МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Екологічне вихованняПолікультурне виховання Поряд з інтернаціональним вихованням великого значення набуває полікультурне виховання — врахування культурних і виховних інтересів національних та етнічних меншин. Полікультурне виховання наголошує на взаємозв'язку культур, одна з яких домінує. На відміну від інтернаціонального виховання, полікультурне передбачає: • освоєння культурно-освітніх цінностей; • взаємодію різних культур у плюралістичному культурному середовищі; • адаптацію до інших культурних цінностей. У полікультурному вихованні, як і в інтернаціональному, врахування етнічних і національних особливостей є важливішим. Головне завдання полікультурного виховання — усувати суперечності між системами і нормами виховання домінуючих націй, з одного боку, і етнічних меншин — з другого боку. Воно припускає адаптацію етнічних груп одна до одної та відмову етнічної більшості від культурної монополії. Проблема полікультурного виховання в різних країнах. У США проблема полікультурного виховання нерозривно пов'язана з проблемою загальнонаціональної культурної інтеграції різних етнічних груп населення. Виховання має спрямовуватися на формування американської нації й одночасно забезпечувати культурно-освітні інтереси малих етнічних груп, насамперед афроамериканців. Японія — гомогенна в етнічному відношенні країна, проте полікультурне виховання необхідне й тут. Наприклад: • на острові Хоккайдо проживає близько 20 тис. айнів; • у великих містах наявні китайські квартали ( «чайна-тауни» ); • у країні проживають сотні тисяч корейців; • останнім часом прибувають вихідці з країн Азії, Європи та США. У Росії полікультурне виховання розглядається як альтернатива інтернаціональному соціалістичному вихованню, яке формувало особистість поза національною культурою. У сучасній Росії полікультурне виховання — це інтегративно-плюралістичний процес, що ґрунтується на трьох основних джерелах: російському, національному (неросійському), загальнолюдському. З урахуванням цього підкреслювалася необхідність існування безлічі національних шкіл, які, з одного боку, забезпечують єдиний державний стандарт виховання й освіти; з іншого — залучають до національної (етнічної) культурної традиції.
Необхідність екологічного виховання. На сучасному етапі взаємини «людина —природа» стають однією з найважливіших умов людського прогресу і необхідним напрямом у вихованні молодих поколінь як відповідальних громадян світу. У школах різних країн світу матеріали з екології увійшли в навчальні програми природничо-наукових і суспільних дисциплін. Це пов'язано з поширенням руху «зелених», а також рекомендаціями ООН і ЮНЕСКО, в яких наголошується, що першочергове завдання школи — як передавати учням екологічні знання, так і розвивати почуття відповідальності за збереження живого й неживого світу на Землі. Читайте також:
|
||||||||
|