МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірмиПлан Тема Стратегії розвиту маркетингового комплексу та управління ринковою діяльністю підприємств. Таблиця 1 – Типові стратегії диверсифікації, їх цільове призначення і типові ситуації застосування
1. Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми 2. Стратегічна модель Портера 3. Матриця бостонської консультативної групи (матриця росту Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми полягає у визначенні реального ринкового становища стратегічних господарських підрозділів та стратегічних напрямів їх подальшого розвитку. Маркетингове управління портфелем бізнесу фірми розв'язує такі основні завдання: • визначення конкурентних позицій стратегічних господарських підрозділів фірми, • розподілення стратегічних ресурсів між стратегічними господарськими підрозділами фірми, • визначення напрямів стратегічного розвитку стратегічних господарських підрозділів (від переважного розвитку до виключення зі складу портфеля бізнесу), • визначення пріоритетів розвитку портфеля бізнесу, • зменшення стратегічної вразливості портфеля бізнесу фірми, • досягнення рівноваги між довго- та короткостроковими перспективами розвитку фірми. Методологічний інструментарій маркетингового управління портфелем бізнесу підприємства включає такі основні моделі • стратегічну модель М. Портера, • матрицю Бостонської консультативної групи (матриця росту), • матрицю "Дженерал Електрик — Мак Кінсі" (матриця привабли-вості ринку). Мета застосування усіх цих моделей однакова: визначити конкурентне становище стратегічних господарських підрозділів та стратегії їх розвитку. Відрізняються ці моделі між собою, по-перше, факторами, які становлять їхню основу, по-друге, методикою визначення становища стратегічних господарських підрозділів фірми та стратегій їх подальшого розвитку.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|