Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристики ефективного контролю

Поведінкові аспекти управлінського контролю.

Коригування дій.

На цьому етапі керівник вибирає оду з трьох ліній поведінки.

Перша лінія поведінки – не виконувати коригувальних дій але процес контролю продовжувати. Ця лінія поведінки обирається тоді коли відхилення від стандартів не виходять за межі масштабу допустимих відхилень.

Друга лінія поведінки – означає припинити відхилення шляхом коригування. Коригування може включати наступне: 1. Зміна характеристик внутрішнього середовища організації; 2. Удосконалення технології виробництва і продажу продукції; 3. Удосконалення функції управління.

Третя лінія поведінки включає перегляд стандартів у випадках: 1. Коли стандарти непридатні при значних змінах зовнішнього середовища; 2. При зміні планів організації необхідно змінювати стандарти; 3. Стандарти підвищуються якщо діяльність організації забезпечує постійне перевищення стандартів; 4. Стандарти які постійно не досягаються необхідно знижувати.

Керівники повинні брати до уваги можливу негативну поведінку працівників пов’язану з процесом контролю така негативна поведінка має наступні аспекти:

1. Поведінка орієнтована на контроль – означає що працівник прагне задовольнити вимоги контролю а не досягнення цілей організації це може проявлятися в тому що працівник ретельно під пильним контролем а коли контроль слабшатиме продуктивність роботи працівника зменшуватиметься.

2. Поведінка при плануванні бюджету організації – пов’язана з вимогами завищених капіталовкладень керівниками деяких підрозділів шляхом надання непридатної інформації для планування.

3. Поведінка при складанні плані планів діяльності організації і підрозділів – пов’язане з тим що деякі керівники встановлюють занижені стандарти діяльності для свого підрозділу з метою досягнення «блискучих» результатів і завдяки цьому отримання підвищення по службі.

 

1. Стратегічна спрямованість управлінського контролю означає обов’язків контроль стратегічно важливих для організації напрямів діяльності і визначених стратегією організації. Навіть якщо ця діяльність погано піддається вимірюванню. Напрями діяльності в організації які не мають стратегічних перспектив можуть контролюватися менш ретельно.

2. Орієнтація на результат – означає що усі заходи управлінського контролю важливі лише як засіб досягнення цілей організації з метою її виживання і розвитку управлінський контроль не є самоціллю. Ця характеристика нагадує про те що непотрібно захоплюватися надмірним контролем поведінки працівників якщо це не стосується успішного виконання робіт.

3. Відповідність контрольованому виду діяльності – означає контролювати те що дійсно важливо для досягнення цілей організації. Стандарти повинні свідчити про ступінь досягнення цілей організації.

4. Своєчасність контролю – забезпечується правильним вибором періодичності контролю для того щоб можна було своєчасно ліквідувати відхилення від стандартів якщо вони виникають.

5. Гнучкість контролю – означає що в деяких сферах діяльності організації контроль може бути тимчасово непотрібен тому систему управлінського контролю необхідно періодично оцінювати щоб визначити чи є потреба в контролі кожної конкретної сфери діяльності.

6. Простота контролю – означає що контроль повинен відповідати потребам та можливостям людей які взаємодіють із системою контролю і реалізують її. Надмірна складність веде до безладу що означає втрату контролю взагалі.

7. Економічність контролю – означає що витрати на систему контролю не повинні перевищувати вигоди від процесу контролю. Для того щоб управлінський контроль був економічно виправданим необхідно оцінювати відношення прибутків до можливих витрати на контроль.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  5. Акустичні характеристики порід
  6. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  7. Аудиторська оцінка системи внутрішнього контролю
  8. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  9. Біржова валютна торгівля та ступінь валютного регулювання і контролю
  10. Будова, принцип роботи та характеристики МДН – транзисторів
  11. Будова, принцип роботи та характеристики тиристорів
  12. Будова, характеристики і параметри біполярного транзистора




Переглядів: 951

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняння результатів зі стандартами. | Види документів та їх класифікація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.