МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ1. Дайте визначення предмету "Безпека та сформулюйте мету його життєдіяльності вивчення. 2. Визначте сфери та категорії, вивчення яких охоплює безпека життєдіяльності. 3. Обґрунтуйте основні завдання безпеки життєдіяльності. 4. Назвіть основні положення теорії безпеки життєдіяльності та найважливіші висновки. 5. Які наук є основою безпеки життєдіяльності? 6. Охарактеризуйте "Охорону праці" як складову предмету БЖД. 7. Охарактеризуйте місце "Екології" в структурі БЖД. 8. Охарактеризуйте місце "Цивільної оборони" як складової предмету БЖД. 9. Охарактеризуйте "Ергономіку" та "Інженерну психологію" як складові предмету БЖД. 10. Охарактеризуйте роль фізіології, психології праці та гігієни в системі знань про БЖД. 11. На досягненнях яких наук базується система управління БЖД? 12. Розкрийте поняття "Небезпека". 13. Що таке таксономія небезпек? 14. За якими ознаками класифікуються небезпеки? 15. Поясніть значення ідентифікації, номенклатури та квантифікації небезпек. Дайте визначення поняттю "ризик". 16. Назвіть види ризиків та охарактеризуйте методи визначення ризику. 17. Назвіть принципи забезпечення безпеки. ТЕМА 2 СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ Програмна анотація 1. Навколишнє середовище та середовище життєдіяльності людини 2. Класифікація негативних факторів. 3. Негативні фактори активної групи та способи захисту від них. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
· Навколишнє · Середовище · Атмосфера · Гідросфера · Літосфера · Біосфера · Ноосфера · Середовище життєдіяльності · Виробниче середовище · Побутове середовище · Відкрите середовище · Небезпечний фактор · Шкідливий фактор · Потенціал фактора · Якість фактора · Гранично допустимий рівень фактора · Активні негативні фактори · Пасивно-активні негативні фактори · Пасивні негативні фактори · Шум · Вібрація · Іонізуючі випромінювання · Гранично допустима концентрація Навколишнє середовище та середовище життєдіяльності людини Навколишнє середовище –це вся сукупність природних та антропогенних факторів, в середовищі яких існує людина. Атмосфера— зовнішня газова оболонка Землі товщиною близько 3000 км; її склад: азот - 78%, кисень - 21%, вуглекислий газ, озон, водяна пара, інертні гази т: інші гази і домішки -1%. Літосфера — зовнішня тверда оболонка Землі, що включає земну кору з частиною верхньої мантії Землі Земна кора має товщину до 80 км, складається на 99,5°А з кисню, кремнію, водню, алюмінію, заліза, магнію натрію та кальцію, інші елементи - 0,5%. Гідросфера — сукупність океанів, морів, льодовиків, вод континентів та островів, що складає 16 млрд. м3 води і становить 0,25% маси планети. Біосфера — область існування живих організмів на Землі, що включає частину атмосфери, літосфери та гідросфери. Верхня межа біосфери сягає 85 км, нижня — 2 км в літосфері, та до 11 км в гідросфері. Ноосфера (сфера розуму, буквально "мисляча оболонка")— фаза розвитку біосфери, у ході якої розумна діяльністьлюдства стає головним визначальний фактором її функціонування. Середовище життєдіяльності — сукупність природних та антропогенних факторів, з якими людина взаємодіє прямо чи опосередковано протягом життя. Читайте також:
|
||||||||
|