Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розміщення світлофорів

Основні значення сигналів

Основні значення сигналів, що подаються світлофорами (незалежно від місця встановлення та призначення їх), такі:

· один зелений вогонь – дозволяється рух із встановленою швидкістю;

· один жовтий мигаючий вогонь – дозволяється рух із встановленою швидкістю; наступний світлофор відкритий і вимагає проходження його із зменшеною швидкістю;

· один жовтий вогонь – дозволяється рух з готовністю зупинитися; наступний закритий;

· два жовтих вогні з них верхній – мигаючий – дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу; наступний відкритий;

· два жовтих вогні – дозволяється проходження світлофора із зменшеною швидкістю та готовністю зупинитися біля наступного; поїзд прямує з відхиленням по стрілочному переводу;

· один червоний вогонь – Стій! Забороняється проїжджати сигнал.

  • один місячно-білий вогонь ― дозволяється проводити маневри;
  • один синій вогонь ― забороняється проводити маневри.

 

6.5. На лініях, обладнаних АБ (тризначна), відстань між суміжними світлофорами має бути не меншою ніж гальмова путь, що визначається для даного місця за повного службового гальмування та максимальної швидкості, що реалізується (не більша 120 км/год для пасажирських і 80 км/год – для вантажних) і, крім того, має бути не меншою ніж гальмова путь за екстреного гальмування з урахуванням відстані, яку проходить поїзд за час, необхідний для дії пристроїв АЛС й автостопу на гальма поїзда. При цьому на ділянках, де видимість сигналів менша 400 м, а також на заново обладнаних лініях з АБ, зазначена відстань, має бути не меншою 1000 м. На лініях, які раніше були обладнані АБ (тризначна), окремі світлофори можуть бути залишені з дозволу Н на відстані, що менша за необхідну гальмову путь. На такому світлофорі, а також на попереджувальному до нього мають встановлюватися світлові покажчики. На станціях світлові покажчики застосовуються, коли відстань між суміжними світлофорами (вхідним, маршрутним, вихідним) головної колії менша за необхідну гальмову путь. Лінії з особливо інтенсивним рухом приміських поїздів, де необхідно мати блок-ділянки, коротші мінімальної довжини, встановленої для тризначної, обладнуються АБ (чотиризначна). На лініях, що обладнані АБ (тризначна), на яких здійснюється рух пасажирських поїздів із швидкістю більше 120 км/год або вантажних більше 80 км/год, рух із встановленою максимальною швидкістю дозволяється при зеленому вогні локомотивного світлофора, якщо забезпечується зупинка поїзда перед колійним світлофором із забороняючим показанням, за умови застосування службового гальмування після зміни зеленого вогню локомотивного світлофора на жовтий. На ділянках з НАБ відстань між вхідним, маршрутним, вихідним світлофорами має бути не менше гальмової путі, визначеної для даного місця за повного службового гальмування й швидкості, що максимально реалізується, а при наявності колійних пристроїв АЛС ця відстань, крім того, має бути не меншою гальмової путі при екстреному гальмуванні з урахуванням відстані, яку проходить поїзд за час, необхідний для дії пристроїв АЛС й автостопу на гальма поїзда. На ділянках, не обладнаних АБ, попереджувальні світлофори встановлюються від основних на відстані, не меншій за гальмову путь, визначену для даного місця за екстреного гальмування і швидкості, що максимально реалізується, а при наявності на ділянках наближення колійних пристроїв АЛС – на відстані, не меншій гальмової путі за екстреного гальмування з врахуванням відстані, яку проходить поїзд за час, необхідний для впливу пристроїв АЛС і автостопу на гальма поїзда при швидкості, що максимально реалізується. На ділянках з АЛСО, довжина двох суміжних блок-ділянок має бути не меншою гальмової путі, визначеної для даного місця за екстреного гальмування з врахуванням відстані, що проходить поїзд за час, необхідний для впливу пристроїв АЛС і автостопу на гальмову систему при швидкості, що максимально реалізується.

6.6.Світлофори встановлюються з правого боку в напрямку руху або над віссю колії. Загороджувальні і попереджувальні до них, що встановлюються на перегонах перед переїздами для поїздів, що рухаються неправильною колією, можуть розміщуватися з лівого боку у напрямку руху. Світлофори встановлюються так, щоб сигнали, які вони подають, не можна було сприймати з поїзда за сигнали, які належать до суміжних колій. Якщо габарити для встановлення світлофорів з правого боку відсутні, то з дозволу Н допускається розміщувати їх з лівого боку:

  • вхідні й попереджувальні до них світлофори, які встановлюються для приймання на станцію поїздів, що прямують неправильною колією, а також підштовхуючих локомотивів та господарчих поїздів, які повертаються з перегону неправильною колією;
  • вхідні і прохідні світлофори на двоколійних і багатоколійних перегонах, обладнаних АБ для двостороннього руху по кожній колії;
  • вхідні і прохідні світлофори, що встановлюються тимчасово на період будівництва другої колії.

З дозволу Н на окремих станціях допускається встановлення з лівого боку гіркових світлофорів, а також маневрових з витяжних і тупикових колій, де це зумовлюється технологією маневрової роботи.

6.7. Світлофори застосовуються, як правило, з сигнальними вогнями, що нормально світяться.

6.8. За умови несправностей пристроїв управління світлофори мають автоматично приймати забороняюче показання, а попереджувальні – такі, що відповідають забороняючому показанню зв'язаних з ними основних світлофорів.

6.9. На ділянках з АБ, нормальним показанням прохідних є дозволяюче, а вхідних, маршрутних та вихідних – забороняюче. На ділянках, де вхідні, маршрутні і вихідні можуть переводитися на автодію для безупинного проходження поїздів по станції, дозволяюче показання є нормальним при переведенні їх на автодію. На ділянках, не обладнаних АБ, нормальним показанням вхідних, вихідних, прохідних і маршрутних світлофорів є забороняюче. Нормальне показання світлофорів прикриття встановлюється Н.

6.10. Вхідні світлофори повинні бути встановлені від першого вхідного стрілочного переводу на відстані не ближче 50 м, рахуючи від вістряка протишерсного або граничного стовпчика пошерсного стрілочного переводу. Вхідні світлофори, раніше встановлені на відстані менше 50 м, але не ближче 15 м від стрілочного переводу, можуть не переставлятися. На електрифікованих ділянках вхідні світлофори, а також сигнальні знаки "Межа станції" мають встановлюватися перед повітряними проміжками (з боку перегону), що відділяють контактну мережу перегону від контактної мережі станцій.

6.11. Вихідні світлофори мають встановлюватися для кожної відправної колії попереду місця, призначеного для стоянки локомотива поїзда, що відправляється. На станціях при відправленні поїздів з колій, що не мають достатньої довжини, коли голова поїзда перебуває за вихідним світлофором, дозволяється на зворотному боці його встановлювати повторювальну головку світлофора. Перелік таких станцій та порядок застосування сигналів у цих випадках визначаються Н. Допускається встановлення групових вихідних та маршрутних світлофорів для групи колій, крім тих, по яких здійснюється безупинний пропуск поїздів. Групові вихідні та маршрутні світлофори доповнюються маршрутними покажчиками з зазначенням номера колії, з якої дозволяється відправлення поїзда.

6.12.Прохідні світлофори АБ встановлюються на межах між блок-ділянками, а НАБ – на межах міжпостових перегонів. На ділянках з АЛСО, на межах блок-ділянок встановлюються сигнальні знаки "Межа блок-ділянки". На двоколійних перегонах за умови руху неправильною колією за сигналами локомотивного світлофора межею блок-ділянки є світлофор АБ, встановлений для руху правильною колією.

6.13.На станціях стрілки, що належать до маршрутів приймання та відправлення поїздів, мають бути взаємозалежними з вхідними, вихідними й маршрутними світлофорами.

6.14. Стрілки відгалужень від головної колії на перегонах при наявності пристроїв колійного блокування або ЕЖС зв'язуються з цими пристроями так, щоб відкриття найближчого прохідного або вихідного чи вилучення жезла було можливим тільки при нормальному положенні стрілки по головній колії.

6.16. На станціях, розміщених на ділянках з АБ або НАБ, де передбачається безупинний пропуск поїздів по головних та приймально-відправних коліях, на вхідних і маршрутних світлофорах має застосовуватися сигналізація безупинного пропускання поїздів цими коліями.

6.17. Схеми розміщення світлофорів, а також таблиці взаємозалежності положення стрілок та сигнальних показань світлофорів у маршрутах на станціях затверджуються Н.

6.18. Місця розміщення постійних сигналів визначаються комісією, призначеною начальником ДН (Н).


Читайте також:

  1. Вибір кількості та розміщення складської мережі
  2. Вибір типу і місця розміщення водозабірних споруд
  3. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.
  4. Вивіз капіталу та інвестиції в системі міжнародних економічних відносин. Напрямки та структура вивозу капі­талу. Форми вивозу та розміщення (інвестування) капіталу.
  5. Вимоги до розвитку та розміщення об’єктів атомної енергетики
  6. Вимоги до розміщення потенційно-небезпечних виробництв
  7. Вплив науково-технічного прогресу на розміщення продуктивних сил
  8. Вплив розміщення оборотних коштів підприємства на його фінансовий стан.
  9. Грошовий потік від розміщення 3-літньої облігаційної позики, тис. грн.
  10. Грошовий потік від розміщення 5-літньої облігаційної позики, тис. грн.
  11. Демографічні передумови розміщення продуктивних сил.
  12. Економічні закони і закономірності розміщення продуктивних сил.




Переглядів: 4403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація і позначення світлофорів | Вхідні, вихідні світлофори. Запрошувальний сигнал

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.