МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОПОРНИЙ КОНСПЕКТПлан вивчення нової теми III. Вивчення нового матеріалу. ( 25 хв ). II. Актуалізація опорних знань і вмінь ( 5 хв ). I. Організаційний етап ( 5 хв ). План уроку Залікового уроку для 9-Б класу План-конспект Повторити конспект.
Тема:Електричний струм. Дія електричного струму. Мета уроку:ознайомити учнів з поняття, що таке електричний струм, з̓ясувати умови виникнення та існування електричного струму, дізнатись більше про дію електричного струму.. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність:схеми, таблиці, малюнки, а також прилади.
1. Що таке електричний струм? 2. Умови виникнення та існування електричного струму? 3. Що таке провідники, діелектрики та напівпровідники? 4. Що таке теплова, хімічна, магнітна дія електричного струму? 5. Яка дія електричного струму на організм? 1. Електричний струм-це процес напрямленого руху заряджених частинок. Надалі ці частинки, що мають електричний заряд ми називатимемо зарядженими частинками. 2.Вивчаючи електричний струм ми можемо сформулювати дві умови його виникнення та існування: Ø В середовищі повинні бути вільні заряджені частинки, які можуть рухатися по всьому середовищі ( такі частинки ще називають носіями струму ). Ø Необхідна наявність електричного поля. Здатність проводити електричний струм у різних речовин є різною. Тому всі речовини і матеріали ми можемо поділити не: провідники, діелектрики, напівпровідники. Провідники– це речовини й матеріали, що добре проводять електричний струм. Провідниками є метали, водні розчини солей ( наприклад кухонної) , кислот, лугів. Волога землі, тіло людини або тварини добре проводить електричний струм, бо містять речовини, що провідниками. Діелектрики-це речовини, які погано проводять електричний струм. Діелектриками є тверді речовини ( ебоніт, порцеляна, гума, скло ), деякі рідини ( дистильована вода ), й деякі гази ( водень, азот ). Існують також речовини, які називають напівпровідниками. Зазвичай такі речовини погано проводять електричний струм, і їх можна віднести до діелектриків. Прикладами напівпровідників є германій, силіцій, арсен, і багато інших. 3.Теплова дія електричного струму виявляється у нагріванні провідника, по якому тече струм. Теплову дію електричного струму широко використовують не тільки в побуті, але й у промисловості та сільському господарстві, наприклад для зварювання, різання, та плавлення металів. У природі ми теж зустрічаємося з тепловою дією електричного струму: енергія, яка виділяється під час блискавки може спричинити лісову пожежу Якщо через розчин солей, кислот, і лугів проходить електричний струм, на електродах, занурених в цей розчин, буде відбуватись хімічна реакція. Отже уданому випадку маємо справу з хімічною дією струму. Провідник у якому тече електричний струм набуває магнітних властивостей і починає притягувати залізні предмети. Функціонування різноманітних електричних двигунів, електровимірювальних приладів можливе тільки завдяки магнітній дії струму. 4.Електричний струм чинить теплову, магнітну, хімічну дії на живі організми, у тому числі на людину. Багато приладів, що призначені для електролікування,під час якого теплова дія електричного струму використовується для прогрівання окремих частин тіла, хімічна й магнітна – для стимуляції діяльності різних організмів, поліпшення обміну речовин, тощо. Однак слід пам̓ятати, що далеко не завжди електричний струм діє на організм людини цілюще. Струм може викликати опік,судоми й навіть спричинити смерть. Читайте також:
|
||||||||
|