Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 75. Порядок складання проектів місцевих бюджетів

Складання проектів місцевих бюджетів

Тема 16. Складання та виконання місцевих бюджетів

1. Складання проектів місцевих бюджетів.

2. Виконання місцевих бюджетів.

3. Казначейське обслуговування місцевих бюджетів.

4. Виконання місцевих бюджетів по доходах.

5. Виконання місцевих бюджетів за видатками.

6. Внесення змін до рішення про місцевий бюджет.

1. Міністерство фінансів України доводить Раді міністрів Ав­тономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад особливості складан­ня розрахунків до проектів бюджетів на наступний бюджетний період.

2. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві дер­жавні адміністрації та виконавчі органи відповідних рад зобо­в'язані надавати необхідну Інформацію: Міністерству фінансів України - для проведення розрахунків обсягів міжбюджетних трансфертів та інших показників; Верховній Раді України - для перевірки достовірності цих розрахунків.

3. Згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України, і відповідно до статті 34 цього Кодексу та з урахуванням особливостей складання проектів місцевих бюджетів місцеві фінансові органи розробляють і до­водять до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.

4. Головні розпорядники бюджетних коштів організують розроблення бюджетних запитів для подання місцевим фінан­совим органам в терміни та порядку, встановлені цими органа­ми. Головні розпорядники бюджетних коштів несуть відпові­дальність за своєчасність, достовірність та зміст поданих міс­цевим фінансовим органам бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту місцевого бюджету, згідно з вимогами місцевих фінан­сових органів.

5. Місцеві фінансові органи на будь-якому етапі складання і розгляду проектів місцевих бюджетів проводять аналіз бюд­жетного запиту, поданого головним розпорядником бюджет­них коштів, з точки зору його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів. На основі результатів аналізу керівник місцевого фі­нансового органу приймає рішення про включення бюджетно­го запиту до пропозиції проекту місцевого бюджету перед по­данням його на розгляд відповідно Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та вико­навчим органам відповідних рад.

6. Виконавчі органи сільських, селищних, міських (міст ра­йонного значення) рад, районні державні адміністрації в містах Києві та Севастополі подають відповідно районним чи міським фінансовим органам пропозиції щодо показників проектів від­повідних бюджетів, визначених з урахуванням вимог частин третьої-п'ятої цієї статті.

7. Після схвалення Кабінетом Міністрів України проекту за­кону про Державний бюджет України Міністерство фінансів України доводить Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад розрахунки прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів, методику їх визначення та Інші показники, необ­хідні для складання проектів місцевих бюджетів, а також про­позиції щодо форми проекту рішення про місцевий бюджет (типова форма рішення).

8. У тижневий термін після ухвалення закону про Державний бюджет України в другому читанні Кабінет Міністрів України доводить Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад положення та показники міжбюджетних відносин (обсяги міжбюджетних трансфертів для відповідних бюджетів і текстові статті, що визначають особливості міжбюджетних відносин на наступний бюджетний період), які були проголосовані Верхов­ною Радою України при прийнятті проекту закону про Державний бюджет України в другому читанні.

9. На підставі інформації, отриманої відповідно до частин п'ятої-восьмої цієї статті, Рада міністрів Автономної Респуб­ліки Крим, місцеві державні адміністрації та виконавчі органи відповідних рад готують проекти рішень про відповідні місцеві бюджети.

 

Незалежно від того, яка форма державного устрою діє у кра­їні - федеративна чи унітарна, місцеві бюджети пов'язані з Державним бюджетом і повинні складатись скоординовано. Тим більш це властиво унітарним державам, якою є Україна.

В унітар­них системах, навіть якщо бюджети місцевих органів самовряду­вання є незалежними, для відображення всіх бюджетних зобов'я­зань і фінансів країни необхідно складати зведений бюджет. Зведений бюджет України включає показники Державного бюджету України, зведеного бюджету Автономної республіки Крим та зве­дених бюджетів областей, міст Києва і Севастополя.

Бюджетний кодекс України чітко розмежовує видатки між державним і місцевими бюджетами та закріплює джерела доходів, підвищуючи таким чином рівень прозорості та об'єктивності бюджетного процесу. Державний бюджет неможливо скласти на­лежним чином без того, щоб спочатку не зробити основних підра­хунків і не прийняти рішення стосовно розподілу обов'язків, ре­сурсів і пріоритетів між державними і місцевими органами влади.

Саме тому точкою відліку в бюджетному процесі всіх унітарних держав є попередній розподіл надходжень між державними і міс­цевими органами влади. Це одна з багатьох причин, чому процес складання державного і місцевих бюджетів повинен починатися одночасно, навіть незважаючи на те, що час остаточного затвер­дження бюджетів органів місцевого самоврядування буде іншим, ніж цього вимагає законодавство.

Складанню проектів місцевих бюджетів передує велика аналі­тична робота фінансових органів усіх рівнів. Міністерство фінан­сів України доводить Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям, виконавчим органам відпо­відних рад особливості складання розрахунків до проектів бюд­жетів на наступний бюджетний період, а всі ці органи зобов'язані надавати Мінфіну необхідну інформацію для проведення розра­хунків обсягів міжбюджетних трансфертів та інших показників. Вони зобов'язані також подати ці розрахунки і Верховній Раді України для перевірки їх достовірності.

Місцеві фінансові органи, згідно з типовою формою бюджет­них запитів на виділення асигнувань, визначених Міністерством фінансів України та враховуючи особливості складання проектів місцевих бюджетів, розробляють і доводять до головних розпо­рядників бюджетних коштів по місцевих бюджетах інструкції з підготовки бюджетних запитів.

Найголовнішою особливістю складання місцевих бюджетів на основі нового Бюджетного кодексу України є перехід з 2002 ро­ку на впровадження програмно-цільового методу складання бюд­жету.

(Докладно про порядок, етапи, основні вимоги щодо складан­ня бюджету, особливості програмно-цільового методу складання бюджету див. коментар до ст. 32 Кодексу.)

У бюджетному процесі України вже знайшли застосування окре­мі елементи програмно-цільового методу (див. про це п. 7 комента­рю до ст. 32).

Основними завданнями щодо впровадження програмно-цільового методу при формуванні проектів місцевих бюджетів на 2003 рік були такі: вдосконалення форм бюджетного запиту на 2003 рік і від­повідне забезпечення якісного його заповнення головними розпо­рядниками; розподіл бюджетних програм за пріоритетами головни­ми розпорядниками; застосування елементів середньострокового бюджетного планування; вивчення результативних показників бюд­жетних програм; розробка переліку показників бюджетних програм; розробка переліку показників звітності головних розпорядників.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. The peace – порядок
  3. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  4. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  5. Аналіз ефективності інвестиційних проектів
  6. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  7. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  8. Атестація аудиторів та порядок скасування атестата
  9. База оподаткування, ставки податку та порядок обчислення.
  10. Бюджет розвитку місцевих бюджетів
  11. Бюджет розвитку місцевих бюджетів є складовою спеціального фонду місцевих бюджетів.
  12. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз




Переглядів: 579

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування фондів місцевих органів влади | Стаття 78. Виконання місцевих бюджетів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.