Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингове дослідження ринку

Переваги і недоліки форм

ФОРМИ ВИХОДУ НА РИНОК

1.Експорт: прямий , опосередкований

2.Контрактні угоди

3.Спільне підприємство

4.Створення філій власного виробництва

Форма Переваги Недоліки
Експорт 1. Контроль за виробництвом і збутом 2. Високі прибутки 1. Вразливість перед протекціоніськими бар’єрами 2. Вразл перед коливаннями валютних курсів 3. Вразл перед економ і політ ситуац в країні
Контрактні угоди Мін витрати по освоєнню ринку Мін ризики Можливість втрати ексклюзивної технології Втрата контролю над збутом і виробництвом Неможливість контролювати імідж країни
Спільне підприємство Менший ризик і витрати ніж при створенні філії Більші прибутки ніж при контрактних угодах Більший захист зі сторони приймаючих держав Необхідність балансувати між інтересами партнерів Менши прибуток ніж при створені філій Можл втрати технології
Філії Повний контроль Високий прибуток Незалежність від протекціоніських бар’єрів і валютних коливань Локалізація виробництва Необхідність значних інвестицій Неоднозначне ставлення як в країні вкладення інвестицій, так і в країні приймання.

Міжнародний маркетинг – діяльність суб’єктів зед , що спрямовані на вивчення ринку, вплив на споживчий попит з метою задоволення власних потреб фірми через розширення збутової діяльності(збуту товарів).

Міжнародна маркетингова стратегія – спрямована спроба впливати на збутову діяльність фірми на зарубіжних ринках.

Види стратегій:

1. Стандартизована – одна стратегія на всіх ринкаї.

+ економія на виробництві, дослідженні, маркетингових заходах;

+ зручність контролю;

+уніфікація.

2. Адаптована – під лаштована стратегія під кожний ринок

+ краще психологічне сприйняття на ринку;

+ кращий контроль;

+ краще відношення держави у країні приймання.

Типи між народ марк стратегій:

· Базується на конкурентних превагах по витратам, що пов’язані з виробництвом і витратами товару(реалізацією);

· Основано на широкому асортименту і задоволенню різних потреб споживачів;

· Націлено на конкретний сегмент ринку(часто ексклюзивних товар).

Напрямки здійснення маркетингових досліджень:

1) Дослідження основних характеристик сучасного світового ринку(тенденції, динаміка, загрози);

2) Вивчення політичної, економічної, соціально-культурної ситуації а певній країні;

3) Аналіз основних параметрів обраного ринку: обсяг, динаміка, тенденції;

4) Вивчення основних конкурентів: обсяг присутності, сильні і слабкі сторони;

5) Розробка заходів по формуванню стратегії виходу фірми на зарубіжних ринок;

6) Визначення проблем, що досліджується та стратегії маркетингової діяльності на зарубіжному ринку.

Коньюктура – економічна ситуація на ринку протягом певного часу, яка знаходить свій прояв у співвідношенні попиту і пропозиції на товар або послугу.

Загальні фактори, що впливають на кон’юнктуру:

1) Циклічні – параметри розвитку економіки;

2) Випадкові – соціальні конфлікти, стра йки, мітинги, форс мажорні обставини, катаклізми;

3) Детерміновані(об’єктивні) – науково-технічний прогрес(НТП), кількість суб’єктів зед, економічна політика держави, політика ТНК, сезонність виробництва.

Основні конкуренто утворюючі фактори:

1) Ф-ри безпосереднього впливу: попит, пропозиція, ціни на товар/послуги;

2) Ф-ри опосередкованого впливу: державна політика, державні інтереси, взаємозв’язок між державою і партнерами;

3) Економічні ф-ри:

· рівень розвитку країни, регіону

· ввп, його темпи та складовії

· структурні зрушення в економіці, обсяги і динаміка зовн торгівлі, прибутковість вкладеного капіталу

· енергетичні проблеми

· стан валютного ринку, темпи інфляції, ріст цін

· фінансовий стан підприємства

· конкурентна боротьба на внутрішньому ринку

· наявність інтегрованих структур

· цінова політика, знижки, пільги

4) технічні ф-ри: рівень НТП, використання технологій

5) демографічні ф-ри: вік, стать, приріст населення по окремим категоріям, структура, тривалість життя, зайнятість

6) соціально-психологічні: соціально-побутові традиції, сприйняття іноземного виробника в країні, досвід фірми, її імідж

7) географічні ф-ри: клімат, екологія, сезонність

8) ф-ри соціально-культурної інтегрованості в світову економіку: фестивалі, олімпіади, чемпіонати Європи і світу, ярмарки, виставки, конкурси

9) інші ф-ри: динаміка роздрібної та оптової торгівлі, особливості методів торгівлі, вимоги до технічних характеристик товару, продаж товару у кредит.

Контракт у зовнішньо-економічній діяльності

Підставою для здійснення зовнішньоекономічної операції є договір (контракт) - письмово оформлена угода двох або більше суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та їх іноземних контрагентів, спрямована на встановлення, зміну або припинення їхніх взаємних прав і обов язків у зовнішньоекономічній діяльності Права, обов'язки і відповідальність партнерів за угодою згруповані в окремих розділах:

■ преамбула (визначення сторін);

• предмет контракту;

• кількість (або ціна та кількість);

• базові умови поставки товарів;

• ціна та загальна сума контракту;

• якість товару;

• строк та умови поставки;

• умови платежу;

• умови передавання-приймання товару;

• гарантії претензії;

• пакування та маркірування товару;

• відвантажування товару; .

• санкції;

• страхування;

• форс-мажорні обставини;

• арбітраж;

• інші умови;

• юридичні адреси, поштові й платіжні реквізити сторін.

Вищенаведена структура контракту є зразком. При оформленні контрактів окремі розділи можуть бути об'єднані або введені інші.

Пошук інформації про контрагентів відбувається у:

· фірмових довідниках, каталогах проспектах

· матеріалів спеціальних інформаційних каталогів і галузевих організацій

· через банки

· у періодичній пресі

· через Інтернет

· у телефонних довідниках

· на семінарах, конференціях

Відомості, які необхідно знати про фірму:

ü реквізити

ü рік заснування, стан розвитку

ü власники

ü банки, партнери

ü дочірні компанії та асоційовані фірми

ü к-ть робітників

ü показники діяльності, фінансовий стан

ü зв’язки з іншими фірмами

ü персональні зв’язки

ü ділова репутація


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Актуальність дослідження
  5. Алгоритм дослідження кон’юктури
  6. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  7. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  8. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  9. Аналітичний метод дослідження
  10. Анкета — основний інструмент дослідження
  11. Банки як учасники ринку цінних паперів
  12. Банківські установи на кредитному ринку




Переглядів: 902

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАЛЮТНЕ РЕГУЛЮВАННЯ | Ділове листування: оферта, замовлення, запит

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.