МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок 30. Діалог музики та живопису .Підсумок уроку. Слухання. Річард Роджерс, мюзикл «Звуки музики» (фрагмент «До-ре-мі» та ін.). Мюзикл— це музично-сценічний твір, у якому переплітаються діалоги, пісні, музика, хореографія. Урок 29 . Музика на кіноекрані. Підсумок уроку. Дата: Мета: Вступ. А чи знаєте ви, що таке мюзикл? Походження цього жанру мистецтва пов'язано з оперетою (маленькою оперою). В мюзиклах за допомогою співу й усних діалогів розігрують драматичні» комічні і фантастичні історії. З усіх театральних жанрів він найбільше використовується у кінематографі.
Сюжети часто беруться з відомих літературних творів. Великий вплив на мюзикл здійснили оперета, комічна опера, водевіль. А з'явилися вперше мюзикли в Америці наприкінці 20-30-х років XX століття. Вони не зовсім були схожі на сучасні вистави, тому що в них найголовнішу роль відігравали танці. У сучасному мюзиклі події відображено в піснях і танцях.
Пригадайте мюзикли, які вам довелося слухати та дивитися. Що вас найбільше в них вражає? Мюзикл — жанр досить складний і дорогий щодо постановки. Багато мюзиклів славляться своїми спецефектами. Як створюється мюзикл? Мюзикл — театральний жанр, робота над яким починається з написання п'єси. Постановка п'єси здійснюється режисєром-постановником. У постановці також можуть брати участь балетмейстери, фахівці зі співу. При постановці мюзиклів часто використовуються масові сцени із співом і танцями. За формою мюзикл найчастіше є двохактним спектаклем. Серед найвідоміших мюзиклів — «Звуки музики» Р. Роджерса, «Юнона і Авось» і «Вовк і семеро козенят на новий лад» О. Рибнікова тощо. І Працюємо разом. Який твір з програми української або світової літератури, шо ви вивчали в цьому році, може, на вашу думку, втілитись у мюзиклі? Обговоріть з однокласниками.
Чим відрізняється манера співу в мюзиклі від оперного співу? Чи можуть фрагменти з мюзиклу стати відомою піснею? Розучування «Звуки музики» «До-ре-мі» 1. До – пташина в’є гніздо Ре – діточок береже Мі – у нашому дворі, Фа – радіє дітвора, Соль – співає дітвора, Ля – співає вся земля, Сі – усі співають, хто хоче знов прийти у «До» До-ре-мі-фа-соль-ля-сі-до, До-сі-ля-соль-фа-мі-ре-до.
Працюємо разом. Створіть власний сценарій мюзиклу або лібретто театральної вистави «Мелодії літа», спираючись на образи картин О. Миронова.
Завдання за бажанням. Подивіться музичний фільм «Звуки оперної музики». Придумайте свою інтерпретацію слів на мелодію Р. Роджерса. Пригадайте і розкажіть історію, коли музика допомогла у складній життєвій ситуації.
Дата: Мета: Вступ.Ви вже зрозуміли, що форми взаємозв'язку мистецтв бувають надзвичайно різні. Співдружність музики, поетичного слова, танцювальних рухів, театралізованої дії виникла здавна у народних обрядах. У професійному мистецтві — в опері та балеті, у театрі і кіно — музика стала невід'ємним компонентом мистецької взаємодії. Багато спільного є між музикою та образотворчим мистецтвом, хоча їхні художні мови дуже відрізняються, особливо способом сприймання. Музика належить до часових мистецтв і сприймається слухом, а живопис, графіка, скульптура, архітектура - це просторові мистецтва, які ми сприймаємо зором. Тому їх взаємодія досить складна і розвивається у різних напрямах. Поміркуйте над словами художника: «Мої думки — фарби, мої фарби — наспіви...». Чи можна віднести цю думку лише до образотворчого мистецтва? Подивіться на картину та поміркуйте про «музикальність» живопису. На якому інструменті грає дівчина? Чи можна уявити характер цієї музики? Музика нерідко надихає художників і скульпторів на створення портретів музикантів-виконавців, натюрмортів із музичними інструментами, картин із музичними назвами: прелюдія, соната, симфонія, ноктюрн, фуга тощо. У такий спосіб вони створюють образи МУЗИКИ. І навпаки мотиви й особливості просторових мистецтв проникають у музику: виникають звукові «портрети» і «пейзажі» — фортепіанні акварелі, етюди-картини або симфонічні ескізи, фрески.
Читайте також:
|
||||||||
|