МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПЕРЕДМОВА
Опорні конспекти лекцій призначені для допомоги студентам на заняттях при самостійній підготовці до занять, а також при закріпленні матеріалу занять з розділу „Будова і конструкція озброєння” дисципліни „Військово-технічна підготовка”, яки навчаються за програмою підготовки офіцерів наземної артилерії. Данні опорні конспекти лекцій містять в собі малюнки, креслення, таблиці, які дозволяють більш раціонально використовувати навчальні часи, та забезпечують наочність при вивченні найбільш складних питань. Порядок вивченням питань, які викладенні в опорних конспектах лекцій складено за планом проведення занять, що дає змогу студентам не тільки раціонально та стисло робити відповідні записи на заняттях, але і якісно готуватися до наступних занять. Тема№7Призначення, будова і конструкція артилерійських оптичних при-ладів Заняття №1 Біноклі. ПАБ. Учбове питання №1 Призначення, технічні данні, будова біноклей Б6х30, Б8х30, Б12х50, Б15х50.
Рис. 1 Загальний вид бінокля Бінокль є: Види біноклів:
У комплект біноклів Б6х30, Б8х30, Б12х50, Б15х50 входять:
Опис зовнішнього виду біноклів Правий монокуляр складається:
Оптичні дані біноклів
Оптична частина біноклів Об'єктив
Учбове питання №2Призначення й будова далекоміра ДС-1
Далекомір ДС-1 призначений Технічні дані ДС-1
У комплект далекоміра ДС-1 входять:
Далекомір складається з Бленди Лімб
Лімб має:
Тринога Перетворювач координат ПК-3 У комплект освітлення В оптичну схему далекоміра ДС-1 входять:
Зорова система В схему зорової системи входять:
Біаксиальний коллиматор У систему входять такі деталі:
Система освітлення вимірювальних марок У систему входять такі оптичні деталі:
Відлікова система У систему входять такої деталі:
Компенсатор
Учбове питання №3 Вимір дальності в нічний час
Учбове питання №4 Перевірка далекоміру
Установку далекоміра для роботи роблять у такому порядку:
Вивірку стереоскопічного далекоміра по висоті роблять щораз перед початком роботи з далекоміром у такому порядку: КОНТРОЛЬ ВИВІРКИ ДАЛЕКОМІРА ПО ДАЛЬНОСТІ ОРІЄНТУВАННЯ ДАЛЕКОМІРА Тема№ 9 Призначення й будова приладів наведення гармат та мінометів Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|