МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Металогосподарські товари.ВСТУП Опорний конспект лекцій ОСНОВИ ТОВАРОЗНАВСТВА Укладач: О.Я.Бозуленко Опорний конспект лекцій для студентів усіх спеціальностей та форм навчання
Чернівці – 2005
Опорний конспект лекцій з курсу “Основи товарознавства” розділ “Основи товарознавстванепродовольчих товарів” складено відповідно до навчального плану та робочої програми курсу для студентів усіх спеціальностей та форм навчання
Розглянуто та схвалено на засіданні кафедри маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ (протокол № 14 від 02 лютого 2005 року) та на засіданні методичної ради факультету економіки та менеджменту ЧТЕІ КНТЕУ (протокол № ___ від “____” ___________2005 року)
Навчально-методичне видання розділ “ОСНОВИ ТОВАРОЗНАВСТВА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ” для студентів усіх спеціальностей та форм навчання Укладач Бозуленко Олена Ярославівна
ЗМІСТ
Новий господарський механізм, що базується на ринкових відносинах і охоплює все ширші сфери суспільної практики висуває принципово нові завдання перед товарознавством, як науковою і навчальною дисципліною. Для успішної комерційної діяльності в умовах розвитку ринкових відносин, оптової торгівлі і стимулювання збуту товарів народного споживання визначального значення набуває знання їх споживчих властивостей, якості, що дозволить швидко і гнучко орієнтуватися в питаннях попиту і пропозиції, конкурентоспроможності, аналізувати стадію життєвого циклу товару та прогнозувати етапи товароруху. Основна мета вивчення дисципліни “Основи товарознавства” – на основі теорії товарознавства оволодіти знаннями, необхідними для вирішення практичних задач в області комерційної діяльності, кінцева мета якої – максимальне задоволення життєвих потреб людини. Опорний конспект лекцій з курсу “Основи товарознавства” (розділ “Товарознавство непродовольчих товарів”) містить стислий виклад матеріалу тематики курсу; кожна тема завершується питаннями для самоперевірки знань; наданий список рекомендованої літератури. В опорному конспекті лекцій систематизовані основні питання щодо сировини, класифікації асортименту, споживчих властивостей і якості непродовольчих товарів. Матеріал структурований у вигляді тезів. Пропонований опорний конспект лекцій підготовлений у відповідності з програмою курсу для студентів спеціальностей “Маркетинг”, “Облік і аудит”, “Менеджмент організацій”, “Міжнародна економіка” для індивідуальної роботи на лабораторних заняттях і самостійного опрацювання. Завданням курсу “Основи товарознавства” є набуття студентами знань з оптимального формування товарного асортименту, що неможливо без глибокого вивчення таких питань як: – сучасний стан вітчизняного та зарубіжного ринку товарів; – властивості товарів, їх нешкідливість та безпечність; – якість сировини та готової продукції на всіх стадіях ринкового товароруху; – методологічні основи конкурентоспроможності основних товарів народного споживання; – нові види продукції, тари, упаковки, транспортування, зберігання і реалізації. Група металевих побутових товарів включає вироби, які застосовуються у домашньому господарстві для різноманітних цілей і виготовляються із чорних та кольорових металів та їх сплавів. До чорних металів відносять залізо та його сплави: чавун (сплав заліза з вмістом вуглецю від 2,14% до 6,7%) та сталь (сплав заліза з вмістом вуглецю до 2,14%). До кольорових металів відносять алюміній та його сплави: дюралюміній (алюміній+мідь), силуміни (алюміній+кремній); мідь та її сплави: латунь (мідь+цинк), бронза (мідь+олово), мельхіор (мідь+нікель), нейзильбер (мідь+нікель+цинк); цинк, олово, нікель, хром, титан, вольфрам та ін. За призначенням металогосподарські вироби поділяють на наступні групи: 1. Металевий посуд (харчовий та нехарчовий). Посуд класифікують за призначенням на кухонний (котли, каструлі, чайники, кофейники, сковорідки та ін.); столовий (тарілки, миски, блюда, хлібниці, ікорниці, розноси, вази та ін); для зберігання та перенесення харчових продуктів (банки для сипучих, для води, відра, бідони, ковші); для зберігання та перенесення нехарчових продуктів (вироби для купання, прання, вмивання, пральні корита, баки, відра для сміття, бідони для керосину, каністри та ін.). За матеріалом виготовлення посуд поділяється на стальний, чавунний, алюмінієвий, латунний, мельхіоровий та ін.). 2. Ножові товари та столові прибори. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|