МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Парфумерно-косметичні товари.Парфумерно-косметичні товари використовують для ароматизації шкіри, волосся, одягу, догляду за волоссям, шкірою, порожниною рота, нігтями та ін. Для виробництва парфумерно-косметичних товарів використовують різноманітні запашні речовини, етиловий спирт, воду, барвники, віск, парафін, жири, вітаміни, консерванти, емульгатори, абразивні речовини тощо. Запашні речовини поділяють на натуральні і синтетичні. До натуральних відносять запашні речовини: рослинного походження – ефірні масла (отримують з різних частин рослин спеціальною обробкою), смоли (тверді речовини, які виділяються різними деревами), бальзами (розчини смол в ефірних маслах); тваринного походження – речовини, які виділяються залозами деяких тварин, а саме: амбра (утворюється у кишечнику кашалота), боброва цівка (залози бобра), цибет (продукт внутрішньої секреції цибетової кішки), мускус (залози оленя кабарги) та ін. Синтетичні запашні речовини отримують з хімічної і лісохімічної сировини шляхом їх переробки з використанням складних процесів. Парфумерією називають спиртові розчини запашних речовин із стійким запахом, які призначені для надання свіжості тілу людини, ароматизації повітря в приміщеннях, а також дезинфекції. Для отримання парфумерних товарів запашні речовини змішують в заданому співвідношенні з етиловим спиртом, водою, барвниками і витримують визначений строк. Найбільш відповідальною операцією, яка суттєво впливає на споживчі властивості парфумерних виробів, є виготовлення парфумерної композиції – суміші із гармонійно поєднаних по запаху натуральних і штучних запашних речовин, яку складено за певною рецептурою.
Класифікація парфумерних товарів за різними ознаками
Розрізняють початковий, основний та залишковий запахи.
Косметикою називають препарати, які використовуються для догляду, оздоровлення і прикрашання тіла людини. Процес виготовлення косметичних товарів складається з підбору і змішування сировинних компонентів, обробки матеріалів, фасування, оформлення і пакування. Асортимент косметичних виробів поділяють за призначенням, видами, складом, консистенцією, найменуваннями, характером упаковки. Класифікація косметичних товарів.
До споживчих властивостей парфумерно-косметичних товарів належать: функціональні – здатність передавати запахи іншим матеріалам - залежить від інтенсивності і стійкості запаху; характеризують властивості, що очищають, захисні, лікувально-профілактичні, спеціальні, косметичні; естетичні – характеризуютьзовнішній вигляд, колір, оригінальність упаковки, відповідність моді; психофізіологічні – характеризують дію запаху на організм людини; безпека – залежить від складу, технології виготовлення, пакування, зберігання, умов продажу і споживання. Парфумерно-косметичні вироби потрібно зберігати при температурі 6-250С, відносній вологості повітря не більше 70%, у щільно закритій упаковці. Велике значення для парфумерно-косметичних товарів має термін придатності, який рахується з дати виготовлення. Питання для повторення. 1. Яка сировина використовується для виробництва парфумерно-косметичних товарів? 2. Як класифікують парфумерні товари за різними ознаками? 3. На які групи поділять косметичні товари?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|