МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Чинники, що впливають на інтенсивність зміни технічного стану автомобілівВ різних умовах експлуатації показники надійності автомобілів будуть різними. Виділяють наступні чинники, які впливають на інтенсивність зміни технічного стану автомобілів: виробничі, умови експлуатації, експлуатаційно-виробничі. Виробничі чинники впливу на зміну технічного стану автомобіля включають: конструктивні особливості даної марки автомобіля; однорідність виробництва (характеризується розсіюванням термінів зношування одних і тих же деталей); надійність. Умови експлуатації включають дорожні умови, умови і інтенсивність руху, природно-кліматичні, сезонні умови, агресивність навколишнього середовища. Дорожні умови і рельєф місцевості визначають режим роботи автомобіля. Вони характеризуються технічною категорією дороги, виглядом і якістю дорожнього покриття, що визначають опір руху автомобіля, елементами дороги в плані і профілі (вширшки дороги, радіусами закруглень, ухилом підйомів і спусків). У свою чергу, режим роботи автомобіля впливає на надійність і інші властивості автомобіля і его агрегатів. Знос і порушення дорожнього покриття підвищують ризик виникнення відмовного стану елементів автомобіля на 14...33 %. Умови і інтенсивність руху характеризуються впливом зовнішніх чинників на режим руху і, отже, на режим роботи автомобіля і його агрегатів. До цих чинників відносяться умови перевезення: швидкість руху, довжина навантаженої їзди, коефіцієнт використання пробігу, коефіцієнт використання вантажопідйомності, коефіцієнт використання причепів, рід вантажу, що перевозиться. Виділяються три групи інтенсивності експлуатації: 1) за межами приміської зони; 2) у малих містах з числом жителів менше 100 тис. чол. і в приміській зоні; 3) у великих містах з числом жителів понад 100 тис. чол. Природно-кліматичні умови характеризуються температурою навколишнього повітря, вологістю, вітровим навантаженням, рівнем сонячної радіації і деякими іншими параметрами. Ці умови впливають на теплові та інші режими роботи агрегатов і відповідно на інтенсивність зміни їх технічного стану. Для умов України виділяються райони холодного, помірно-холодного, помірно-жаркого, сухого, субтропічного клімату. Сезонні умови пов'язані з коливаннями температури навколишнього повітря, зміною дорожніх умов за часом року, з появою ряду чинників, що впливають на інтенсивність зміни параметрів технічного стану автомобілів (пил - влітку, волога і грязь - восени і весною). Агресивність навколишнього середовища пов'язана з корозійною активністю атмосферного повітря. Підвищена корозійна активність викликає інтенсивну корозію деталей автомобіля, збільшуючи трудомісткість технічного обслуговування і ремонту автомобіля, а також збільшення потреби в запасних частинах до 10%. При цьому ресурс автомобіля і періодичність технічного обслуговування скорочуються. Даний чинник впливу на інтенсивність зміни технічного стану автомобілів є характерним для прибережних морськіх районів. Експлуатаційно-виробничі чинники визначають вплив реального технічного стану автомобіля і ефективності системи підтримки в технічно справному стані автомобіля на інтенсивність зміни характеристик його елементів. Під експлуатаційно-виробничими розуміються такі чинники, як вік і зв'язаний з ним реальний технічний стан автомобіля, якість вживаних експлуатаційних матеріалів (палив, масел, рідин), кваліфікація водія, а також чинники, що характеризують рівень якості технічного обслуговування і ремонту. Читайте також:
|
||||||||
|