Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язки задач

ІІІ. Виконання контрольної роботи.

ІІ. Підготовка до основного етапу заняття.

І. Організаційний момент.

Хід уроку

V. Підведення підсумків уроку

IV. Домашнє завдання

III. Виконання контрольної роботи

II. Підготовка до основного етапу заняття

I. Організаційний момент

III. Write a short composition about your future profession.(min 10 sentences). Follow the plan.

II. Complete the sentences. Use the correct form of the verbs in brackets.

1. If my mother ________________(have) money, she __________________ (buy) me a new bicycle.

(велосипед).

2. If you want ______________(have) indoor profession, you ___________________(can/ choose) teacher or

doctor profession.

3. If you ____________(work) hard, you ____________________(get) good salary.

4. If the weather _____________(be) fine, we __________________(go) for a walk.

5. If John ________________(get) a good job, he _________________(have) a lot of money.

6. If they ________________(catch – ловити) the taxi, they ______________(arrive – прибувати) in time.

1. Name of your profession.

2. Is it indoor or outdoor?

3. Advantages and disadvantages.

4. Why do you choose this profession?

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

 

Підготовка класу до заняття. Привітання. Перевірка присутності учнів.

Ми закінчили з вами вивчати тему «Динаміка». Тому сьогодні на уроці напишемо невелику контрольну роботу. Прошу сісти всіх по одному за парту.

Завдання:

Задача 1. Рейку завдовжки 10 м, маса якої 900 кг, піднімають на двох паралельних тросах. Визначити силу натягу тросів, якщо один з них закріплено на кінці рейки, а другий на відстані 1 м від другого кінця.

Задача 2. Робітник тримає за один кінець дошку масою 40 кг так, що дошка утворює кут 300 з горизонтальним напрямом. З якою силою утримує робітик дошку в такому положенні, якщо ця сила напрямлена перпендикулярно до дошки?

 

Розв’язок задачі 1:

 

 

Дано m=900 кг g=9.8 м/с2 l=10 м l1=1 м Аналіз Запишемо умови рівноваги тіл Проектуємо сили на вибрану вісь Рівновагу моментів записуємо відповідно до означення Розв’язуємо систему рівнянь з двома невідомими і отримуємо Обрахунки F1=4/9·900·9.8=3920 Н F2=5/9·900·9.8=4900 Н
F1, F2- ? Відповідь:3920 Н і 4900 Н

 

 

Розв’язок задачі 2:

Дано M=40 кг α=300 g=9.8 м/с2 Аналіз Запишемо умову рівноваги тіл Момент сили тяжіння по відношенню до точки рівноваги рівний Момент сили, прикладеної до кінця дошки, по відношенню до точки рівноваги рівний З рівності моментів Обрахунки  
F - ? Відповідь:

 


Читайте також:

  1. Алгоритм розв’язання задачі
  2. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  3. Алгоритм розв’язування задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  10. Аналіз задач і алгоритмів
  11. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  12. АНАЛІЗ ЛІНІЙНИХ МОДЕЛЕЙ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ




Переглядів: 1022

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Control work | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.