Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підняти струмоприймач”.

На ділянках, де працюють снігоочисники, встановлюються тимчасові сигнальні знаки:

“Підняти ніж, закрити крила” – перед перешкодою;

“Опустити ніж, відкрити крила” – після перешкоди;

“Підготуватися до підняття ножа та закриття крил” – встановлюється на ділянках де працюють швидкісні снігоочисники перед знаком “Підняти ніж, закрити крила”.

 

 

 

Сигнали, що застосовуються для позначення рухомого складу (Р7) (Р10)

(Всі вказівки щодо розміщення сигналів з правого або лівого боку подані за напрямком руху).

 

  • Голова поїзда під час руху на одноколійних і правильною колією на двоколійних ділянках:

вдень – сигналами не позначається;

вночі – позначається двома прозоро-білими вогнями ліхтаря біля буферного бруса.

  • Голова поїзда під час руху неправильною колією:

вдень – з лівого боку – червоним вогнем ліхтаря; з правого – прозоро-білим вогнем ліхтаря.

вночі – з лівого боку – червоним вогнем ліхтаря; з правого – прозоро-білим вогнем ліхтаря.

  • На локомотиві, що прямує в голові поїзда або без вагонів, під час руху на одноколійних і правильною та неправильною колією на двоколійних ділянках додається:

вночі – сигнальний прозоро-білий вогонь прожектора.

  • Голова моторвагонного поїзда може позначатися:

вночі – і одним прозоро-білим вогнем прожектора.

Для визначених начальником залізниці типів локомотивів голова поїзда при прямуванні неправильною колією червоним вогнем з лівого боку може не позначатися

  • Голова вантажного поїзда під час руху вагами уперед на одноколійних і правильною колією на двоколійних ділянках:

вдень – сигналами не позначається;

вночі – прозоро-білим вогнем ліхтаря біля буферного бруса.

  • Під час руху вагонами уперед неправильною колією голова вантажного поїзда позначається:

вдень – розгорнутим червоним прапором, що показується з лівого боку супроводжуючим поїзд працівником, який знаходиться на передній перехідній площадці;

вночі– прозоро-білим вогнем ліхтаря біля буферного бруса і червоним вогнем ручного ліхтаря, який показується з лівого боку супроводжуючим поїзд працівником.

  • Хвіст поїзда під час руху на одноколійних і правильною та неправильною колією на двоколійних:

вантажного і вантажно–пасажирського:

вдень червоним диском із світловідбивачем біля буферного бруса з правого боку;

вночі – червоним диском із світловідбивачем біля буферного бруса з правого боку.

пасажирського і поштово-багажного:

вдень – трьома червоними вогнями;

вночі – трьома червоними вогнями.

  • При причепленні вантажного вагона, який не має постійних сигнальних ліхтарів, хвіст пасажирського і поштово-багажного поїзда позначається:

вдень – червоним диском або розгорнутим червоним прапором біля буферного бруса з правого боку;

вночі – одним червоним вогнем буферного ліхтаря з правого боку.

  • Локомотив у хвості вантажного поїзда, а також, що прямує без вагонів, ззаду позначаються:

вдень – червоним вогнем ліхтаря біля буферного бруса з правого боку.

вночі – червоним вогнем ліхтаря біля буферного бруса з правого боку.

Підштовхуючий локомотив і дрезина незнімного типу позначаються сигналами так, як і локомотиви без вагонів. Підштовхуючий локомотив і господарчий поїзд при поверненні з двоколійного перегону неправильною колією на станцію відправлення позначаються сигналами прямування неправильною колією.

  • У разі розриву на перегоні вантажного поїзда хвіст частини поїзда, що відправляється на станцію, позначається:

вдень – розгорнутим жовтим прапором біля буферного бруса з правого боку;

вночі – жовтим вогнем ліхтаря.

Остання частина поїзда, що забирається, позначається так, як і хвіст вантажного поїзда.

Поїзди на багатоколійних ділянках позначаються таким же чином, як і на одно- і двоколійних, в залежності від встановленого порядку руху однією або другою колією багатоколійної ділянки.

  • Снігоочисник під час руху на одноколійних і правильною колією на двоколійних ділянках:

у голові снігоочисник:

вдень – двома жовтими розгорнутими прапорами на бічних гаках;

вночі – двома жовтими вогнями бічних ліхтарів, а у бік локомотива – двома прозоро-білими контрольними вогнями;

у голові локомотив:

вдень – двома жовтими розгорнутими прапорами біля буферних ліхтарів;

вночі – двома жовтими вогнями буферних ліхтарів.

Хвіст снігоочисника позначається, як хвіст одиночно прямуючого локомотива.

  • Снігоочисники під час руху у голові неправильною колією на двоколійних ділянках:

вдень – двома жовтими розгорнутими прапорами і червоним розгорнутим прапором під жовтим зліва на бічних гаках;

вночі – відповідно двома жовтими і одним червоним вогнями ліхтарів, а у бік локомотива – трьома прозоро-білими контрольними вогнями.

Якщо у голові локомотив, то він позначається так само, як і снігоочисник під час руху у голові.

  • Локомотив під час маневрових переміщень, в тому числі і при прямуванні до состава і від состава поїзда, вночі повинен мати по одному прозоро-білому вогню попереду і позаду на буферних брусах з боку основного пульта управління локомотивом.
  • Дрезини знімного типу, колійні вагончики та інші знімні рухомі одиниці під час перебування на перегоні повинні мати:

на одноколійних і під час руху неправильною колією на двоколійних ділянках:

вдень – прямокутний щит, пофарбований з обох боків у червоний колір, або розгорнутий червоний прапор на жердині;

вночі – спереду і ззаду червоний вогонь ліхтаря, укріпленого на жердині;

на двоколійних ділянках при прямуванні правильною колією:

вдень – прямокутний щит, пофарбований з переднього боку у білий і з заднього боку – у червоний колір;

вночі– спереду прозоро-білий вогонь і ззаду – червоний вогонь ліхтаря, укріпленого на жердині.

  • Знімні ремонтні вишки на електрифікованих ділянках під час роботи на перегоні повинні мати:

на одноколійних і під час руху неправильною колією на двоколійних ділянках:

вдень – розгорнутий червоний прапор з обох боків;

вночі –спереду і ззаду червоний вогонь ліхтаря;

на двоколійних ділянках при прямуванні правильною колією:

вдень – розгорнутий червоний прапор з правого боку в напрямку руху поїздів;

вночі – спереду прозоро-білий вогонь ліхтаря, ззаду – червоний вогонь ліхтаря.

Сигнали в усіх випадках мають бути закріплені на верхньому рівні заземленого поясу знімної ремонтної вишки. Знімні ремонтні вишки і колійні вагончики на перегоні мають, крім того, бути огороджені з обох боків переносними або ручними червоними сигналами, що переносяться одночасно з переміщенням ремонтної вишки і вагончика на відстань Б в залежності від керуючого спуску і максимально допустимої швидкості на перегоні.

· Під час роботи на станції повинні мати:

знімна ремонтна вишка:

вдень – розгорнутий червоний прапор з обох боків;

вночі – спереду і ззаду червоний вогонь ліхтаря;

колійний вагончик:

вдень – щит, пофарбований з обох боків в червоний колір, або червоний прапор на жердині;

вночі – спереду і ззаду червоний вогонь ліхтаря, укріпленого на жердині.

Під час руху по станційним коліям і стрілочним переводам знімна вишка і колійний вагончик, крім того мають бути огороджені на відстані не менше 50 м з обох боків переносними або ручними червоними сигналами, що переносяться одночасно з переміщенням знімної ремонтної вишки і колійного вагончика. Огородження з обох боків колійних візків різного типу та інших знімних рухомих одиниць, що застосовуються під час робіт, проводиться у випадках, передбачених Інструкцією Укрзалізниці.

Якщо на двоколійній або багатоколійній ділянці по суміжній колії прямуватиме поїзд, то червоний сигнал, що огороджує знімну ремонтну вишку, колійний вагончик або іншу знімну рухому одиницю з переднього боку, до проходження поїзда знімається.

На двоколійних електрифікованих ділянках, крім ділянок, обладнаних двостороннім АБ, і ділянок, де пасажирські поїзди обертаються із швидкістю понад 120 км/год, допускається огородження знімних ремонтних вишок тільки з боку поїздів, які прямують правильною колією. Порядок організації роботи знімних ремонтних вишок на таких ділянках, що забезпечує безпеку руху поїздів, встановлюється з урахуванням місцевих умов Н на підставі вказівок Укрзалізниці.

Працівники залізниці, які огороджують знімні ремонтні вишки, колійні вагончики та інші знімні рухомі одиниці, а також працівники, які керують переміщенням знімних рухомих одиниць, повинні мати, крім переносних щитів, ручних прапорів і сигнальних ліхтарів, петарди і духові ріжки для подачі сигналів про наближення поїзда, а також сигналів для зупинки поїзда, якщо це буде потрібно.

 


Читайте також:

  1. А скільки «Зеніт» за один раз може підняти в космос туристів?
  2. Осінь 1924 р.Бессарабські комуністи зробили спробу підняти повстання під гаслом відновлення радянської вла­ди в Татарбунарах.




Переглядів: 1011

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сигнальні покажчики та знаки | Голова ПК О.В.Галаган

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.