Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сигнальні покажчики та знаки

 

План.

1. Маршрутні покажчики(5.1) (8.1).

2. Стрілочні покажчики(5.2-5.4) (8.2).

3. Покажчики колійного загородження(5.5) (8.3).

4. Покажчики гідравлічних колонок(5.6) (8.4).

5. Покажчики перегріву букс(5.7) (8.5).

6. Покажчики межі блок-ділянок(5.8) (8.6).

7. Покажчики «Опусти струмоприймача» (5.9) (8.7).

8. Постійні сигнальні знаки(5.10-5.17) (8.8-8.8.9).

9. Постійні попереджувальні сигнальні знаки(5.18-5.19) (8.8.10).

10. Тимчасові сигнальні знаки(5.5.20-5.22) (8.9).

 

Маршрутні покажчики

У тих випадках, коли необхідно вказати колію приймання чи напрямок руху поїзда або маневрового состава, застосовуються маршрутні світлові покажчики напрямку білого кольору (цифрові, літерні чи положення), що розміщуються на щоглах світлофорів, або на окремій щоглі.

Для зазначення номера колії, з якої дозволяється рух поїзда, на групових вихідних і маршрутних світлофорах встановлюються маршрутні світлові покажчики зеленого кольору. Ці покажчики можуть використовуватися і для зазначення номера колії, з якої дозволено рух маневрового состава, за наявності на вихідному чи маршрутному світлофорі місячно-білого вогню.

 

 

 

Стрілочні покажчики

Освітлювальні стрілочні покажчики одиночних стрілок з обох боків показують:

  • стрілка встановлена на прямій колії:

вдень – білий прямокутник вузького боку покажчика;

вночі – молочно-білий вогонь.

  • стрілка встановлена на бокову колію:

вдень – широкий бік покажчика;

вночі – жовтий вогонь.

Положення перехресних стрілок позначається двома звичайними стрілочними покажчиками, які показують, що стрілки встановлені;

  • по прямій колії:

вдень – білі прямокутники вузького боку покажчиків на обох покажчиках;

вночі – молочно-білі вогні.

  • з перехрещенням прямої колії:

вдень – широкі боки покажчиків на обох покажчиках;

вночі – жовті вогні.

  • з прямої на бокову колію:

- на ближньому покажчику:

вдень – широкий бік покажчика;

вночі – жовтий вогонь.

- на дальньому покажчику:

вдень – білий прямокутник вузького боку покажчика;

вночі – молочно-білий вогонь.

  • з бокової на пряму колію:

- на ближньому покажчику:

вдень – білий прямокутник вузького боку покажчика;

вночі – молочно-білий вогонь.

- на дальньому покажчику:

вдень – широкий бік покажчика;

вночі – жовтий вогонь.

Неосвітлювані стрілочні покажчики показують:

  • стрілка установлена по прямій колії – стрілоподібний покажчик направлений ребром вздовж колії;
  • стрілка установлена на бокову колію – стрілоподібний покажчик направлений у бік бокової колії.

 

Покажчики колійного загородження

Покажчики колійного загородження показують:

· "Колія загороджена":

вдень – білий круг із горизонтальною чорною смугою;

вночі – молочно-білий вогонь із тією ж чорною смугою.

· "Загородження з колії знято":

вдень – білий круг чи прямокутник із вертикальною чорною смугою;

вночі – молочно-білий вогонь із тією ж чорною смугою.

Покажчики колійного загородження на упорах встановлюються на правому кінці брусу і дають сигнальне показання лише в бік колії. Ці покажчики можуть бути освітлюваними і не освітлюваними, що визначається технічно-розпорядчим актом станції. Неосвітлювані покажчики повинні мати світловідбиваючі елементи або покриття. Як сигнальні прилади колійного загородження дозволяється використовувати типові стрілочні ліхтарі.

 

Покажчики гідравлічних колонок

Покажчик гідравлічної колонки – ліхтар – показує вночі червоний вогонь в обидва боки, якщо поворотна частина колонки встановлена поперек колії; вдень видно саму поворотну частину колонки, пофарбовану у червоний колір, – сигнал "Стій!". Якщо поворотна частина колонки встановлена вздовж колії, вночі видно в обидва боки прозоро-білий вогонь.

 

Покажчики перегріву букс

На ділянках залізниць, де встановлені пристрої виявлення перегрітих букс у поїздах, що проходять, застосовуються сигнальні світлові покажчики, що розміщуються на опорах контактної мережі чи окремих щоглах. Під час появи на сигнальному покажчику смуг прозоро-білого кольору, що світяться (у вигляді латинської букви V), які сигналізують про наявність перегрітих букс у составі поїзда, машиніст зобов’язаний вжити заходів до повільного зниження швидкості під час підходу до станції з тим, щоб пройти вхідну стрілку із швидкістю не більше 20 км/год, а потім зупинити поїзд на колії приймання незалежно від показань вихідного сигналу. Нормально покажчики не освітлюються і сигнального значення не мають.

На ділянках залізниць, де встановлені засоби автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїзда, може застосовуватися сигнальні світлові покажчики, що розміщуються на окремих щоглах, а у виняткових випадках ― опорах контактної мережі. Поява на сигнальному покажчику смуг прозоро-білого кольору, що світяться (у вигляді латинської букви V), сигналізує про наявність перегрітих букс у складі поїзда, при цьому машиніст зобов'язаний вжити заходів до плавного зниження швидкості до 20 км/год службовим гальмуванням, прямувати з особливою пильністю, спостерігаючи за составом поїзда і готовністю негайно зупинитися при виникненні аварійної ситуації, проїхати поїздом вхідну стрілку станції із швидкістю не більше 15 км/год, зупинити состав поїзда на колії приймання незалежно від показань вихідного (маршрутного) сигналу світлофора, якщо за допомогою радіозв'язку машиніст не отримав інформації щодо зупинки поїзда на перегоні. Нормально покажчики перегріву букс не світяться і сигнального значення не мають.

 

Покажчики межі блок-ділянок

На ділянках залізниць, де застосовується автоматична локомотивна сигналізація як самостійний засіб сигналізації та зв’язку, на межах блок-ділянок встановлюються сигнальні знаки із світловідбивачами та цифровими літерними табличками.

 

Покажчики «Опусти струмоприймача»

На електрифікованих ділянках постійного струму перед повітряними проміжками, де у випадку несподіваного зняття напруги в одній із секцій контактної мережі не допускається прохід електрорухомого складу з піднятими струмоприймачами, застосовуються сигнальні світлові покажчики (у вигляді горизонтальної білої смуги на чорному фоні) "Опусти струмоприймача", що розміщується на опорах контактної мережі чи окремих щоглах. При появі на сигнальному покажчику мигаючої смуги прозоро-білого кольору, що світиться, машиніст зобов’язаний негайно вжити заходів щодо проходження огородженого повітряного проміжку з опущеними струмоприймачами. Нормально сигнальні смуги покажчиків не горять, і у цьому положенні покажчики сигнального значення не мають.

 

Постійні сигнальні знаки

Постійні сигнальні знаки встановлюються на окремих стовпчиках, а на електрифікованих ділянках залізниць допускається їх встановлення на опорах контактної підвіски порядок і місце встановлення постійних сигнальних знаків визначається комісійно та затверджується Н. У необхідних випадках відповідно до вказівок Укрзалізниці деякі сигнальні знаки можуть бути світловими чи освітлюваними.

“Газ” та “Нафта” – встановлюються в місцях пересічень залізничних колій нафтогазопродуктопроводами безпосередньо на опорах контактної мережі чи окремих стовпах і вказують на необхідність прямування до місця пересічення з підвищеною увагою (пильністю).

“Початок гальмування” та “Кінець гальмування” – вказують машиністу локомотива місця випробування автогальм на шляху прямування.

“Увага струморозподіл” з відбивачем – встановлюється попереду сигнального покажчика “Опусти струмоприймача”.

“Підняти струмоприймач” з відбивачем – встановлюється за повітряним проміжком у напрямку руху.

Чотири чорні та три білі горизонтальні смуги, що чергуються (перша опора за напрямком руху поїзда додатково позначається вертикальною чорною смугою) – наносяться на опори контактної мережі, що обмежують повітряні проміжки. Знаки можуть наноситися безпосередньо на опори або щити, закріплені на опорах. На багатоколійних ділянках допускається установка вказаних знаків на конструкціях контактної мережі над віссю колії. Зупинка ЕРС з піднятими струмоприймачами між цими опорами (знаками) забороняється.

Граничні стовпчики – вказують місце, далі якого на колії не можна установлювати рухомий склад у напрямку стрілочного переводу чи глухого пересічення. Граничні стовпчики головних, приймально-відправних та інших колій повинні мати відмітне фарбування.

“Початок небезпечного місця” та “Кінець небезпечного місця” з відбивачами – вказують межі ділянки, що вимагають проходження її поїздами із зменшеною швидкістю. Сигнальний знак “Кінець небезпечного місця” розміщується на зворотному боці знака “Початок небезпечного місця”.

“Межа станції” – вказує межу станції на двоколійних і багатоколійних ділянках. Напис на знаку має бути з обох боків.

"Початок розмивного місця"та "Кінець розмивного місця" ―вказують межі ділянки, що вимагають проходження її поїздами із зменшеною швидкістю. Сигнальний знак "Кінець розмивного місця"розміщується на зворотному боці знака "Початок розмивного місця".

"Межа під'їзної колії" ―вказують межу під'їзної колії. Напис на знаку повинен з обох боків.

 

Постійні попереджувальні сигнальні знаки

“С”– подача свистка – встановлюється перед тунелями, мостами, переїздами тощо.

“Зупинка локомотива”;

“Зупинка першого вагона” – встановлюється на пасажирських платформах, де обертаються моторвагонні поїзди, при умові довжини платформи менше, або значно більше довжини моторвагонного поїзда, для позначення місця зупинки першого вагона.

Встановлюються на електрифікованих ділянках:

“Вимкнути струм” – перед нейтральною вставкою;

“Увімкнути струм на електровозі”;

“Увімкнути струм на електропоїзді” – за нейтральною вставкою.

Ці сигнальні знаки з відбивачами.

“Кінець контактної підвіски” – встановлюється на контактній мережі у місцях, де закінчується робоча зона контактного проводу.

 

Тимчасові сигнальні знаки

У місцях, де не допускається проходження електрорухомого складу з піднятими струмоприймачами (при несправності контактної мережі, проведенні планових ремонтних та будівельних робіт, коли під час проходження поїздів необхідно опускати струмоприймачі), встановлюються тимчасові сигнальні знаки, які показують:

“Підготуватися до опускання струмоприймача”;

“Опустити струмоприймач”;


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  3. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  4. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  5. Аксіоми. Теореми. Ознаки.
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз однієї ознаки
  8. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  9. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  10. Біологічна дія іонізуючих випромінювань. Ознаки радіаційного ураження
  11. Види органів держави, їхні ознаки та класифікація.
  12. Види та ознаки класифікації джерел фінансування проекту




Переглядів: 2667

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сигнали огородження та звукові | Підняти струмоприймач”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.