Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



У РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА

ТЕМА 8. РОЛЬ КУЛЬТУРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ЛЮДЕЙ

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. У чому різниця між контркультурою і субкультурою?

2. Чи завжди були контркультури?

3. Чи можна вважати християнство феноменом контркультури?

4. Чому в культурі народжуються субкультури?

5. Чи можете Ви назвати приклади контркультурних феноменів?

6. Чим були зумовлені молодіжні виступи 60-70-их років?

7. Чи правильно, що контркультура – провісник нової культури?

8.Які сучасні молодіжні субкультури Вам відомі?


 

1. При якому науковому підході за критерій виділення культурно-історичних епох береться розвиток мови?

a. формаційний;

b. семіотичний;

c. філософський;

d. етнографічний;

e. культурологічний.

 

2. Хто з вітчизняних науковців дотримувався семіотичного підходу до вивчення культури?

a. І.Франко;

b. О.Потебня;

c. М.Шлемкевич;

d. Є.Маланюк;

e. М.Попович.

 

3. Хто ввів у науковий обіг термін “контркультура”?

a. К.Мангейм;

b. М.Хайдеггер;

c. К.Ясперс;

d. Г.Маркузе;

e. Т.Розсак.

 

4.Субкультура – це:

a. сукупність негативно інтерпретованих норм культури;

b. сукупність норм культури, що суперечать її фундаментальним засадам;

c. сукупність специфічних норм всередині культури;

d.сукупність норм культури, що орієнтують на формування споживацького світогляду людини;

e. сукупність професійних норм культури.

 

5. Назвіть три основні елементи стиля субкультури:

a. образ, манера поведінки, сленг;

b. міміка, діалект, хода;

c. костюм, зачіска, макіяж;

d. специфічний словник, експресія, костюм;

e. сленг, експресія, біжутерія.

 

6. Хто з науковців уподібнював культурні цикли до біологічних?

a. Т.Розсак;

b. К.Мангейм;

c. Ж.-П. Сартр;

d. Г.Маркузе;

e. Х.Ортега-і-Гассет.

 

7. Назвіть середньовічний субкультурний науковий феномен:

a. схоластика;

b. теологія;

c. риторика;

d. поетика;

e. алхімія.

 

8. Назва якої із сучасних західних молодіжних субкультур на сленгу означає “соціальні низи”, “покидьки суспільства”?

a. тедді-бойз;

b. панки;

c. рокери;

d. бітники;

e. скінхеди.

 

9. Яка із сучасних молодіжних субкультур одержала свою назву за коротко підстрижене волосся на голові у своїх представників?

a. рокери;

b. панки;

c. моди;

d. бітники;

e. скінхеди.

 

10. Які субкультури є професійними:

a. бітники, хіппі, панки;

b. мусульманська, християнська, буддистська;

c. скінхеди, рокери, моди;

d. тедді-бойз, панки, хіппі;

e. військових, педагогів, акторів.

 


Мета:з’ясувати соціальне значення орієнтації людей на збереження культурної спадщини, засвоїти понятійний апарат теми – культурна спадщина, культурні цінності; зрозуміти основні нормативно-правові принципи діяльності міжнародних та вітчизняних громадських організацій із збереження культурної спадщини, охорони культурних цінностей; з’ясувати місце і роль культурної спадщини українського народу в світовому культурному надбанні людства. Дати загальне уявлення про культурні орієнтації людей за Т.Парсонсом.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 699

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Субкультурні утворення минулих культурно-історичних епох | Структура і розміщення об’єктів всесвітньої

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.