Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Реле контролю швидкості

 
 

Найпростішу конструкцію мають відцентрові реле швидкості. Реле представляє собою пластмасову планшайбу 4, встановлена ​​на валу, швидкість обертання якого необхідно контролювати. На планшайбі закріплена плоска пружина 3 з масивним рухомим контактом 2 і нерухомий регульований контакт 1.

 

При обертанні планшайби на рухливий контакт діє відцентрова сила, яка при певній швидкості обертання долає опір плоскої пружини і виробляє перемикання контактів. Підвід струму до контактного вузла здійснюють через контактні кільця і ​​щітки, які на малюнку не показані. Незважаючи на свою простоту , система забезпечує підтримку швидкості з похибкою близько 2%.

Електромеханічне реле контролю швидкості (РКС )

 
 

Електромеханічне реле контролю швидкості (РКС ) працює за принципом асинхронного двигуна. Ротор реле являє собою постійний магніт 1, з'єднаний з валом двигуна, швидкість якого вимірюється . Постійний магніт поміщений усередині алюмінієвого циліндра 5, що має обмотку у вигляді білячої клітки. Циліндр може повертатися навколо осі на невеликий кут і перемикати при цьому за допомогою упору 3 контакти 4 (6).

При нерухомому двигуні упор займає середнє положення і контакти реле знаходяться в «нормальному» положенні. При обертанні двигуна і тим самим магніту 1 на циліндр 5 починає діяти обертаючий момент, під впливом якого він повертається і забезпечує за допомогою упору 3 перемикання контактів 4 .

При швидкості двигуна, близькій нулю, циліндр повертається в середнє положення і контакти 4 переходять у свій «нормальний» стан. Величина швидкості, при якій перемикаються контакти реле, визначається положенням налагоджувальних гвинтів 2 .


 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  4. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  5. Аудиторська оцінка системи внутрішнього контролю
  6. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  7. Бистрість – це здатність людини до термінового реагування на подразники та до високої швидкості рухів, що виконуються при відсутності значного зовнішнього опору.
  8. Біржова валютна торгівля та ступінь валютного регулювання і контролю
  9. ВАРІАНТИ ТЕСТІВ ДЛЯ ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  10. Ваучерна система обліку і контролю грошових коштів
  11. Вектори кутової швидкості і кутового прискорення.
  12. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.




Переглядів: 1173

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реле часу | Теплові реле

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.