МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підняти струмоприймач”.На ділянках, де працюють снігоочисники, встановлюються тимчасові сигнальні знаки: “Підняти ніж, закрити крила” – перед перешкодою; “Опустити ніж, відкрити крила” – після перешкоди; “Підготуватися до підняття ножа та закриття крил” – встановлюється на ділянках де працюють швидкісні снігоочисники перед знаком “Підняти ніж, закрити крила”.
Сигнали, що застосовуються для позначення рухомого складу (Р7) (Р10) (Всі вказівки щодо розміщення сигналів з правого або лівого боку подані за напрямком руху).
вдень – сигналами не позначається; вночі – позначається двома прозоро-білими вогнями ліхтаря біля буферного бруса.
вдень – з лівого боку – червоним вогнем ліхтаря; з правого – прозоро-білим вогнем ліхтаря. вночі – з лівого боку – червоним вогнем ліхтаря; з правого – прозоро-білим вогнем ліхтаря.
вночі – сигнальний прозоро-білий вогонь прожектора.
вночі – і одним прозоро-білим вогнем прожектора. Для визначених начальником залізниці типів локомотивів голова поїзда при прямуванні неправильною колією червоним вогнем з лівого боку може не позначатися
вдень – сигналами не позначається; вночі – прозоро-білим вогнем ліхтаря біля буферного бруса.
вдень – розгорнутим червоним прапором, що показується з лівого боку супроводжуючим поїзд працівником, який знаходиться на передній перехідній площадці; вночі– прозоро-білим вогнем ліхтаря біля буферного бруса і червоним вогнем ручного ліхтаря, який показується з лівого боку супроводжуючим поїзд працівником.
вантажного і вантажно–пасажирського: вдень – червоним диском із світловідбивачем біля буферного бруса з правого боку; вночі – червоним диском із світловідбивачем біля буферного бруса з правого боку. пасажирського і поштово-багажного: вдень – трьома червоними вогнями; вночі – трьома червоними вогнями.
вдень – червоним диском або розгорнутим червоним прапором біля буферного бруса з правого боку; вночі – одним червоним вогнем буферного ліхтаря з правого боку.
вдень – червоним вогнем ліхтаря біля буферного бруса з правого боку. вночі – червоним вогнем ліхтаря біля буферного бруса з правого боку. Підштовхуючий локомотив і дрезина незнімного типу позначаються сигналами так, як і локомотиви без вагонів. Підштовхуючий локомотив і господарчий поїзд при поверненні з двоколійного перегону неправильною колією на станцію відправлення позначаються сигналами прямування неправильною колією.
вдень – розгорнутим жовтим прапором біля буферного бруса з правого боку; вночі – жовтим вогнем ліхтаря. Остання частина поїзда, що забирається, позначається так, як і хвіст вантажного поїзда. Поїзди на багатоколійних ділянках позначаються таким же чином, як і на одно- і двоколійних, в залежності від встановленого порядку руху однією або другою колією багатоколійної ділянки.
у голові снігоочисник: вдень – двома жовтими розгорнутими прапорами на бічних гаках; вночі – двома жовтими вогнями бічних ліхтарів, а у бік локомотива – двома прозоро-білими контрольними вогнями; у голові локомотив: вдень – двома жовтими розгорнутими прапорами біля буферних ліхтарів; вночі – двома жовтими вогнями буферних ліхтарів. Хвіст снігоочисника позначається, як хвіст одиночно прямуючого локомотива.
вдень – двома жовтими розгорнутими прапорами і червоним розгорнутим прапором під жовтим зліва на бічних гаках; вночі – відповідно двома жовтими і одним червоним вогнями ліхтарів, а у бік локомотива – трьома прозоро-білими контрольними вогнями. Якщо у голові локомотив, то він позначається так само, як і снігоочисник під час руху у голові.
на одноколійних і під час руху неправильною колією на двоколійних ділянках: вдень – прямокутний щит, пофарбований з обох боків у червоний колір, або розгорнутий червоний прапор на жердині; вночі – спереду і ззаду червоний вогонь ліхтаря, укріпленого на жердині; на двоколійних ділянках при прямуванні правильною колією: вдень – прямокутний щит, пофарбований з переднього боку у білий і з заднього боку – у червоний колір; вночі– спереду прозоро-білий вогонь і ззаду – червоний вогонь ліхтаря, укріпленого на жердині.
на одноколійних і під час руху неправильною колією на двоколійних ділянках: вдень – розгорнутий червоний прапор з обох боків; вночі –спереду і ззаду червоний вогонь ліхтаря; на двоколійних ділянках при прямуванні правильною колією: вдень – розгорнутий червоний прапор з правого боку в напрямку руху поїздів; вночі – спереду прозоро-білий вогонь ліхтаря, ззаду – червоний вогонь ліхтаря. Сигнали в усіх випадках мають бути закріплені на верхньому рівні заземленого поясу знімної ремонтної вишки. Знімні ремонтні вишки і колійні вагончики на перегоні мають, крім того, бути огороджені з обох боків переносними або ручними червоними сигналами, що переносяться одночасно з переміщенням ремонтної вишки і вагончика на відстань Б в залежності від керуючого спуску і максимально допустимої швидкості на перегоні. · Під час роботи на станції повинні мати: знімна ремонтна вишка: вдень – розгорнутий червоний прапор з обох боків; вночі – спереду і ззаду червоний вогонь ліхтаря; колійний вагончик: вдень – щит, пофарбований з обох боків в червоний колір, або червоний прапор на жердині; вночі – спереду і ззаду червоний вогонь ліхтаря, укріпленого на жердині. Під час руху по станційним коліям і стрілочним переводам знімна вишка і колійний вагончик, крім того мають бути огороджені на відстані не менше 50 м з обох боків переносними або ручними червоними сигналами, що переносяться одночасно з переміщенням знімної ремонтної вишки і колійного вагончика. Огородження з обох боків колійних візків різного типу та інших знімних рухомих одиниць, що застосовуються під час робіт, проводиться у випадках, передбачених Інструкцією Укрзалізниці. Якщо на двоколійній або багатоколійній ділянці по суміжній колії прямуватиме поїзд, то червоний сигнал, що огороджує знімну ремонтну вишку, колійний вагончик або іншу знімну рухому одиницю з переднього боку, до проходження поїзда знімається. На двоколійних електрифікованих ділянках, крім ділянок, обладнаних двостороннім АБ, і ділянок, де пасажирські поїзди обертаються із швидкістю понад 120 км/год, допускається огородження знімних ремонтних вишок тільки з боку поїздів, які прямують правильною колією. Порядок організації роботи знімних ремонтних вишок на таких ділянках, що забезпечує безпеку руху поїздів, встановлюється з урахуванням місцевих умов Н на підставі вказівок Укрзалізниці. Працівники залізниці, які огороджують знімні ремонтні вишки, колійні вагончики та інші знімні рухомі одиниці, а також працівники, які керують переміщенням знімних рухомих одиниць, повинні мати, крім переносних щитів, ручних прапорів і сигнальних ліхтарів, петарди і духові ріжки для подачі сигналів про наближення поїзда, а також сигналів для зупинки поїзда, якщо це буде потрібно.
Читайте також:
|
||||||||
|