МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
У РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВАТЕМА 8. РОЛЬ КУЛЬТУРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ЛЮДЕЙ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ 1. У чому різниця між контркультурою і субкультурою? 2. Чи завжди були контркультури? 3. Чи можна вважати християнство феноменом контркультури? 4. Чому в культурі народжуються субкультури? 5. Чи можете Ви назвати приклади контркультурних феноменів? 6. Чим були зумовлені молодіжні виступи 60-70-их років? 7. Чи правильно, що контркультура – провісник нової культури? 8.Які сучасні молодіжні субкультури Вам відомі?
1. При якому науковому підході за критерій виділення культурно-історичних епох береться розвиток мови? a. формаційний; b. семіотичний; c. філософський; d. етнографічний; e. культурологічний.
2. Хто з вітчизняних науковців дотримувався семіотичного підходу до вивчення культури? a. І.Франко; b. О.Потебня; c. М.Шлемкевич; d. Є.Маланюк; e. М.Попович.
3. Хто ввів у науковий обіг термін “контркультура”? a. К.Мангейм; b. М.Хайдеггер; c. К.Ясперс; d. Г.Маркузе; e. Т.Розсак.
4.Субкультура – це: a. сукупність негативно інтерпретованих норм культури; b. сукупність норм культури, що суперечать її фундаментальним засадам; c. сукупність специфічних норм всередині культури; d.сукупність норм культури, що орієнтують на формування споживацького світогляду людини; e. сукупність професійних норм культури.
5. Назвіть три основні елементи стиля субкультури: a. образ, манера поведінки, сленг; b. міміка, діалект, хода; c. костюм, зачіска, макіяж; d. специфічний словник, експресія, костюм; e. сленг, експресія, біжутерія.
6. Хто з науковців уподібнював культурні цикли до біологічних? a. Т.Розсак; b. К.Мангейм; c. Ж.-П. Сартр; d. Г.Маркузе; e. Х.Ортега-і-Гассет.
7. Назвіть середньовічний субкультурний науковий феномен: a. схоластика; b. теологія; c. риторика; d. поетика; e. алхімія.
8. Назва якої із сучасних західних молодіжних субкультур на сленгу означає “соціальні низи”, “покидьки суспільства”? a. тедді-бойз; b. панки; c. рокери; d. бітники; e. скінхеди.
9. Яка із сучасних молодіжних субкультур одержала свою назву за коротко підстрижене волосся на голові у своїх представників? a. рокери; b. панки; c. моди; d. бітники; e. скінхеди.
10. Які субкультури є професійними: a. бітники, хіппі, панки; b. мусульманська, християнська, буддистська; c. скінхеди, рокери, моди; d. тедді-бойз, панки, хіппі; e. військових, педагогів, акторів.
Мета:з’ясувати соціальне значення орієнтації людей на збереження культурної спадщини, засвоїти понятійний апарат теми – культурна спадщина, культурні цінності; зрозуміти основні нормативно-правові принципи діяльності міжнародних та вітчизняних громадських організацій із збереження культурної спадщини, охорони культурних цінностей; з’ясувати місце і роль культурної спадщини українського народу в світовому культурному надбанні людства. Дати загальне уявлення про культурні орієнтації людей за Т.Парсонсом. Читайте також:
|
||||||||
|