МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виконання пісні «Рідна мова» вірші П.Осадчука, муз. Б.ГірськогоВступ. Урок 19. Хорова музика. Підсумок уроку. Приспів. Розучування пісні «Рідна мова» вірші П.Осадчука, муз. Б.Гірського 1 . Як сонця безсмертного коло Що креслить у небі путі, Любіть свою мову й ніколи Її не забудьте в житті. Нехай в твоїм серці любові Не згасне священний вогонь, Як вперше промовлене слово На мові народу свого. Приспів: Вивчайте, любіть свою мову. Як світлу Вітчизну любіть! Як рідні поля і діброви, Як чистого неба блакить. 2.Ми з нею відомі усюди, Усе в ній, що треба нам, є, А хто свою мову забуде, Той серце забуде своє. Вона — як зоря пурпурова, Що сяє з небесних висот. І там, де звучить рідна мова, Живе український народ. -Поясніть значення слів «унісон», «а капела». -Поміркуйте, де можна почути хорову музику. -Роздивіться афіші фестивалів хорового мистецтва. -Чи хотіли б взяти участь у такому фестивалі? Завдання за бажанням. Відвідайте із друзями концерт хоі музики, розкажіть про свої враження.
Дата: Мета: Подивіться на ці величні споруди. (ст.95)Що нагадують вам їх образи? Можливо, великі дзвони? Чи ходили ви з родиною до церкви? Що вас вражає в храмі найбільше? Напевно, сама атмосфера — таємнича й урочиста: мерехтіння свічок, пахощі ладану... Ікони, мозаїки, фрески, а ще, можливо, — спів? Як ви думаєте, чому з давніх часів церковні споруди стали храмами музики? Дзвіниця собору перетворилася на гігантський музичний інструмент, який чуло все місто. Урочисті піснеспіви, величне звучання дзвонів або органа надавали музиці характеру священнодійства. Під час служби в храмі звучить хорова музика. Можливо, ця музика здатна звертатися до душі, до серця до почуттів лі краще, ніж слово. Вважається, що звуки музики в храмах наслідування ангельському співу. - Поміркуйте, чому музику, яка звучить у церквах або інших культ спорудах, називають духовною. Духовна музика — це вокальні, інструмент; або вокально-інструментальні твори на релії тексти чи сюжети. Духовну музику писали майже всі визначні композитори світу. Духовний твір для хору, що починається словами іжехерувими» називається «Херувимська». Херувим — це янгол посередник між Богом і людьми. Слухання. Артемій Ведель «Херувимська» - Які почуття викликає ця музика? - Які образи виникають у вашій уяві? - Що вражає вас у виконанні цього твору? - Про що можна розмірковувати, слухаючи цей твір? Артемій Лук'янович Вёдель (1767—1808) — український композитор, співак, диригент хору. Виховувався в Київському духовному училищі, співав у архієрейському хорі, в який повернувся через кілька років регентом, тобто керівником. Працював у Москві, Харкові та Києві. Пізніше став послушником у Києво-Печерському монастирі. Писав виключно духовну музику. Всі його твори написані для хору і мають виконуватися а капела, тобто без інструментального супроводу. Я у світі музики: досліджую, дію (ст. 97) Завдання за бажанням. Відвідайте із батьками або друзями храм у місті (селі), де ви живете. Зверніть увагу на музику, яка там звучить. У чому особливість цього звучання? Розкажіть про свої враження.
Читайте також:
|
||||||||
|