Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рішення про окремі товари

Під час розробки та просування товарі та послуг організація повинна прийняти ряд відповідних рішень. Ці рішення стосуються наступних проблем:

1. Властивостей товару.На першому етапі, тобто під час розробки товару чи послуги, маркетолог повинен визначити ті вигоди, які забезпечить цей товар. Такі вигоди передаються з матеріальними властивостями товару, такими як якість, характеристики та зовнішнє оформлення (дизайн). Якість –один із найпотужніших інструментів, за допомогою якого фірми позиціонують товар на ринку. Якість має дві складові – рівень і сталість. Розробляючи товар, маркетолог у першу чергу повинен вибрати рівень якості, який буде визначати позицію товару на ринку. При цьому якість товару виявляється тотожною здібності товару виконувати свої функції. Окрім власне рівня якості, висока якість може також означати постійність у постачанні споживачам товарів встановленого рівня якості. Уцьому значенні якість означає „відсутність дефектів або відхилень від усталеного рівня якості”.

Дизайнможе виявитися одним з найпотужніших видів зброї у боротьбі з конкурентами у маркетинговому арсеналі компанії. Дизайн визначає саму сутність товару. Гарний дизайн повинен привернути увагу, покращувати характеристики товару, зменшувати собівартість та надавати товару значну перевагу перед конкурентами на цільовому ринку.

2. Марочної назви. Марка – це назва, термін, символ, дизайн або комбінація цих складових; вона використовується для ідентифікації товарів або послуг, які пропонуються продавцем або групою продавців, а також для встановлення їхніх відмінностей від товарів та послуг конкурентів. Тобто марка визначає виробника або постачальника товару, ідентифікує виробника або продавця товару. В процесі створення марки фірмі потрібно прийняти рішення щодо вибору назви торгової марки (обрання і захист), визначення власника (торгова марка виробника, приватна торгова марка, ліцензійна торгова марка, спільна торгова марка), марочної стратегії (нові марки, розширення родини марки, розширення меж використання марки, багато марочний підхід).

3. Упаковки.Упаковка передбачає розробку та виробництво жорсткої або м’якої оболонки для товару. Упаковка може бути первісною (тюбик, який містить зубну пасту), вторинною, що викидається при використанні або перед використанням товару та транспортною, яка необхідна для зберігання, ідентифікації та транспортування товару.

4. Маркування товару.Сьогодні етикетки виконують важливу роль в процесі існування товару на ринку. Етикетки визначають товар або торгову марку; класифікують товар (описують його окремі характеристики); сприяють просуванню товару на ринок своїм привабливим графічним оформленням тощо.

5. Супутніх послуг.

6. Товарного асортименту. Товарний асортимент – це склад товару за типами, видами, марками, розмірами. Або інакше: це група товарів, тісно пов’язаних між собою схожістю принципів функціонування, продажем одним й тим самим групам покупців, реалізацією через аналогічні канали збуту або належністю до одного й того самого діапазону цін. Товарний асортимент характеризується шириною і глибиною (насиченістю). Ширина –це загальна кількість товарних одиниць. Ширина товарного асортименту залежить від цілей та ресурсів компанії. Наситити товарний асортимент компанія може додаючи до нього нові вироби. Є декілька причин насичення товарного асортименту: прагнення до додаткових прибутків, спроба задовольнити дилерів, бажання задіяти надлишкові виробничі потужності, спроби стати провідною компанією з вичерпним асортиментом та прагнення ліквідувати дірку в асортименті, щоб стримати натиск конкурентів.

7. Товарної номенклатури. Товарну номенклатуру створюють декілька асортиментних груп, що випускає компанія. Товарній номенклатурі притаманні чотири важливі характеристики: широта (кількість асортиментних груп, що випускає компанія); насиченість (загальна кількість окремих товарів); глибина (визначається кількістю варіантів виконання кожної торгової марки (товару) в межах асортиментної групи); гармонійність (характеризує ступінь схожості між товарами різних асортиментних груп з точки зору їхнього кінцевого використання, умов виробництва, каналів розповсюдження або інших показників).


Читайте також:

  1. Акціонерне товариств.
  2. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  3. Акціонерний капітал і акціонерне товариство.
  4. Акціонерний капітал і акціонерні товариства
  5. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  6. Акціонерні товариства як механізм трансформації
  7. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  8. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  9. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
  12. Будівельні товари.




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організації, особи, місця та ідеї | Життєвий цикл товарів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.