Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 78. Виконання місцевих бюджетів

Виконання місцевих бюджетів

1. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві дер­жавні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад або мі­ські, селищні чи сільські голови (в разі, якщо відповідні ви­конавчі органи не створені) забезпечують виконання відповід­них місцевих бюджетів. Місцеві фінансові органи здійснюють загальну організацію та управління виконанням відповідного місцевого бюджету, координують діяльність учасників бюд­жетного процесу з питань виконання бюджету.

2. Казначейське обслуговування місцевих бюджетів здійснюється територіальними органами Державного казначейства Ук­раїни за функціями, визначеними статтею 48 цього Кодексу.

Державне казначейство України веде облік всіх надходжень, що належать місцевим бюджетам, та за поданням органів стяг­нення, погодженим з відповідними фінансовими органами, здійснює повернення коштів, що були помилково або надмірно зараховані до бюджету.

(Частину другу статті 78 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 1086-ІУ від 10.07.2003)

3. Місцевий бюджет виконується за розписом, який затвер­джується керівником місцевого фінансового органу. До за­твердження розпису керівником місцевого фінансового органу затверджується тимчасовий розпис на відповідний період. Керівник місцевого фінансового органу протягом бюджетного періоду забезпечує відповідність розпису місцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням.

4. Місцевий фінансовий орган у процесі виконання місце­вого бюджету за доходами здійснює прогнозування та аналіз доходів відповідного бюджету.

5. Податки, збори (обов'язкові платежі) та інші доходи місце­вого бюджету зараховуються безпосередньо на рахунок відпо­відного бюджету, відкритий в територіальному органі Держав­ного казначейства України, і не можуть акумулюватися на ра­хунках органів стягнення. Податки, збори (обов'язкові платежі) та інші доходи визнаються зарахованими в доход місцевого бюджету з моменту зарахування на рахунок відповідного бюд­жету, відкритий в територіальному органі Державного казна­чейства України.

Органи стягнення забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до місцевих бюджетів податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів відповідно до зако­нодавства.

(Частину п'яту статті 78 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 1086-ІVвід 10.07.2003)

6. Виконання місцевих бюджетів за видатками здійснюється за процедурою, визначеною статтею 51 цього Кодексу;

7. Рішення про внесення змін до рішення про місцевий бюд­жет ухвалюється відповідною радою за поданням офіційного висновку місцевого фінансового органу про обсяг вільного залишку бюджетних коштів, перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду відповідного бюджету. Факт перевиконання доходної частини загального фонду міс­цевого бюджету визнається за підсумками першого півріччя та наступних звітних періодів поточного бюджетного періоду на підставі офіційних висновків місцевого фінансового органу за умови перевищення доходів загального фонду місцевого бюд­жету (без урахування міжбюджетних трансфертів), врахованих у розписі місцевого бюджету на відповідний період, не менше ніж на 15 відсотків. Факт недоотримання доходів загального фонду місцевого бюджету визнається на підставі офіційних висновків місцевого фінансового органу за підсумками квар­тального звіту при недоотриманні доходів загального фонду місцевого бюджету, врахованих у розписі місцевого бюджету на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків.

(Частина сьома статті 78 в редакції Закону № 1086-ІV від 10.07.2003)

8. Рішення про внесення змін до рішення про місцевий бюд­жет можуть бути також ухвалені відповідною радою з ураху­ванням положень статті 52 цього Кодексу та у разі настання ін­ших випадків, передбачених цим Кодексом.

(Частина восьма статті 78 із змінами, внесеними згідно із За­коном № 1086-ІVвід 10.07.2003)

9. Ведення бухгалтерського обліку виконання місцевих бюд­жетів та порядок закриття рахунків місцевих бюджетів після за­кінчення бюджетного періоду здійснюються з урахуванням по­ложень статей 56 і 57 цього Кодексу.

10. Після введення в дію закону про Державний бюджет Укра­їни органам державної влади та їх посадовим особам забороня­ється приймати рішення, що призводять до виникнення нових бюджетних зобов'язань місцевих бюджетів, які не забезпечені бюджетними асигнуваннями, без визначення джерел коштів, ви­ділених державою для виконання цих зобов'язань.

 

Виконання місцевих бюджетів передбачає діяльність пред­ставницьких і виконавчих органів місцевої та державної влади, спрямовану на виконання місцевого бюджету по доходах і видат­ках, а також на розробку пропозицій про внесення у разі необхід­ності змін до рішення місцевої ради про бюджет. До відома органів виконавчої влади загальної компетенції (Ради міністрів Автоном­ної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій) та вико­навчих органів сільських, селищних, міських рад (їх голів, якщо виконавчий орган не створено) віднесено забезпечення виконання відповідного бюджету, здійснення організаційних, виконавчо-роз­порядчих координаційних та інших функцій щодо всіх суб'єктів, які беруть участь у виконанні бюджету.

Функції по складанню, виконанню місцевих бюджетів, контро­лю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов'язані з управлінням коштами місцевого бюджету, здійснюють відповідно до законодавства України міс­цеві фінансові органи. До них відносяться фінансові управління та відділи місцевих державних адміністрацій, а також Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим. Вони забезпечують за­гальну організацію та управління виконанням відповідного місце­вого бюджету, координують діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

 


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  5. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  6. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  7. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  8. БАЖАННЯ і НАМІРИ - це миттєво виникаючі і досить часто змінюють один одного мотиваційні суб'єктивні стани, що відповідають змінюваних умов виконання дії.
  9. Безпека виконання робіт.
  10. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  11. Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.
  12. Бюджет розвитку місцевих бюджетів




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 75. Порядок складання проектів місцевих бюджетів | Казначейське обслуговування місцевих бюджетів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.