Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття дискримінації

Гендерні стереотипи

Типи стереотипів

1. За враженнями, які справив на нас конкретний пред­ставник людської спільноти:

  • позитивні — утворюються тоді» коли позитивні риси одного чи кількох представників групи, класу, раси, національності чи держави у перебільшеному ви­гляді схематично переносяться на всю спільноту чи державу,
  • центральні — такі стереотипи, коли за людиною тру­пою. класом, расою, національністю чи державою закріплюється певна риса, ознака чи образ, які за своїм змістом не є ні позитивними ні негативними;
  • негативні — коли негативні риси одного чи кількох представників групи, класу, раси нації чи держави у перебільшеному вигляді схематично переносяться на всю спільноту чи державу

2 За носіями та об'єктами спрямування:

· особисті:

· групові;

· класові;

· національні;

· державні

· регіональні;

· релігійні:

· расові;

· соціальні;

· тендерні,

· політичні тощо.

Кожна людина не формує системи стереотипів самостійно на основі тільки власних спостережень Вона приймає стереотипи інших людей:

1. Думку друзів щодо окремих груп яка стає власною думкою

2. Думку засобів масового телебачення

3. Реклама на телебаченні є потужним джерелом стереотипів

Стереотипи відіграють важливу роль в оцінці люди­ною явищ навколишнього світу. Вони справляють знач­ний вплив на наше мислення та поведінку щодо окре­мих людей та груп у суспільстві.

 

Гендерні стереотипи — традиційний розподіл жіночих і чоловічих ролей у суспільстві, правова рівність та фак­тична нерівність чоловіків і жінок як у сфері трудових відносин, так і в домашній праці.

 

Прояви гендерних стереотипів:

• жінки надто емоційні й неврівноважені а тому не мо­жуть обіймати відповідальні посади;

• головне для чоловіка заробляти гроші й забезпечувати сім'ю, а жінка має народжувати дітей виховувати їх та виконувати всю домашню роботу

• дружина не повинна працювати, а сидіти вдома,

• переконання в тому, що в умовах зростання безробіття перевагу в працевлаштуванні потрібно надавати чолові­кам,

• професійна кар’єра є менш важливою для жінок, ніж для чоловіків,

 

Дискримінація — свідоме обмеження або позбавлення прав певних категорій громадян за расовою чи на­ціональною належністю, політичними і релігійними переконаннями, мовою, фізичними вадами тощо.

Проголошуючи Загальну декларацію прав людини, Генеральна Асамблея ООН заявила, що «всі люди наро­джуються вільними і рівними в своїй гідності й правах і що кожна людина повинна мати всі права і всі свободи, незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови релігії, політичних або інших переконань, національного або соціального походження, майнового стану або іншого становища».

Боротьба з дискримінацією повинна вестися на дер­жавному рівні коли уряд на основі чинного законодавства втручається у випадки дискримінації і карає винних.

Потрібно вести боротьбу проти:

— расової дискримінації, дискримінації в галу зі праці та занять:

— дискримінації в галузі освіти;

— дискримінації за ознакою релігії або переконань.

Від наших переконань та норм соціальної поведінки залежить недопустимість переростання стереотипів г упередження т і дискримінацію.

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  8. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  9. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання
  10. Базове поняття земле оціночної діяльності.
  11. Базові поняття
  12. Базові поняття про класифікацію медичної техніки




Переглядів: 1533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стереотипи та роль їх у житті людини і суспільства | Упередження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.