Передача форми предметів, просторового розташування з використанням правил перспективи, кольорових та тонових співвідношень.
Старанність в роботі, дотримання правил користування графічними матеріалами.
Наявність достатніх теоретичних знань при самоаналізі роботи: розуміння та доцільне використання спеціальної термінології, обумовленої змістом навчального завдання, уміння сформулювати перспективну мету.
залікового уроку для 8-А класу
Тема:Дослідження коливань математичного маятника.
Мета уроку:визначити дослідним шляхом від яких умов залежить період коливань маятника.
Тип урок: урок формування практичних навичок.
Обладнання та наочність: кульки різної маси, нитки, секундомір, штатив.
I. Організаційний етап ( 5 хв ).
II. Перевірка домашнього завдання ( 5 хв ).
III. Виконання лабораторної роботи. ( 30 хв ).
Учням пропонується обчислити період коливання.
Ø Порядок дій учня
Підвісьте кульку на нитку завдовжки 30-40 см. Відхиліть її від положення рівноваги. Підрахуйте кількість коливань кульки і час, протягом якого ці коливання відбуваються. Визначте період коливання маятника. Результати запишіть у таблицю.
До цієї самої нитки підвісьте кульку іншої маси. Повторіть попередній дослід. Результати запишіть у таблицю. Зробіть висновок.
Змініть довжину нитки і виконайте попередні досліди. Результати запишіть у таблицю.
Перевірьте, чи зміниться період коливань маятника, якщо кульку відхилити на різні кути.
Номер досліду
Довжина нитки,
l, см
Маса кульки,
m, г
Кількість коливань,
N
Час коливань,
t, с
Період коливань,
T, с
l1=
m1=
m2=
l2=
m1=
m2=
Висновок:в процесі виконання даної лабораторної роботи ми визначили дослідним шляхом від яких умов залежить період коливань маятник.