МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модуль.2. Функції маркетингового управлінняДо основних функцій маркетингового управління відносяться: 1. Дослідження ринку —вивчення ємності ринку та його елементів, поведінки споживачів, конкурентів, прогнозування збуту, аналіз кон`юнктури, можливостей підприємства тощо. 2. Планування —створення і підтримка відповідності між цілями підприємства та його потенційними можливостями і шансами в процесах ринкової діяльності; розроблення конкурентної програми дій. 3. Організація —формування організаційної структури підприємства її внутрішньої ієрархії, конкретних завдань, повноважень і відповідальності за реалізацію маркетингових заходів. 4. Контроль —перевірка і забезпечення виконання маркетингових заходів. Крім того для мотивації споживача використовуються спеціальні функції маркетингу: 5. Товарорух (розподілення товарів) —процес фізичного переміщення товарів від місця виробництва до місця споживання, головною метою якого є доставка товару споживачеві у зручний час та у необхідній кількості. 6. Просування товарів —комплекс засобів переконання споживача в тому, що товар відповідає його потребам, формування попиту, стимулювання збуту. Реалізацією перечислених функцій маркетингу є конкретні маркетингові процеси: 1. Визначення цільових ринків підприємства, їх місткості, дослідження їх кон`юнктури. 2. Дослідження поведінки споживачів. 3. Прогнозування збуту продукції підприємства. 4. Аналіз стану підприємства, його можливостей зайняти конкурентну позицію на конкурентному ринку. 5. Розроблення маркетингових стратегій і тактик. 6. Створення конкретних маркетингових програм діяльності підприємства. 7. Формування товарних, цінових, комунікаційних і розподільних політик підприємства. 8. Управління товарним асортиментом і номенклатурою продукції підприємства. 9. Управління цінами, процесами комунікацій підприємства. 10. Планування каналів розподілу та управління ними. 11. Організація збуту продукції. 12. Організація збору й опрацювання маркетингової інформації. 13. Розроблення систем оплати праці маркетингових працівників. 14. Створення та використання систем контролю й обліку (моніторингу) за маркетинговою діяльністю (забезпечення функцій контролю). Важливим питанням маркетингового менеджментує логічна послідовність дій, що формують його процедуру, з досягнення підприємством визначених цілей. Основні етапи маркетингового менеджменту наведені на. рис. 2. Маркетинг являє собою чітку систему дій, комплекс досліджень (стратегічний маркетинг) і дій (компоненти маркетингу) повинні бути реалізовані для забезпечення найбільш успішного досягнення цілей маркетингу.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|