Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Середовище маркетингу – дослідження ринку

У нього входить визначення ресурсів маркетингу, збирання історичних даних про свою компанію і її продукти. Це неперервний процес. Тільки проаналізувавши внутрішні дані, можна зрозуміти, які сектори зовнішнього ринку потрібно вивчити, а аналіз зовнішніх даних дозволяє визначити, які проблеми не істотні для компанії, але важливі в контексті ринку і тому вимагають подальшого дослідження.

Маркетингові дослідження середовища фірми, конкретних дій на ринку і у внутрішній системі маркетингу - це вивчення ринків компанії, її клієнтів та конкурентів у контексті загальної економічної і політичної ситуації.

Визначити сприятливі можливості й джерела небезпеки.

Та маркетингових досліджень

Тема 1. Система маркетингової інформації

 

Перед тим як ініціювати процес стратегічного маркетингу, потрібно визначити глибину необхідного маркетингового аналізу і встановити основні джерела інформації для дослідження, даних про ринок.

Перш ніж установити цілі і визначити майбутні стратегії, потрібно усвідомити становище своєї компанії та її продуктів на ринку. Аналіз ситуації допомагає:

§ зрозуміти економічну й ділову ситуацію;

§ визначити становище компанії на стратегічних ринках і в основних регіонах продажу;

§ оцінити переваги й недоліки компанії: організацію, продуктивність й основну продукцію;

§ порівняти компанію з її конкурентами;

Маркетинг є постійною діяльністю. Проте конкретні проекти, як, наприклад, запуск нової продукції, завоювання нових ринків, створення спільних підприємств і т.д., потребують різноманітного ступеня проведення аналізу. Відповідну глибину і ступінь деталізації аналізу варто визначати, виходячи зі складності кожної проблеми і важливості проекту для кожного підприємства.

 

Вивчаючи історичні дані про продажі компанії, потрібно одночасно збирати інформацію про ринки, а потім проаналізувати її в контексті маркетингу продуктів.

Найпростішу форму маркетингових досліджень можна визначити як комбінацію вивчення внутрішнього досвіду і досліджень ринку. Із цих джерел отримують інформацію для аналізу, порівнянь та оцінок. Дослідження ринку здійснюється для:

§ опису ринку;

§ оцінювання змін ринку;

§ визначення необхідних дій і оцінювання результатів.

Дані дослідження ринку поділяються на первинні та вторинні.

Первинні дані отримують із первинних джерел, тобто ринку, в результаті прямого дослідження ринкової сфери чи опосередковано, від зовнішнього консультанта.

Вторинні дані не одержують безпосередньо з роботи на ринку, їх часто називають результатами лабораторних досліджень. Такі дослідження полягають у збиранні даних з існуючих джерел, таких, як:

§ державна статистика (із ЦСУ);

§ довідники про компанії;

§ торгові каталоги;

§ звіти торгових асоціацій;

§ готові звіти компаній.

Дані з дослідження ринку для розроблення плану маркетингу включають інформацію про ринок і інформацію про продукт.

Перший крок до одержання цієї інформації – контакт із торговою асоціацією, яка може надати дані про компанії, що працюють в одній галузі. Торгові асоціації часто мають копії опублікованих звітів. Можна використовувати також дані статистичного управління і щорічні звіти конкурентів.


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  3. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  4. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Актуальність дослідження
  7. Алгоритм дослідження кон’юктури
  8. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  9. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  10. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  11. Аналітичний метод дослідження
  12. Анкета — основний інструмент дослідження




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль.2. Функції маркетингового управління | Внутрішнє дослідження на ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.