Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація інформаційних систем забезпечення якості

Великим підприємствам при впровадженні систем якості не­можливо обійтися без інформаційної підтримки. Для цього залучаються консультанти по впровадженню систем якості, використовуються спеціальні методики.

При рішенні інформацій­них проблем управління якістю необхідно розрізняти дві проблеми - сертифікацію й інформатизацію. При цьому інформаційна система стає одним з найважливіших технологічних факторів, що сприяють реальному розвиткові концепції ТQМ (Total Quality Management - усеосяжне керування якістю).

На стадії реінжинірингу бізнес-процесів необхідно використовувати програмні засоби моделювання, що відповідають стандартам IDEF. Ці стандарти застосовуються для створення функціональної моделі (відображення функцій і про­цесів моделювання системи у формалізованому виді). Серед інфор­маційних технологій, що застосовують стандарти IDEF, можна відзначити ERwin і ВРwin (Platinum Technologies), Aris ToolSet (IDS Prof/Scheer), SyteGuide (Symix), Оrgware (Вааn).

Далі на підприємстві варто впровадити електронний докумен­тообіг, названий системою управління документами або, вірніше, системою збереження, контролю і управління документами. На­приклад, за допомогою Aris ToolSet формалізуються процеси діяль­ності підприємства і в середовищі workflow вручну створюються екранні форми. На цій основі відбувається установка й експлуата­ція готових систем електронного документообігу.

Підприємство з функціонуючою системою забезпечення якості інтегрує застосовувані програмні засоби з використанням техно­логії управління даними про виріб (РDМ, product data management). Дана технологія відповідає єдиній структурі даних про продукцію, що випускається, застосовуваних процесах і використовуваних ре­сурсах. РDМ дає можливість користувачеві в будь-який момент одержати поточну інформацію з будь-якого виробничого питання, передати її в будь-яку точку системи.

Система забезпечення якості орієнтована на формування ефек­тивної структури управління процесом виробництва з метою ви­пуску якісної продукції.

Упровадження систем якості ІSО 9000 - необхідна умова для підвищення конкурентоспроможності як підприємства, так і про­дукції, що ним випускається, одержання закордонних інвестицій, залучення закордонних замовників (оскільки підвищення ціни реа­лізації продукції підприємства з такою системою може досягати 50%). Крім того, дотримання IS0 9000 є вимогою для одержання держзамовлення в багатьох країнах СНД.

Міжнародний стандарт ІSО 9000 реалізує концепцію ТQМ і рег­ламентує [22]:

• Відповідальність керівництва.

• Систему якості.

• Аналіз контракту.

• Керування проектуванням.

• Управління документацією і даними.

• Закупівлі.

• Управління продукцією, що поставляється споживачем.

• Ідентифікацію і простежуваність продукції.

• Керування процесами.

• Контроль і випробування.

• Керування контрольним, вимірювальним і іспитовим устат­куванням.

• Статус контролю. Керування невідповідною продукцією.

• Коригувальні і попереджувальні дії.

• Вантажно-розвантажувальні роботи, збереження, упакуван­ня, консервацію і постачання.

• Управління реєстрацією даних про якість.

• Внутрішні перевірки якості.

• Підготовку кадрів.

• Обслуговування.

• Статистичні методи.

Упровадження системи якості в корпорації, що відноситься практично до всіх бізнес-процесів, до самої продукції і послуг, кор­поративної культури та роботи з партнерами і замовниками — не­обхідна умова підвищення конкурентоспроможності та водночас є трудомістким та вартісним процесом.

Реалізація такого проекту неможлива без упровадження су­часних інформаційних технологій.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  4. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  5. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. II. Організація і проведення спортивних походів
  8. II. Організація перевезень
  9. II. Організація перевезень
  10. II.1 Програмне забезпечення
  11. III етап. Системний підхід
  12. III. Етапи розробки програмного забезпечення




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спеціальні бюджети. | Принципи і системи менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.099 сек.