МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Середовище маркетингу – дослідження ринкуУ нього входить визначення ресурсів маркетингу, збирання історичних даних про свою компанію і її продукти. Це неперервний процес. Тільки проаналізувавши внутрішні дані, можна зрозуміти, які сектори зовнішнього ринку потрібно вивчити, а аналіз зовнішніх даних дозволяє визначити, які проблеми не істотні для компанії, але важливі в контексті ринку і тому вимагають подальшого дослідження. Маркетингові дослідження середовища фірми, конкретних дій на ринку і у внутрішній системі маркетингу - це вивчення ринків компанії, її клієнтів та конкурентів у контексті загальної економічної і політичної ситуації. Визначити сприятливі можливості й джерела небезпеки. Та маркетингових досліджень Тема 1. Система маркетингової інформації
Перед тим як ініціювати процес стратегічного маркетингу, потрібно визначити глибину необхідного маркетингового аналізу і встановити основні джерела інформації для дослідження, даних про ринок. Перш ніж установити цілі і визначити майбутні стратегії, потрібно усвідомити становище своєї компанії та її продуктів на ринку. Аналіз ситуації допомагає: § зрозуміти економічну й ділову ситуацію; § визначити становище компанії на стратегічних ринках і в основних регіонах продажу; § оцінити переваги й недоліки компанії: організацію, продуктивність й основну продукцію; § порівняти компанію з її конкурентами; Маркетинг є постійною діяльністю. Проте конкретні проекти, як, наприклад, запуск нової продукції, завоювання нових ринків, створення спільних підприємств і т.д., потребують різноманітного ступеня проведення аналізу. Відповідну глибину і ступінь деталізації аналізу варто визначати, виходячи зі складності кожної проблеми і важливості проекту для кожного підприємства.
Вивчаючи історичні дані про продажі компанії, потрібно одночасно збирати інформацію про ринки, а потім проаналізувати її в контексті маркетингу продуктів. Найпростішу форму маркетингових досліджень можна визначити як комбінацію вивчення внутрішнього досвіду і досліджень ринку. Із цих джерел отримують інформацію для аналізу, порівнянь та оцінок. Дослідження ринку здійснюється для: § опису ринку; § оцінювання змін ринку; § визначення необхідних дій і оцінювання результатів. Дані дослідження ринку поділяються на первинні та вторинні. Первинні дані отримують із первинних джерел, тобто ринку, в результаті прямого дослідження ринкової сфери чи опосередковано, від зовнішнього консультанта. Вторинні дані не одержують безпосередньо з роботи на ринку, їх часто називають результатами лабораторних досліджень. Такі дослідження полягають у збиранні даних з існуючих джерел, таких, як: § державна статистика (із ЦСУ); § довідники про компанії; § торгові каталоги; § звіти торгових асоціацій; § готові звіти компаній. Дані з дослідження ринку для розроблення плану маркетингу включають інформацію про ринок і інформацію про продукт. Перший крок до одержання цієї інформації – контакт із торговою асоціацією, яка може надати дані про компанії, що працюють в одній галузі. Торгові асоціації часто мають копії опублікованих звітів. Можна використовувати також дані статистичного управління і щорічні звіти конкурентів. Читайте також:
|
||||||||
|