Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стереотипи та роль їх у житті людини і суспільства

Тема 3. Стереотипи та упередження

Молодіжна субкультура

Молодіжна субкультура - комплекс молодіжної культу­ри якій характерна опозиційність стосовно тради­ційної культури.

Термін «молодіжна субкультура» з'явився у 60 ті роки XX ст.

Поява її є свідченням того, що молодь набуває свого політичного, ідеологічного економічного статусу в сучасному світі, а отже и відповідальності.

Основними причинами її виникнення є:

* самостійні пошуки молоддю свого місця в житті, намагання самоствердитися

* прагнення молоді бути комусь потрібними корисними;

* самим знайти вірних друзів які в будь-якій ситуації допоможуть.

Визначальним чинником, що характеризує молодіж­ну субкультуру, є музика. Велику роль відіграє і мода, яка є не лише одягом а й ідеологією і стилем життя.

Є різні молодіжні угруповання: репери, хіні, панки сексуальні меншини, скїнохи, різноманітні релігійні культи тощо. Кожна група має свій власний стиль одягу, зачіски, поведінку навіть власні способи спілкування за допомогою різних знаків, звуків, жестів.

Молодіжні угруповання живуть за своїми законами. Субкультуру, яка перебуває в стані протиріччя з панівною культурою, іноді називають контркультурою. Контркультура - сукупність соціально-культурних на­станов які суперечать фундаментальним принци­пам, що панують у конкретній культурі.

Контркультура виражає свій протест проти традицій­них норм мистецтва і пропонує інше розуміння тради­ційних ідеалів, не традиційних для нашого суспільства.

 

Стереотипи - судження про риси та поведінку прита­манну представникам окремої групи, що не ґрунтуються або недостатньо ґрунтуються на фактах.

Стереотипи виникають у процесі пізнання людиною навколишнього світу.

Будь-який стереотип охоплює лише частину прав­дивої, істинної інформації, іншу ж частину стереотипу становлять хибні уявлення чи твердження.

Багато стереотипів виникають не від злого умислу, а від нашого бажання спростити дуже складне життя. Найчастіше люди спираються на такі стереотипи:

— за браком часу;

— у разі великої зайнятості та перевтоми,

— в умовах емоційного збудження;

— у незрілі роки, коли ще немає достатнього життє­вого досвіду.

Часто відмінності між людьми перебільшують, а спільне недооцінюють.

Відмінність між людьми — це просто якість, що ство­рює унікальність людини і вона не робить людей кращи­ми чи гіршими Стереотипи охоплюють:

• емоційну забарвленість, що є провідною ланкою у його формуванні та функціонуванні;

• установку (елемент оцінювання).

 


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  3. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  7. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  8. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  9. Акустичні поля людини
  10. Аналіз ризику в життєдіяльності людини.
  11. Аналіз умов ураження людини електричним струмом.
  12. Аналізатори людини та їхні властивості.




Переглядів: 1948

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Однолітки | Поняття дискримінації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.