МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Екологічне вихованняПолікультурне виховання Поряд з інтернаціональним вихованням великого значення набуває полікультурне виховання — врахування культурних і виховних інтересів національних та етнічних меншин. Полікультурне виховання наголошує на взаємозв'язку культур, одна з яких домінує. На відміну від інтернаціонального виховання, полікультурне передбачає: • освоєння культурно-освітніх цінностей; • взаємодію різних культур у плюралістичному культурному середовищі; • адаптацію до інших культурних цінностей. У полікультурному вихованні, як і в інтернаціональному, врахування етнічних і національних особливостей є важливішим. Головне завдання полікультурного виховання — усувати суперечності між системами і нормами виховання домінуючих націй, з одного боку, і етнічних меншин — з другого боку. Воно припускає адаптацію етнічних груп одна до одної та відмову етнічної більшості від культурної монополії. Проблема полікультурного виховання в різних країнах. У США проблема полікультурного виховання нерозривно пов'язана з проблемою загальнонаціональної культурної інтеграції різних етнічних груп населення. Виховання має спрямовуватися на формування американської нації й одночасно забезпечувати культурно-освітні інтереси малих етнічних груп, насамперед афроамериканців. Японія — гомогенна в етнічному відношенні країна, проте полікультурне виховання необхідне й тут. Наприклад: • на острові Хоккайдо проживає близько 20 тис. айнів; • у великих містах наявні китайські квартали ( «чайна-тауни» ); • у країні проживають сотні тисяч корейців; • останнім часом прибувають вихідці з країн Азії, Європи та США. У Росії полікультурне виховання розглядається як альтернатива інтернаціональному соціалістичному вихованню, яке формувало особистість поза національною культурою. У сучасній Росії полікультурне виховання — це інтегративно-плюралістичний процес, що ґрунтується на трьох основних джерелах: російському, національному (неросійському), загальнолюдському. З урахуванням цього підкреслювалася необхідність існування безлічі національних шкіл, які, з одного боку, забезпечують єдиний державний стандарт виховання й освіти; з іншого — залучають до національної (етнічної) культурної традиції.
Необхідність екологічного виховання. На сучасному етапі взаємини «людина —природа» стають однією з найважливіших умов людського прогресу і необхідним напрямом у вихованні молодих поколінь як відповідальних громадян світу. У школах різних країн світу матеріали з екології увійшли в навчальні програми природничо-наукових і суспільних дисциплін. Це пов'язано з поширенням руху «зелених», а також рекомендаціями ООН і ЮНЕСКО, в яких наголошується, що першочергове завдання школи — як передавати учням екологічні знання, так і розвивати почуття відповідальності за збереження живого й неживого світу на Землі. Читайте також:
|
||||||||
|