МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Успіх – це не стільки те, що ти маєш, скільки те, чим ти у результаті стаєш, то як ти робиш.І. ВВЕДЕННЯ. Загальні аспекти питання соціального підприємництва. Різні підходи до проблематики адаптації та успішності, підприємливості та самореалізації. Формула успіху як модель позитивістського світогляду Кролевецький районний Будинок дітей та юнацтва
План-конспект заняття,31.10.12, середа.
Тема: «Розвиток розумових здібностей. Соціальне підприємництво. Громадянське суспільство та молодіжний його сектор.» Розглядаючи питання розвитку розумових здібностей, маємо почати з того, що будь-яка дія хомо-сапієнс (людини розумної) підкорюється конкретній меті. Від елементарних речей, пов’язаних з добуванням їжі та виживання до розроблення проекту як складного науково-методичного твору, спрямованого на вирішення певної соціальної проблеми. З цієї точки зору, соціальне підприємництво є унікальною платформою для розвитку індивідуальних розумових здібностей.
Які риси характеру та здібності розвиваються під час заняття соціальним підприємництвом (участі в роботі творчого молодіжного об’єднання або громадської організації)? Насамперед: - Кмітливість; - Ініціативність; - Рішучість; - Здатність до пошуку; - Аналітичний, критичний та структурний спосіб мислення; - Вміння співпрацювати (робота в команді); - Ефективність на шляху до успіху. Крок за кроком, не зважаючи на перепони, тимчасові поразки тощо. Перераховані риси відносяться до розумових здібностей, оскільки не вимагають інших рис, пов’язаних з фізичним розвитком (виконанням в основному фізичної праці, як наприклад по відношенню до: будівельників, токарів, теслярів, технічних працівників, експедиторів-вантажників тощо)
1. Структура заняття:
І блок – Введення. Знайомство. 3-5 кіл для вербального контакту. Заповнення анкети «Я та успішне працевлаштування». (до 15 хвилин). 10.15.
ІІ блок – Основний блок. «Загальні аспекти питання соціального підприємництва. Різні підходи до проблематики адаптації та успішності, підприємливості та самореалізації. Формула успіху як модель позитивістського світогляду». (45 хвилин). 11.00
ІІІ блок – Пошук партнерів для соціального підприємництва. Досвід Швейцарського корпусу експертів (SWISSCONTACT). Приклад локальної громадської проблеми та зразки вирішення. - Міський парк як місце масового дозвілля. «Central Park New York». Приклади з історії (Фредерік Олмстед); - Сучасний приклад – «Уроки Стівена Джобса: робити гроші та вміти жити»; 20 хвилин. 11.20
ІV блок – Інтерактивна анкета (15 хвилин). 11.35.
V блок – Підведення підсумків заняття. (10 хвили). 11.45.
Читайте також:
|
||||||||
|