МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Призначення і правила складання меню.Меню— це перелік розташованих у визначеному порядку різних холодних і гарячих закусок, перших і других блюд, гарячих і холодних напоїв, борошняних кондитерських виробів, що є в продажі в ресторані на даний день із указівкою ціни, виходу, способу готування і переліку вхідних у їхній склад компонентів. Меню — це візитна картка ресторану і засіб реклами. На першому етапіскладання меню розробляють асортимент блюд і напоїв, що містить традиційні, нові і фірмові блюда. При цьому необхідно постійно стежити за перевагами споживачів, що змінюються, вивчати попит на блюда і вносити зміни в меню. На другому етапінеобхідно визначити, які блюда варто виділити в меню. Для принаджування уваги до блюда потрібно помістити його назву з фотографією і рекламним текстом у самому вигідному місці меню. Гарна реклама блюда збільшує обсяг його продажів. На третьому етапіроблять аналіз блюд, включених у меню, на популярність і прибутковість. При цьому блюда підрозділяють на 4 групи: зірки, загадки, улюблені ковзани і бездомні собаки. Зірки— блюда, що користуються високої популярністю і прибутковістю. Як правило, це блюда від шеф-кухаря і фірмові. Загадки— блюда, що повинні приносити великий прибуток, але ще недостатньо популярні. Улюблені ковзани— популярні блюда, але не дають високого прибутку. Бездомні собаки— неприбуткові і непопулярні блюда. Після аналізу блюд меню необхідно збільшити асортимент зірок, загадок, удосконалити улюблених ковзанів і виключити бездомних собак. При складанні меню необхідно враховувати наступні фактори: • примірний асортимент блюд, напоїв і виробів; • наявність сировини і продуктів на складі; • сезонність продуктів; • наявність стандартів готування блюд (збірників рецептур, техніко-технологічних карт на нові і фірмові блюда); • особливості контингенту, що обслуговується, (вікові, національні, професійні, релігійні); • час обслуговування (сніданок, обід, вечеря); • форми обслуговування, що рекомендуються для даного контингенту споживачів (бизнес-ланч, шведський стіл, сімейний обід і ін.); • трудомісткість блюд, кулінарних і кондитерських виробів; • спеціалізація кухні стосовно конкурентів; • передбачуваний рівень прибутку; • витрати на придбання продуктів, оренду приміщень, заробітну плату персоналу; • режим роботи підприємства. Меню повинне бути різноманітним по видах сировини (рибні, продукти моря, м'ясні, із птаха, дичини, овочеві, круп'яні, яєчні, молочні, борошняні) і способам кулінарної обробки (варені, припущенні, смажені, тушковані, запечені). Блюда, включені в меню, повинні бути в наявності протягом усього часу роботи залу. При складанні меню комплексного, сімейного обіду або бізнес-ланча необхідно передбачити чергування блюд по днях тижня. У ресторані меню складає завідувач виробництвом за участю метрдотеля, потім калькулятор розраховує продажні ціни на блюда і передає меню директорові для твердження. При складанні меню для підприємств суспільного харчування різних типів необхідно дотримувати правила розташування закусок і блюд з урахуванням послідовності їхньої подачі. У меню включають наступні групи блюд: холодні блюда і закуски, гарячі закуски, супи і другі блюда, солодкі блюда, гарячі і холодні напої, борошняні кулінарні і кондитерські вироби. Кількість найменувань кожної групи блюд установлює підприємство громадського харчування, виходячи зі спеціалізації виробництва і побажань споживачів. На першій сторінці меню приводиться спеціальна пропозиція блюд від шеф-кухаря або блюд даного дня, потім перелік фірмових блюд, потім перелік блюд у порядку черговості їхньої подачі. Читайте також:
|
||||||||
|