МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні запитанняМетоди вдосконалення комунікацій
Ефективні комунікації- це такий процес передавання повідомлення, коли отримане повідомлення (наскільки це можливо) близьке за значенням до первинного. Існує багато факторів, що перешкоджають здійсненню ефективної комунікації, основними з яких є: 1. Фільтрація. Коли працівник говорить те, що бажає почути його керівник – він фільтрує інформацію. Фільтрація є наслідком: конфлікту між сферами компетенції; конфлікту інтересів відправника і одержувача повідомлення тощо. 2. Вибіркове сприйняття. Одержувач краще сприймає інформацію, що відповідає його потребам, мотивації, досвіду тощо. Ступінь зацікавленості в інформації визначає характер її декодування. 3. Семантичні бар’єри. Однакові слова мають різне значення для різних людей. Вік, освіта, культурне середовище – три найбільш важливих фактора, які впливають на значення слів, що використовуються в процесі комунікації. У великих організаціях із філіями в різних країнах використовуються терміни, специфічні для відповідного регіону. Усе це, зрештою, призводить до виникнення семантичних бар’єрів. 4. Поганий зворотній зв’язок. 5. Культурні відмінності між відправником і одержувачем інформації. 6. Інформаційні перевантаження виникають внаслідок неможливості ефективно реагувати на всю інформацію. Виникає потреба відсіву менш важливої інформації. Підвищення ефективності комунікацій вимагає: 1) удосконалення повідомлень; 2) удосконалення механізму розуміння повідомлень. Основними методами, що допомагають вирішити ці проблеми, є: 1) регулювання інформаційних потоків (поділ проблем між менеджером і підлеглими); 2) удосконалення зворотного зв’язку на основі: - формулювання запитань в процесі повідомлення; - повторення всього або частини повідомлення; - застосування різних варіантів викладення інформації; 3) використання емпатії – здатності поставити себе на місце співрозмовника, врахувати його особливості характеру тощо; 4) заохочення взаємної довіри; 5) розвиток здібностей ефективно слухати .
1. Що розуміють під комунікаціями? Яка їхня роль в управлінні організацією? 2. Назвіть та охарактеризуйте основні елементи комунікацій. 3. Чим інформація, як елемент комунікацій, відрізняється від даних? 4. Що таке комунікаційний процес? З яких етапів він складається? 5. Що називають кодуванням повідомлення під час комунікаційного процесу? 6. Які Ви знаєте поширені види комунікацій? 7. Що розуміють під комунікаційними бар'єрами? Назвіть кілька прикладів таких бар'єрів. 8. Дайте визначення формальним та неформальними комунікаціям. 9.Яку роль у комунікаційних процесах відіграють сучасні електронні засоби передавання інформації? 10.Назвіть методи вдосконалення комунікацій.
Рекомендована література: Основна [1; 3; 5] Додаткова [7; 15; 31]
Читайте також:
|
||||||||
|