МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Трудове вихованняТрудове виховання - це процес взаємодії вчителя і учнів з метою розвитку у школярів працьовитості. Видатний педагог К.Д.Ушинський вважав, що „саме виховання, якщо воно бажає щастя людині, повинно виховувати її не для щастя, а готувати до праці життя" Метою трудового виховання є формування у школярів відповідального ставлення до праці . Воно покликане забезпечити: - теоретичну підготовку, опанування знаннями, які є базовими для організації трудової діяльності; - психологічну підготовку - виховання розуміння необхідності праці, почуття відповідальності, позитивного ставлення до праці, як розумової, так і фізичної; - практичну підготовку, тобто розвиток умінь і навичок різних видів праці, розвиток культури праці. Основними засобами трудового навчання є різні види праці: навчальна праця (розумова і фізична), праця по самообслуговуванню, суспільно корисна праця, виробнича праця. Зміст трудового навчання визначається навчальною програмою для кожного класу. Учні отримують загальнотрудову (оволодіння знаннями, уміннями і навичками з планування, організації своєї праці), загальновиробничу (оволодіння знаннями основних галузей виробництва, основ економіки та організації праці, природи й навколишнього середовища), загальнотехнічну (оволодіння знаннями з урахуванням специфіки галузі, в яку входить обраний профіль трудової підготовки) й спеціальну підготовку (передбачав формування початкових умінь і навичок з обраної спеціальності). У процесі трудового виховання у школярів виробляється активна трудова позиція як єдність трудових потреб, інтересів, переконань, ціннісних орієнтацій, уподобань, прагнення до обдуманого вибору професії, продовження освіти у відповідному навчальному закладі. Важливими умовами реалізації вищезазначених завдань є спільна спрямованість праці школярів; ініціатива і творчість дітей в організації трудової діяльності, різноманітність видів праці; посильність трудових завдань для дітей різного віку, стимулювання праці, усвідомлення її результативності; дотримання правил техніки безпеки, оволодіння засобами наукової організації праці. З метою попередження негативного ставлення до праці, правопорушень, нездорових матеріальних потреб необхідно в єдності навчальної, позаурочної та позашкільної діяльності вирішувати ці завдання. Особливу увагу звертати на оздоровлення навколишнього середовища дитини, умови життя і виховного впливу родини та школи, корекцію позиції особистості. Основними показниками вихованості в даному аспекті будуть сформоване позитивне ставлення особистості до будь-якої праці, повага до людей праці, працьовитість. Читайте також:
|
||||||||
|