МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Класифікація дефектів зубних рядів за БетельманомЗміст лекційного матеріалу Тема лекції: Техніка виготовлення знімних пластинкових протезів при часткових дефектах зубних рядів. Класифікація дефектів зубних рядів по Кеннеді. Види і конструктивні особливості зубних пластинкових протезів, їхні основні частини, вимоги до них. Позитивні і негативні особливості знімних пластинкових протезів. Клінічні і лабораторні етапи виготовлення. Техніка безпеки і профілактика професійних захворювань для зубного техніка. Зубному технікові приходиться працювати зі шкідливі речовинами: пари кислот, лугів, бензину, метилметакрилату, ртуті, свинцю й ін. Для збереження цих речовин повинні бути спеціальні приміщення і посудини з притертими пробками. У процесі обробки металів і пластмас утворюється багато пилових часток, тому робота повинна проводитися у витяжній шафі. У лабораторії повинна бути витяжна вентиляція. Стіл зубного техніка повинний мати пилозбирач, з'єднаний з вентиляцією. Важливо правильне освітлення робочого місця. Стіни повинні бути світлими, що легко піддаються очищенню. Для зниження шуму варто використовувати протишумні навушники. Щоб не було перегрівання організму і не було потрібно, особливо узимку, частого провітрювання, що веде до простудних захворювань, необхідне дотримання норм розмірів приміщення і вимог до штучної центральной вентиляції. При поліруванні протезів слід користуватися респіраторами і маск-окулярами. При розливі кислот, лугів необхідно надягати спецодяг: гумові чоботи, рукавички, фартух — і мати нейтралізуючі розчини. Прибирання в зуботехнічній лабораторії повинно проводитися не менш 2 разів у день.
Багато причин веде до розвитку патологічних процесів в органах, що складають зубо-щелепну систему. Несвоєчасність лікування патологічних процесів у твердих тканинах зуба, прогресування процесів, незважаючи на проведене лікування, можуть викликати ускладнення каріозного і некаріозного враження коронки зуба, що може привести до видалення зубів. Видалення зуба або групи зубів веде до зміни багатьох функцій зубо-щелепної системи, що у свою чергу порушує акт відкушування і пережовування їжі. Кеннеді, для зручності постановки діагнозу, запропонував класифікувати дефекти зубних рядів і розділив їх на 4 класи. І – двосторонній кінцевий дефект; ІІ – однобічний кінцевий дефект; ІІІ – включений дефект у бічній ділянці; ІV – дефект зубного ряду у фронтальній ділянці. У 1954 році були введені доповнення до класифікації Кеннеді: 1 ін. – визначення класу дефекту не повинне передувати видаленню зубів, тому що це може змінити спочатку встановлений клас дефекту. 2 ін. – якщо відсутній 3–й моляр і він не повинен заміщатися під час протезування, то він не враховується при постановці діагнозу. 3 ін. – якщо в порожнині рота є 3-й моляр і він буде використаний як опорний зуб, то при постановці діагнозу кінцевого дефекту немає. 4 ін. – при визначених клінічних ситуаціях, якщо відсутній 2-й моляр і він не повинен заміщатися під час протезування, то при постановці діагнозу він до уваги не береться. 5 ін. – клас дефекту визначається в залежності від найбільше дистально розташованої беззубої ділянки (найменший за номером клас). 6 ін. – підклас визначається по кількості додаткових дефектів, крім основного. 7 ін. – величина додаткового дефекту (кількість відсутніх зубів) не враховується. 8 ін. – у 4 класі немає підкласів, тому що більш дистально розташовані дефекти будуть визначати інший клас. Недолік класифікації полягає в тому, що він не враховував кількість відсутніх зубів у дефекті. Читайте також:
|
||||||||
|