Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Внутрішнє дослідження на ринку

Будь-яка компанія має дані, корисні для підготовки плану маркетингу. Можливо, цих даних так багато, що нелегко виокремити найважливішу інформацію. Іноді дані неможливо одержати в потрібній формі. Можна отримати загальну інформацію стосовно продажів, але не продажів окремих продуктів чи на сегментах ринку.

Релевантні історичні дані – це дані про продажі і замовлення, розділені й проаналізовані так, що вони відображають сегменти ринку, на яких компанія продає свої продукти.

 

Визначення джерел інформації для дослідження даних про ринок

Дослідження даних і їх оцінка в процесі проведення маркетингового аналізу може бути здійснене шляхом:

• проведення кабінетних досліджень - розгляд існуючих джерел інформації - із метою загальної кількісної оцінки

• проведення польових досліджень - прямі контакти - з метою більш детальної кількісної і якісної оцінки.

Існують два основних види досліджень для одержання даних у процесі проведення маркетингового аналізу. Збір первинних даних для дослідження проводиться з метою виконання маркетингового аналізу. Джерелами одержання первинних даних можуть бути:

- спеціалізовані відвідування клієнта;

- прямий особистий контакт з конкурентами;

- поштове опитування;

- телефонне опитування (конкуренти, клієнти);

- закупівля продукції і її експертизи;

- круглий стіл для клієнтів;

- випробування прототипів на клієнтах.

При повторному дослідженні використовуються вже існуючі дані.

 

Розподіл ринку на сегменти

У різних клієнтів різні потреби. Не всім потрібні ті самі продукти. Не всі купують конкретний продукт через однакові причини. Сегментація ринку дозволяє окремо розглядати ринки, на яких уже торгує фірма і на які тільки повинна вийти. Корисно розбити свою споживацьку базу на групи клієнтів, що мають подібні потреби. Кожна така група утворює сегмент ринку.

Для товарів і послуг індивідуального споживання сегменти ринку звичайно визначаються класифікацією клієнтів за георгафічними, соціально-економічними, демографічними, психологічними критеріями та за особливостями поведінки.

Щоб зосередитися на взаємодії з клієнтами, завжди має сенс виділити напрямки досліджень для сегментації ринку. Цими напрямками можуть бути різні ознаки, наприклад, продукція, її застосування або географічні області. Сегментація здійснюється на основі диференційованої поведінки клієнта.



Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Актуальність дослідження
  5. Алгоритм дослідження кон’юктури
  6. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  7. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  8. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  9. Аналітичний метод дослідження
  10. Анкета — основний інструмент дослідження
  11. Банки як учасники ринку цінних паперів
  12. Банківські установи на кредитному ринку




Переглядів: 749

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Середовище маркетингу – дослідження ринку | Тема 2. Планування маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.