МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Трудове вихованняФорми і методи. • правильно організовані екскурсії, які відіграють важливу роль і мають велике естетичне значення у формуванні дбайливого ставлення до природи. Наприклад, японські діти регулярно виїжджають «на природу», щоб милуватися заходом сонця, цвітінням сакури; • екологічні центри і табори, які розміщуються серед полів, водойм, лісів, де діти проходять теоретичний і практичний курс екології (США, Швеція, Фінляндія). Після перебування у таких центрах і таборах американські діти, наприклад, отримують звання «Охоронець землі» і їм вручається символічний ключ та щоденник для запису того корисного, що вони можуть зробити для охорони природи; • екологічні клуби, які поєднують учнів усіх вікових категорій і дорослих. Ідея «рюралізму». У багатьох країнах Африки робота сільської школи побудована за принципом «рюралізації», Ідея «рюралізму» — зв'язок навчання, зокрема трудового, з потребами сільської громади — педагогічно і соціально корисна, оскільки пов'язує школу з реальним життям, підтримує інтерес учнів до навчання; забезпечує внесок школи в удосконалення навколишнього світу. Трудова підготовкау початковій школі різних країн має такі особливості й форми: • у країнах Азії, Африки і Латинської Америки у початковій школі, яка є єдиним навчальним закладом для більшості дітей, на працю відведено 20 — 25 % навчального часу; • в індійських школах діти навчаються ремесла, виготовляють іграшки та сувеніри з місцевих матеріалів, а кошти, виручені від їх продажу, витрачаються на шкільні потреби; • у розвинених країнах Заходу праця дітей нерозривно пов'язана з художньою діяльністю. У молодших класах середньої школи праця — обов'язковий предмет у більшості західних країн. Наприклад, хлопчики навчаються у шкільних майстернях столярної і слюсарної справи, електротехніки; ремонтують побутові прилади; виготовляють різні речі для школи і для себе; дівчатка займаються домоведенням (кулінарією, шиттям, доглядають хворих), навчаються працювати за комп'ютером. У старших класах середньої школи учні, які не планують вступати до вищого навчального закладу, проходять допрофесійну підготовку. Збільшення кількості учнів у повній середній школі змінило її винятково академічну спрямованість. У старших класах введено професійні або практичні профілі, мета яких — сформувати у молоді такі вміння і навички, яких було б достатньо, щоб отримати роботу у сфері обслуговування, діловодства або кустарного виробництва. Праця учнів за наймом. Як зазначалося, в багатьох країнах поширена праця учнів за наймом. У розвинених країнах мають право найматися на роботу підлітки, яким виповнилося 16 років. Наприклад, у США понад 70 % учнів середньої школи працюють 15 — 20 год на тиждень, переважно у сферах торгівлі та громадського харчування, де їм надають тимчасові робочі місця; оплачують працю підлітків за мінімальними розцінками.Загалом у світі понад 80 млн дітей віком від 8 до 14 років змушені працювати, щоб мати засоби для існування собі і своїй сім'ї.
Читайте також:
|
||||||||
|