Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чинники, що впливають на інтенсивність зміни технічного стану автомобілів

В різних умовах експлуатації показники надійності автомобілів будуть різними. Виділяють наступні чинники, які впливають на інтенсивність зміни технічного стану автомобілів: виробничі, умови експлуатації, експлуатаційно-виробничі.

Виробничі чинники впливу на зміну технічного стану автомобіля включають: конструктивні особливості даної марки автомобіля; однорідність виробництва (характеризується розсіюванням термінів зношування одних і тих же деталей); надійність.

Умови експлуатації включають дорожні умови, умови і інтенсивність руху, природно-кліматичні, сезонні умови, агресивність навколишнього середовища.

Дорожні умови і рельєф місцевості визначають режим роботи автомобіля. Вони характеризуються технічною категорією дороги, виглядом і якістю дорожнього покриття, що визначають опір руху автомобіля, елементами дороги в плані і профілі (вширшки дороги, радіусами закруглень, ухилом підйомів і спусків).

У свою чергу, режим роботи автомобіля впливає на надійність і інші властивості автомобіля і его агрегатів.

Знос і порушення дорожнього покриття підвищують ризик виникнення відмовного стану елементів автомобіля на 14...33 %.

Умови і інтенсивність руху характеризуються впливом зовнішніх чинників на режим руху і, отже, на режим роботи автомобіля і його агрегатів. До цих чинників відносяться умови перевезення: швидкість руху, довжина навантаженої їзди, коефіцієнт використання пробігу, коефіцієнт використання вантажопідйомності, коефіцієнт використання причепів, рід вантажу, що перевозиться.

Виділяються три групи інтенсивності експлуатації: 1) за межами приміської зони; 2) у малих містах з числом жителів менше 100 тис. чол. і в приміській зоні; 3) у великих містах з числом жителів понад 100 тис. чол.

Природно-кліматичні умови характеризуються температурою навколишнього повітря, вологістю, вітровим навантаженням, рівнем сонячної радіації і деякими іншими параметрами. Ці умови впливають на теплові та інші режими роботи агрегатов і відповідно на інтенсивність зміни їх технічного стану. Для умов України виділяються райони холодного, помірно-холодного, помірно-жаркого, сухого, субтропічного клімату.

Сезонні умови пов'язані з коливаннями температури навколишнього повітря, зміною дорожніх умов за часом року, з появою ряду чинників, що впливають на інтенсивність зміни параметрів технічного стану автомобілів (пил - влітку, волога і грязь - восени і весною).

Агресивність навколишнього середовища пов'язана з корозійною активністю атмосферного повітря. Підвищена корозійна активність викликає інтенсивну корозію деталей автомобіля, збільшуючи трудомісткість технічного обслуговування і ремонту автомобіля, а також збільшення потреби в запасних частинах до 10%. При цьому ресурс автомобіля і періодичність технічного обслуговування скорочуються. Даний чинник впливу на інтенсивність зміни технічного стану автомобілів є характерним для прибережних морськіх районів.

Експлуатаційно-виробничі чинники визначають вплив реального технічного стану автомобіля і ефективності системи підтримки в технічно справному стані автомобіля на інтенсивність зміни характеристик його елементів. Під експлуатаційно-виробничими розуміються такі чинники, як вік і зв'язаний з ним реальний технічний стан автомобіля, якість вживаних експлуатаційних матеріалів (палив, масел, рідин), кваліфікація водія, а також чинники, що характеризують рівень якості технічного обслуговування і ремонту.


Читайте також:

  1. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  2. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  3. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  4. Автопідприємства вантажних автомобілів
  5. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  6. АДАПТАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДО ЗМІНИ ЇЇ ЗАВАНТАЖЕННЯ.
  7. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів
  8. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  9. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  10. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  11. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  12. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.




Переглядів: 3368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Причини зміни технічного стану | Закономірності зміни технічного стану автомобілів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.