МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття дискримінаціїГендерні стереотипи Типи стереотипів 1. За враженнями, які справив на нас конкретний представник людської спільноти:
2 За носіями та об'єктами спрямування: · особисті: · групові; · класові; · національні; · державні · регіональні; · релігійні: · расові; · соціальні; · тендерні, · політичні тощо. Кожна людина не формує системи стереотипів самостійно на основі тільки власних спостережень Вона приймає стереотипи інших людей: 1. Думку друзів щодо окремих груп яка стає власною думкою 2. Думку засобів масового телебачення 3. Реклама на телебаченні є потужним джерелом стереотипів Стереотипи відіграють важливу роль в оцінці людиною явищ навколишнього світу. Вони справляють значний вплив на наше мислення та поведінку щодо окремих людей та груп у суспільстві.
Гендерні стереотипи — традиційний розподіл жіночих і чоловічих ролей у суспільстві, правова рівність та фактична нерівність чоловіків і жінок як у сфері трудових відносин, так і в домашній праці.
Прояви гендерних стереотипів: • жінки надто емоційні й неврівноважені а тому не можуть обіймати відповідальні посади; • головне для чоловіка заробляти гроші й забезпечувати сім'ю, а жінка має народжувати дітей виховувати їх та виконувати всю домашню роботу • дружина не повинна працювати, а сидіти вдома, • переконання в тому, що в умовах зростання безробіття перевагу в працевлаштуванні потрібно надавати чоловікам, • професійна кар’єра є менш важливою для жінок, ніж для чоловіків,
Дискримінація — свідоме обмеження або позбавлення прав певних категорій громадян за расовою чи національною належністю, політичними і релігійними переконаннями, мовою, фізичними вадами тощо. Проголошуючи Загальну декларацію прав людини, Генеральна Асамблея ООН заявила, що «всі люди народжуються вільними і рівними в своїй гідності й правах і що кожна людина повинна мати всі права і всі свободи, незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови релігії, політичних або інших переконань, національного або соціального походження, майнового стану або іншого становища». Боротьба з дискримінацією повинна вестися на державному рівні коли уряд на основі чинного законодавства втручається у випадки дискримінації і карає винних. Потрібно вести боротьбу проти: — расової дискримінації, дискримінації в галу зі праці та занять: — дискримінації в галузі освіти; — дискримінації за ознакою релігії або переконань. Від наших переконань та норм соціальної поведінки залежить недопустимість переростання стереотипів г упередження т і дискримінацію.
Читайте також:
|
||||||||
|