МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стаття 75. Порядок складання проектів місцевих бюджетівСкладання проектів місцевих бюджетів Тема 16. Складання та виконання місцевих бюджетів 1. Складання проектів місцевих бюджетів. 2. Виконання місцевих бюджетів. 3. Казначейське обслуговування місцевих бюджетів. 4. Виконання місцевих бюджетів по доходах. 5. Виконання місцевих бюджетів за видатками. 6. Внесення змін до рішення про місцевий бюджет. 1. Міністерство фінансів України доводить Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад особливості складання розрахунків до проектів бюджетів на наступний бюджетний період. 2. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та виконавчі органи відповідних рад зобов'язані надавати необхідну Інформацію: Міністерству фінансів України - для проведення розрахунків обсягів міжбюджетних трансфертів та інших показників; Верховній Раді України - для перевірки достовірності цих розрахунків. 3. Згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України, і відповідно до статті 34 цього Кодексу та з урахуванням особливостей складання проектів місцевих бюджетів місцеві фінансові органи розробляють і доводять до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів. 4. Головні розпорядники бюджетних коштів організують розроблення бюджетних запитів для подання місцевим фінансовим органам в терміни та порядку, встановлені цими органами. Головні розпорядники бюджетних коштів несуть відповідальність за своєчасність, достовірність та зміст поданих місцевим фінансовим органам бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту місцевого бюджету, згідно з вимогами місцевих фінансових органів. 5. Місцеві фінансові органи на будь-якому етапі складання і розгляду проектів місцевих бюджетів проводять аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, з точки зору його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів. На основі результатів аналізу керівник місцевого фінансового органу приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту місцевого бюджету перед поданням його на розгляд відповідно Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад. 6. Виконавчі органи сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад, районні державні адміністрації в містах Києві та Севастополі подають відповідно районним чи міським фінансовим органам пропозиції щодо показників проектів відповідних бюджетів, визначених з урахуванням вимог частин третьої-п'ятої цієї статті. 7. Після схвалення Кабінетом Міністрів України проекту закону про Державний бюджет України Міністерство фінансів України доводить Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад розрахунки прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів, методику їх визначення та Інші показники, необхідні для складання проектів місцевих бюджетів, а також пропозиції щодо форми проекту рішення про місцевий бюджет (типова форма рішення). 8. У тижневий термін після ухвалення закону про Державний бюджет України в другому читанні Кабінет Міністрів України доводить Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад положення та показники міжбюджетних відносин (обсяги міжбюджетних трансфертів для відповідних бюджетів і текстові статті, що визначають особливості міжбюджетних відносин на наступний бюджетний період), які були проголосовані Верховною Радою України при прийнятті проекту закону про Державний бюджет України в другому читанні. 9. На підставі інформації, отриманої відповідно до частин п'ятої-восьмої цієї статті, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та виконавчі органи відповідних рад готують проекти рішень про відповідні місцеві бюджети.
Незалежно від того, яка форма державного устрою діє у країні - федеративна чи унітарна, місцеві бюджети пов'язані з Державним бюджетом і повинні складатись скоординовано. Тим більш це властиво унітарним державам, якою є Україна. В унітарних системах, навіть якщо бюджети місцевих органів самоврядування є незалежними, для відображення всіх бюджетних зобов'язань і фінансів країни необхідно складати зведений бюджет. Зведений бюджет України включає показники Державного бюджету України, зведеного бюджету Автономної республіки Крим та зведених бюджетів областей, міст Києва і Севастополя. Бюджетний кодекс України чітко розмежовує видатки між державним і місцевими бюджетами та закріплює джерела доходів, підвищуючи таким чином рівень прозорості та об'єктивності бюджетного процесу. Державний бюджет неможливо скласти належним чином без того, щоб спочатку не зробити основних підрахунків і не прийняти рішення стосовно розподілу обов'язків, ресурсів і пріоритетів між державними і місцевими органами влади. Саме тому точкою відліку в бюджетному процесі всіх унітарних держав є попередній розподіл надходжень між державними і місцевими органами влади. Це одна з багатьох причин, чому процес складання державного і місцевих бюджетів повинен починатися одночасно, навіть незважаючи на те, що час остаточного затвердження бюджетів органів місцевого самоврядування буде іншим, ніж цього вимагає законодавство. Складанню проектів місцевих бюджетів передує велика аналітична робота фінансових органів усіх рівнів. Міністерство фінансів України доводить Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям, виконавчим органам відповідних рад особливості складання розрахунків до проектів бюджетів на наступний бюджетний період, а всі ці органи зобов'язані надавати Мінфіну необхідну інформацію для проведення розрахунків обсягів міжбюджетних трансфертів та інших показників. Вони зобов'язані також подати ці розрахунки і Верховній Раді України для перевірки їх достовірності. Місцеві фінансові органи, згідно з типовою формою бюджетних запитів на виділення асигнувань, визначених Міністерством фінансів України та враховуючи особливості складання проектів місцевих бюджетів, розробляють і доводять до головних розпорядників бюджетних коштів по місцевих бюджетах інструкції з підготовки бюджетних запитів. Найголовнішою особливістю складання місцевих бюджетів на основі нового Бюджетного кодексу України є перехід з 2002 року на впровадження програмно-цільового методу складання бюджету. (Докладно про порядок, етапи, основні вимоги щодо складання бюджету, особливості програмно-цільового методу складання бюджету див. коментар до ст. 32 Кодексу.) У бюджетному процесі України вже знайшли застосування окремі елементи програмно-цільового методу (див. про це п. 7 коментарю до ст. 32). Основними завданнями щодо впровадження програмно-цільового методу при формуванні проектів місцевих бюджетів на 2003 рік були такі: вдосконалення форм бюджетного запиту на 2003 рік і відповідне забезпечення якісного його заповнення головними розпорядниками; розподіл бюджетних програм за пріоритетами головними розпорядниками; застосування елементів середньострокового бюджетного планування; вивчення результативних показників бюджетних програм; розробка переліку показників бюджетних програм; розробка переліку показників звітності головних розпорядників. Читайте також:
|
||||||||
|