошової політики та регулювання обігу; ● забезпечення якості товарів та послуг, застосування національних міжнародних стандартів. Соціальні: ● розробка та здійснення державних програм розвитку соціальної сфери; ● формування та реалізація заходів щодо забезпечення охорони здоров’я та гігієни населення; ● регулювання трудових відносин між найманими робітниками та роботодавцями; ● формування системи соціального захисту та пенсійного забезпечення; ● забезпечення раціонального використання природних ресурсів; ● регулювання відносин в сім’ї, охорона дитинства, материнства, батьківства; ● забезпечення прав корінних народів та соціальних меншин. Культурно-освітні: ● забезпечення розвитку фундаментальних наук; ● розробка та впровадження державних програм розвитку загальної, технічної, гуманітарної освіти; ● здійснення заходів щодо забезпечення спортивного виховання дітей та підлітків; ● поширення інформації неполітичної спрямованості; ● створення умов для розвитку мистецтва та культури; ● забезпечення можливостей щодо організації відпочинку та проведення спортивних змагань; ● формування системи підготовки та перепідготовки кадрів, підвищення кваліфікації.
Управління персоналом: · формування служби управління кадрами; · застосування сучасних методів кадрового менеджменту; · формування ефективної системи добору та підготовки кадрів; · оновлення управлінської еліти; · запобігання рецидивам непрофесіоналізму та некомпетентності при формуванні кадрового потенціалу; · посилення соціальної та політичної захищеності службовців; · утвердження нової культури державної служби; · розробка та впровадження сучасних методів визначення потреби в кадрах; · запровадження механізмів розвитку персоналу, що забезпечують якісно новий рівень кадрового потенціалу. Організація служб та процедур: · визначення ефективної побудови організаційної структури державного органу; · урахування рівня керованості та факторів ресурсного забезпечення при створенні підрозділів та розмежуванні їх повноважень; · розробка оптимальних схем делегування повноважень за рівнями ієрархії; · розмежування збалансованих повноважень і відповідальності органів влади щодо забезпечення державних та громадських послуг; · розробка і впровадження сучасних організаційних регламентів та управлінських процедур. Технічне забезпечення управління: · визначення потреб щодо технічного забезпечення управління; · формування сучасної технічної бази здійснення управлінського впливу; · збереження, обслуговування та ремонт управлінської техніки; · своєчасне оновлення технічних засобів; · застосування сучасної технології управління; · розробка нової технології. Формування бюджету: · формування пропозицій щодо доходної та витратної частин бюджету · підготовка бюджетних рішень; · розробка процедур підвищення якості бюджетного процесу; · регулювання бюджетного процесу. Юридичне забезпечення: · прийняття легітимних законодавчих актів; · забезпечення якості правового регулювання; · запобігання порушенням вимог законності в роботі органів влади; · недопущення проявів бюрократизму та корупції в діяльності владних структур; · правове регулювання відносин між гілками влади; · здійснення діяльності, пов’язаної із судовими позовами. Діловодство: · фіксація управлінських дій, створення документів за встановленими правилами на паперових або магнітних носіях; · зберігання документації, що стосується основних напрямів і процедур роботи органів публічного управління та прийняття рішень; · регламентування порядку роботи з документами від моменту їх створення (надходження) до відправлення (передачі в архів); · впровадження комп’ютерних технологій опрацювання документальної інформації відповідно до вимог державних стандартів та відповідних інструкцій; · дотримання термінів діловодства та зберігання документів; · організаційно-методичне забезпечення роботи з документами у структурних підрозділах. Контроль та аудит: · визначення об’єкта та предмета контролю; · складання правил та регламентів проведення контролю; · одержання та співставлення інформації з різних джерел; · прийняття рішень за підсумками контролю; · доведення рішень до адресата, а в разі необхідності – до громадських та правоохоронних органів; · надання допомоги підконтрольним структурам у наведенні порядку; · сприяння недопущенню помилок в подальшій роботі; · запровадження аудиту при встановленні реального становища з проблемних питань. Інформаційне забезпечення та зв’язки з громадськістю: · формування вертикальної та горизонтальної мережі прийняття та поширення інформації; · забезпечення релевантності інформації при прийнятті рішень; · спрощення адміністративних процедур одержання інформації щодо діяльності органу управління; · забезпечення прозорості у діяльності органу влади; · створення каналів постійного обміну інформацією з громадськими організаціями та громадянами.
Читайте також:
|
||||||||
|