Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок проведення перевірок.

Комплексні перевірки здійснюються один раз на 5 років. Комплексні перевірки мають включати обсяг усіх питань, наведених у цій Інструкції. На пропозицію керівника об'єкта перевірки особа, яка організувала перевірку, може визначати перелік обмежень щодо обсягу питань перевірки. Результати комплексних перевірок територіальних і функціональних підсистем ЄДС ЦЗ, загальні висновки та пропозиції не пізніше 5 діб з дня складення акта перевірки доповідаються Кабінетові Міністрів України.

Цільові перевірки проводяться з метою вивчення готовності функціональних, територіальних підсистем ЄДС ЦЗ до виконання конкретних (цільових) завдань за умов загрози або виникнення конкретного типу надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру, впровадження заходів захисту та життєзабезпечення населення, яке потрапляє у зону ураження, а також готовності до локалізації і ліквідації їх наслідків.

Цільові перевірки функціональних та територіальних підсистем ЄСЦЗ на державному та регіональному рівнях можуть проводитися також за дорученнями Кабінету Міністрів України, за рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій або на пропозицію МНС, подану до Кабінету Міністрів України. Цільові перевірки функціональних та територіальних підсистем ЄДС ЦЗ на місцевих рівнях можуть проводитися місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на пропозицію територіальних органів управління МНС. Для здійснення перевірки щодо усунення недоліків, виявлених у ході комплексної або цільової перевірки, у терміни, визначені актом перевірки, здійснюються контрольні перевірки, але не раніше ніж за 15 днів. Контрольні перевірки здійснюються відповідно до графіка контрольних перевірок, який складається за висновками та пропозиціями, викладеними в актах комплексних, контрольних та цільових перевірок.

Організація роботи функціональних підсистем ЄДС ЦЗ щодо забезпечення заходів цивільного захисту, що плануються та виконуються в інтересах територіальних підсистем ЄДС ЦЗ, перевіряється за основними напрямками, визначеними Законом України "Про правові засади цивільного захисту", положеннями про ці підсистеми та іншими нормативно-правовими актами. Стан підготовки керівного складу і населення способам захисту в разі виникнення надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій та організація тренувань оцінюються за такими показниками:

- організація навчання населення способам захисту та діям в надзвичайних ситуаціях;

- стан підготовки керівників, посадових осіб і працівників, на яких покладено організацію цивільного захисту;

- стан навчання населення, зайнятого у сфері виробництва і обслуговування;

- стан навчання населення, не зайнятого у сфері виробництва і обслуговування;

- стан підготовки учнів і студентів у закладах освіти;

- стан пропаганди знань у сфері захисту населення та територій від НС.

Інспекторська перевірка закінчується аналізом діяльності, підведенням підсумків перевірки та складанням відповідних документів і Припису, в якому необхідно відобразити виявлені порушення та недоліки у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки ПНО і ОПН. Також у приписі у стислій формі викладаються питання організації роботи з усіх питань у сфері ЦЗ та техногенної безпеки, усунення порушень, виявлених за результатами попередніх перевірок. При проведенні перевірки державний інспектор зобов'язаний у попередньому приписі зробити відмітки при виконання заходів.

При ідентифікації ПНО зустрічається багато труднощів, особливо при ідентифікації складних та потужних об'єктів. Тому важливим є визначення властивості ПНО з точки зору можливого небезпечного впливу на виробництво, населення і оточуюче середовище, яке виконується під час ідентифікації об'єкта. Одним з кроків зменшення ризику НС на потенційно небезпечних об'єктах є робота по виявленню потенційних джерел НС, прогнозуванню і запобіганню НС, яка полягає в паспортизації потенційно небезпечних об'єктів і створенні Державного реєстру ПНО. Ці заходи віднесені державою до першочергових заходів по реалізації державної політики у сфері захисту населенні від НС, запобігання і оперативного реагування на них.

Питання для самоконтролю.

1. Що включає регулювання безпеки?

2. Що включає в собі завчасне реагування на загрозу виникнення НС?

3. Дайте визначення поняття "Державна стандартизація і нагляд у сфері ЦЗ".

4. Що входить в поняття Ідентифікація та декларування об'єктів підвищеної небезпеки?

5. Які вимоги щодо порядку ідентифікації ОПН та за якими властивостями вони об'єднуються в групи?

6. Яка різниця між об'єктами підвищеної небезпеки та потенційно небезпечними об'єктами?

7. Що включає в себе Декларація безпеки ОПН ?

8. Як проводиться паспортизація та реєстрація ПНО?

9. Хто здійснює Державний нагляд і контроль у сфері цивільного захисту?

10 Хто і яким чином проводить перевірку стану готовності органів управління до дій У НС?

 

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. The peace – порядок
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  5. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  6. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  7. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  11. Атестація аудиторів та порядок скасування атестата
  12. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль виконання заходів щодо захисту населення і територій. | Тема 1.5. Основи діяльності державної системи страхового фонду документації України.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.