МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модуль.2. Функції маркетингового управлінняДо основних функцій маркетингового управління відносяться: 1. Дослідження ринку —вивчення ємності ринку та його елементів, поведінки споживачів, конкурентів, прогнозування збуту, аналіз кон`юнктури, можливостей підприємства тощо. 2. Планування —створення і підтримка відповідності між цілями підприємства та його потенційними можливостями і шансами в процесах ринкової діяльності; розроблення конкурентної програми дій. 3. Організація —формування організаційної структури підприємства її внутрішньої ієрархії, конкретних завдань, повноважень і відповідальності за реалізацію маркетингових заходів. 4. Контроль —перевірка і забезпечення виконання маркетингових заходів. Крім того для мотивації споживача використовуються спеціальні функції маркетингу: 5. Товарорух (розподілення товарів) —процес фізичного переміщення товарів від місця виробництва до місця споживання, головною метою якого є доставка товару споживачеві у зручний час та у необхідній кількості. 6. Просування товарів —комплекс засобів переконання споживача в тому, що товар відповідає його потребам, формування попиту, стимулювання збуту. Реалізацією перечислених функцій маркетингу є конкретні маркетингові процеси: 1. Визначення цільових ринків підприємства, їх місткості, дослідження їх кон`юнктури. 2. Дослідження поведінки споживачів. 3. Прогнозування збуту продукції підприємства. 4. Аналіз стану підприємства, його можливостей зайняти конкурентну позицію на конкурентному ринку. 5. Розроблення маркетингових стратегій і тактик. 6. Створення конкретних маркетингових програм діяльності підприємства. 7. Формування товарних, цінових, комунікаційних і розподільних політик підприємства. 8. Управління товарним асортиментом і номенклатурою продукції підприємства. 9. Управління цінами, процесами комунікацій підприємства. 10. Планування каналів розподілу та управління ними. 11. Організація збуту продукції. 12. Організація збору й опрацювання маркетингової інформації. 13. Розроблення систем оплати праці маркетингових працівників. 14. Створення та використання систем контролю й обліку (моніторингу) за маркетинговою діяльністю (забезпечення функцій контролю). Важливим питанням маркетингового менеджментує логічна послідовність дій, що формують його процедуру, з досягнення підприємством визначених цілей. Основні етапи маркетингового менеджменту наведені на. рис. 2. Маркетинг являє собою чітку систему дій, комплекс досліджень (стратегічний маркетинг) і дій (компоненти маркетингу) повинні бути реалізовані для забезпечення найбільш успішного досягнення цілей маркетингу.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|