МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спеціальні бюджети.Допоміжні бюджети. Операційні бюджети. Основні бюджети. 1.1. Бюджет доходів і витрат. 1.2. Бюджет руху грошових коштів. 1.3. Розрахунковий баланс. 2.1. Бюджет продажів. 2.2. Бюджет запасів готової продукції. 2.3. Виробничий бюджет. 2.3.1. Бюджет виробництва. 2.3.2. Бюджет прямих матеріальних витрат (бюджет закупівель основних матеріалів і запасів товарно-матеріальних цінностей). 2.3.3. Бюджет прямих витрат праці. 2.3.4. Бюджет прямих операційних або виробничих витрат. 2.3.5. Бюджет накладних (загальновиробничих) витрат. 2.4. Бюджет управлінських витрат. 2.5.Бюджет комерційних витрат. 3.1. План капітальних (первісних) витрат. 3.2. Кредитний або інвестиційний план. 4.1. Бюджет балансового прибутку. 4.2. Бюджет чистого прибутку. 4.3. Бюджет науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт. 4.4. Бюджет технічної реконструкції виробництва. 4.5. Податковий бюджет. Усі ці види бюджетів необхідні як для складання прогнозів фінансового стану підприємства, окремого проекту або бізнесу, так і для проведення так званого план-факт-аналізу. План-факт-аналіз являє собою періодичне зіставлення запланованих у бюджетах показників (складених і затверджених прогнозів на бюджетний період) з фактичними показниками (даними звітів про виконання бюджетів за минулі періоди), оцінку й аналіз виявлених відхилень (в абсолютному вираженні або у відсотках). Як управлінська технологія бюджетування є не тільки інструментом планування, це ще й інструмент контролю за станом і зміною положення справ з фінансами в компанії в цілому або в окремому виді бізнесу. Тому поряд з бюджетами на майбутній період повинні складатися звіти про виконання бюджетів за минулий час, а також планові і фактичні показники. Збір інформації про виконання бюджетів дозволяє не тільки надавати необхідні цифри для всього процесу бюджетування, але й наприкінці кожного звітного періоду (наприклад, місяця) надавати дані про поточне виконання бюджетів. Це дозволяє оперативно реагувати на зміну фактичної фінансової ситуації на підприємстві й аналізувати виконання бюджетів ще на стадії їх виконання і вчасно вносити зміни у фінансовий план компанії. Головним споживачем системи управлінського обліку на підприємстві є система бюджетування, в якій оперативні дані консолідуються за бюджетний період, наприклад місяць. У підсистемі управлінського обліку найбільш важливими модулями, які надають самий великий обсяг інформації для системи бюджетування, є: • облік руху грошових коштів на розрахунковому рахунку; • облік руху грошових коштів у касі. Взагалі автоматизовані системи бюджетування повинні забезпечувати: 1. Оперативний процес складання, зміни й обґрунтування бюджетів як підприємства в цілому, так і всіх його підрозділів. 2. Своєчасну консолідацію фінансових і кількісних даних при будь-якій складній організаційній структурі підприємства або групи підприємств, у тому числі холдингів та фінансово-промислових груп. 3. Можливість самостійної підтримки і внесення змін без залучення сторонніх технічних фахівців. 4. Різноманітний прогноз розвитку подій за принципом «що, коли» для побудови різноманітних прогнозів розвитку подій і наслідків прийнятих рішень. 5. Оперативне попередження про відхилення від планових показників для негайного аналізу причин. 6. Використання Web-технологій для роботи користувачів в організації з розгалуженою територіальною структурою підрозділів. 7. Єдиний інформаційний простір для всіх співробітників на основі сховищ даних. Читайте також:
|
||||||||
|