МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Самоврядування школярівФізичне виховання Організація харчування. Здоров'я дітей насамперед забезпечується раціональним харчуванням як у сім'ї, так і в школі. У розвинених країнах, в яких проживає лише п'ята частина всього людства, школи обладнані їдальнями, в яких усі учні отримують обіди за пільговою ціною, а діти з малозабезпечених сімей харчуються безкоштовно. Інфраструктура. Великого значення для фізичного стану учнів мають раціональне планування шкільних приміщень, правильний режим навчального дня, наповнюваність класів. Нервово-психічні перевантаження. У школах багатьох країн світу спостерігається надмірне навчальне навантаження учнів. У поєднанні з екзаменаційною і конкурсною системою воно створює нервово-психічне перевантаження, яке не під силу незміцнілому організмові дитини. Самогубства підлітків — серйозна проблема. Фізкультура і спорт — одні з пріоритетних дисциплін у загальноосвітній школі більшості країн (відводиться 20 — 25 % навчального часу). Здоровий спосіб життя. Поширення в молодіжному середовищі негативних явищ, які руйнують здоров'я (куріння, алкоголізм, наркоманія, ранні статеві зв'язки), активізувало роботу школи з підготовки молодих поколінь до здорового способу життя. На уроках біології, суспільствознавства чи спеціальних предметів роз'яснюються шкідливість куріння та алкоголю, розповідається про СНІД і наслідки вживання наркотиків. Школи оголошують себе «зонами, вільними від куріння і наркотиків»; створюються учнівські товариства «За здоровий спосіб життя».
Шкільні ради. У 70-90-х роках XX ст. створюються шкільні ради, до яких входять учні, викладачі, адміністрація навчального закладу, батьки, представники громадськості. Переважними напрямами їхньої діяльності є: • залучення учнів до поточного життя школи; • забезпечення можливості висловлювати власні погляди і вимоги; • виховання культури спілкування. У Великій Британії основні питання навчання і виховання шкільні ради вирішують на засіданнях, які проводяться щомісяця або щотижня. У Німеччині шкільні ради, які називаються конференціями, мають право висловлюватися щодо планування навчальних занять, змісту та організації позакласної виховної роботи (вечори відпочинку, екскурсії, видання газети, гуртки і клуби, доброчинність, дискусії). На конференцію делегують своїх представників класні учнівські ради. У Франції шкільні ради формуються за моделлю команди. Учні й викладачі кожного класу об'єднуються в команду, яка працює за власним планом позанавчальних занять. Представники команд регулярно зустрічаються з дирекцією для обговорення назрілих справ, проводять загальношкільні асамблеї, на яких обирається рада школи. До ради входять учні, викладачі, представники адміністрації, батьки. Рада виносить рекомендації щодо організації повсякденного життя навчального закладу.
Читайте також:
|
||||||||
|