Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми

План

Тема Стратегії розвиту маркетингового комплексу та управління ринковою діяльністю підприємств.

Таблиця 1 – Типові стратегії диверсифікації, їх цільове призначення і типові ситуації застосування

Стратеги Цільове призначення (ключова стратегічна вказівка) Типові ситуації
Концентрична диверсифікація Створення нових виробництв, які співпадають з профілем організації Коли нові профільні продукти можуть пропонуватися на ринку за досить високими конкурентними цінами
      Коли традиційні продукти знаходяться на стадії завершення їх життєвого циклу
      Коли організація володіє сильною управлінською командою
Конгломеративна диверсифікація Освоєння випуску нових продуктів, які не співпадають з традиційним профілем організації Коли в базовій галузі відбувається зниження обсягів реалізації і прибутку
      Коли існуючі ринки для продукту організації вже є дуже насиченими
Горизонтальна диверсифікація Освоєння випуску нових непрофільних продуктів, але для традиційних споживачів Коли доповнення нових, але водночас непрофільних продуктів могло б істотно покращити реалізацію традиційних
      Коли організація конкурує у висококонкурентному і/або нерозвинутому бізнесі
      Коли традиційні канали збуту можуть бути використані для просування на ринок нових продуктів
Спільне підприємство Об'єднання з іншою компанією для проведення робіт над спеціальним проектом Коли дві або більше компаній, що спеціалізуються в різних бізнесах, об'єднуються, щоб доповнити одна одну
      Коли існує потреба швидкого виходу на ринок нової технології
      Коли існує потреба полегшення виходу на світові ринки
Вертикальна диверсифікація Освоєння нових непрофільних видів Коли фірма має намір звернутися до більш ранніх стадій діяльності (наприклад, до виготовлення підвузлів або упаковки)
    діяльності, пов'язаних з забезпеченням (попереднім Коли організація конкурує в галузі, яка швидко зростає, й очікується продовження розширення ринків збуту
    або наступним) основного бізнесу підприємства Коли фірма має намір звернутися до наступних стадій діяльності (наприклад, до гуртової або роздрібної торгівлі)

 

1. Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми

2. Стратегічна модель Портера

3. Матриця бостонської консультативної групи (матриця росту

Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми полягає у визначенні реального ринкового становища стратегічних господарських підрозділів та стратегічних напрямів їх подальшого розвитку.

Маркетингове управління портфелем бізнесу фірми розв'язує такі основні завдання:

• визначення конкурентних позицій стратегічних господарських підрозділів фірми,

• розподілення стратегічних ресурсів між стратегічними господарськими підрозділами фірми,

• визначення напрямів стратегічного розвитку стратегічних господарських підрозділів (від переважного розвитку до виключення зі складу

портфеля бізнесу),

• визначення пріоритетів розвитку портфеля бізнесу,

• зменшення стратегічної вразливості портфеля бізнесу фірми,

• досягнення рівноваги між довго- та короткостроковими перспективами розвитку фірми.

Методологічний інструментарій маркетингового управління портфелем бізнесу підприємства включає такі основні моделі

• стратегічну модель М. Портера,

• матрицю Бостонської консультативної групи (матриця росту),

• матрицю "Дженерал Електрик — Мак Кінсі" (матриця привабли-вості ринку).

Мета застосування усіх цих моделей однакова: визначити конкурентне

становище стратегічних господарських підрозділів та стратегії їх розвитку. Відрізняються ці моделі між собою, по-перше, факторами, які становлять

їхню основу, по-друге, методикою визначення становища стратегічних

господарських підрозділів фірми та стратегій їх подальшого розвитку.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  8. Агресивне керування портфелем акцій
  9. Адаптивні організаційні структури управління.
  10. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 1189

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії диверсифікації діяльності підприємства | Стратегічна модель Портера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.