Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Успіх – це не стільки те, що ти маєш, скільки те, чим ти у результаті стаєш, то як ти робиш.

І. ВВЕДЕННЯ.

Загальні аспекти питання соціального підприємництва. Різні підходи до проблематики адаптації та успішності, підприємливості та самореалізації. Формула успіху як модель позитивістського світогляду

Кролевецький районний Будинок дітей та юнацтва

 

План-конспект

заняття,31.10.12, середа.

 

Тема: «Розвиток розумових здібностей. Соціальне підприємництво. Громадянське суспільство та молодіжний його сектор.»

Розглядаючи питання розвитку розумових здібностей, маємо почати з того, що будь-яка дія хомо-сапієнс (людини розумної) підкорюється конкретній меті. Від елементарних речей, пов’язаних з добуванням їжі та виживання до розроблення проекту як складного науково-методичного твору, спрямованого на вирішення певної соціальної проблеми.

З цієї точки зору, соціальне підприємництво є унікальною платформою для розвитку індивідуальних розумових здібностей.

 

Які риси характеру та здібності розвиваються під час заняття соціальним підприємництвом (участі в роботі творчого молодіжного об’єднання або громадської організації)?

Насамперед:

- Кмітливість;

- Ініціативність;

- Рішучість;

- Здатність до пошуку;

- Аналітичний, критичний та структурний спосіб мислення;

- Вміння співпрацювати (робота в команді);

- Ефективність на шляху до успіху. Крок за кроком, не зважаючи на перепони, тимчасові поразки тощо.

Перераховані риси відносяться до розумових здібностей, оскільки не вимагають інших рис, пов’язаних з фізичним розвитком (виконанням в основному фізичної праці, як наприклад по відношенню до: будівельників, токарів, теслярів, технічних працівників, експедиторів-вантажників тощо)

 

1. Структура заняття:

 

І блок – Введення. Знайомство. 3-5 кіл для вербального контакту. Заповнення анкети «Я та успішне працевлаштування». (до 15 хвилин). 10.15.

 

ІІ блок – Основний блок. «Загальні аспекти питання соціального підприємництва. Різні підходи до проблематики адаптації та успішності, підприємливості та самореалізації. Формула успіху як модель позитивістського світогляду». (45 хвилин). 11.00

 

ІІІ блок – Пошук партнерів для соціального підприємництва. Досвід Швейцарського корпусу експертів (SWISSCONTACT). Приклад локальної громадської проблеми та зразки вирішення.

- Міський парк як місце масового дозвілля. «Central Park New York». Приклади з історії (Фредерік Олмстед);

- Сучасний приклад – «Уроки Стівена Джобса: робити гроші та вміти жити»; 20 хвилин. 11.20

 

ІV блок – Інтерактивна анкета (15 хвилин). 11.35.

 

V блок – Підведення підсумків заняття. (10 хвили). 11.45.

 

 

 


Будь-який вчиноклюдини містить конкретні дії, а також пріоритети, на основі яких він вибрав саме цю дію. У основі пріоритету лежать цінності, тобто те, що для людини дуже важливо, значимо, заради чого людина готова нести відповідальність за наслідки обраних дій. Пропоновані технології успіху ціннісно об'єднані такими поняттями як "самореалізація", "зростання", "гармонія з самим собою і зі світом", "віра". Саме цінності визначають успіх будь-якої діяльності.


Ми намагаємось створювати орієнтацію на досягнення і ситуацію успіху для себе особисто у вашому житті. Давайте разом поміркуємо, що ж таке УСПІХ.


Наприклад, згідно словника В. Даля під успіхом розуміється:


досягнення цілей, рішення задачі; удача.


Нам це формулювання подобається. Але хотілося б додати:
успіх це не просто досягнення цілей, а також уміння ПРАВИЛЬНО визначати свої цілі. Для цього необхідно знання себе, своїх сильних і слабких (що набагато важливіше!) сторін. Уміння визнати наявність власних слабкостей – це вже сила характеру.


Успіх – це вміння добиватися поставлених цілей, отримуючи від цього задоволення.


Всі успішні люди мають схожу за набором палітру особистісних якостей. Крім того, існують певні навички та вміння, що забезпечують успіх у кар'єрі, незалежно від галузі зайнятості. Аналіз показав, що людина, що виявляє активність і підприємливість, лідерські якості по відношенню до свого життя має перевагу в успіху і будівництві кар'єри перед людиною реактивною, яка сприймає світ як серію непереборних обставин. Все це вміння і навички є переносними, що придбаваються. Ними можна опанувати.


Зрозуміло, що стартові умови для успіху можуть бути різними, але успішності можна вивчитися – ось, що найважливіше!!


І ще один важливий момент, на який хотілося б звернути увагу. Успішною людиною необхідно бути не тільки у фінансовому плані (багато прив'язують успіх до гаманця), але і у всіх сферах життя.


Виділимо такі сфери життя:


Читайте також:

  1. VIII. Реакції, в результаті яких утворюються високомолекулярні сполуки
  2. А скільки «Зеніт» за один раз може підняти в космос туристів?
  3. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  4. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  5. Аналіз результатів за відхиленнями
  6. Аналіз результатів національного виробництва.
  7. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  8. Аналіз рівня, динаміки та структури фінансових результатів підприємства
  9. Аналіз фінансових результатів діяльності туристичних підприємств
  10. Апробація результатів дисертації
  11. Аудит доходів і результатів діяльності
  12. Аудит фінансових результатів роботи підприємства




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Новий погляд на соціальне підприємництво

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.