Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Середовище маркетингу – дослідження ринку

У нього входить визначення ресурсів маркетингу, збирання історичних даних про свою компанію і її продукти. Це неперервний процес. Тільки проаналізувавши внутрішні дані, можна зрозуміти, які сектори зовнішнього ринку потрібно вивчити, а аналіз зовнішніх даних дозволяє визначити, які проблеми не істотні для компанії, але важливі в контексті ринку і тому вимагають подальшого дослідження.

Маркетингові дослідження середовища фірми, конкретних дій на ринку і у внутрішній системі маркетингу - це вивчення ринків компанії, її клієнтів та конкурентів у контексті загальної економічної і політичної ситуації.

Визначити сприятливі можливості й джерела небезпеки.

Та маркетингових досліджень

Тема 1. Система маркетингової інформації

 

Перед тим як ініціювати процес стратегічного маркетингу, потрібно визначити глибину необхідного маркетингового аналізу і встановити основні джерела інформації для дослідження, даних про ринок.

Перш ніж установити цілі і визначити майбутні стратегії, потрібно усвідомити становище своєї компанії та її продуктів на ринку. Аналіз ситуації допомагає:

§ зрозуміти економічну й ділову ситуацію;

§ визначити становище компанії на стратегічних ринках і в основних регіонах продажу;

§ оцінити переваги й недоліки компанії: організацію, продуктивність й основну продукцію;

§ порівняти компанію з її конкурентами;

Маркетинг є постійною діяльністю. Проте конкретні проекти, як, наприклад, запуск нової продукції, завоювання нових ринків, створення спільних підприємств і т.д., потребують різноманітного ступеня проведення аналізу. Відповідну глибину і ступінь деталізації аналізу варто визначати, виходячи зі складності кожної проблеми і важливості проекту для кожного підприємства.

 

Вивчаючи історичні дані про продажі компанії, потрібно одночасно збирати інформацію про ринки, а потім проаналізувати її в контексті маркетингу продуктів.

Найпростішу форму маркетингових досліджень можна визначити як комбінацію вивчення внутрішнього досвіду і досліджень ринку. Із цих джерел отримують інформацію для аналізу, порівнянь та оцінок. Дослідження ринку здійснюється для:

§ опису ринку;

§ оцінювання змін ринку;

§ визначення необхідних дій і оцінювання результатів.

Дані дослідження ринку поділяються на первинні та вторинні.

Первинні дані отримують із первинних джерел, тобто ринку, в результаті прямого дослідження ринкової сфери чи опосередковано, від зовнішнього консультанта.

Вторинні дані не одержують безпосередньо з роботи на ринку, їх часто називають результатами лабораторних досліджень. Такі дослідження полягають у збиранні даних з існуючих джерел, таких, як:

§ державна статистика (із ЦСУ);

§ довідники про компанії;

§ торгові каталоги;

§ звіти торгових асоціацій;

§ готові звіти компаній.

Дані з дослідження ринку для розроблення плану маркетингу включають інформацію про ринок і інформацію про продукт.

Перший крок до одержання цієї інформації – контакт із торговою асоціацією, яка може надати дані про компанії, що працюють в одній галузі. Торгові асоціації часто мають копії опублікованих звітів. Можна використовувати також дані статистичного управління і щорічні звіти конкурентів.


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  3. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  4. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Актуальність дослідження
  7. Алгоритм дослідження кон’юктури
  8. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  9. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  10. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  11. Аналітичний метод дослідження
  12. Анкета — основний інструмент дослідження




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль.2. Функції маркетингового управління | Внутрішнє дослідження на ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.