Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Та розрахунок часу на відпрацювання навчальних питань

Послідовність проведення заняття

 

 

№ з/п Навчальні питання та їх стислий зміст Час (хв.) Методи викладання навчальних питань. Порядок демонстрації наочних посібників. Час і місце використання ТЗН. Прийоми активізації пізнавальної діяльності. Інші методичні прийоми
І Вступна частина
  У зв’язку застосування нових зразків звичайної зброї, систем високоточної зброї та модернізації бойової техніки, бойові дії стали високоманевреними та стрімкими. Особливе місце при цьому стали займати пересування військ різними способами на великі відстані, в короткі терміни часу, приховуючи свої дії від противника. В сучасних умовах найбільш боєздатними та пристосованих до ведення бойових дій після здійснення маршу на значні відстані являються механізовані війська. Вони частіше інших здійснюють марші в різних кліматичних та природних умовах, у важкій обстановці та різними завданням. В своїх наказах Міністр Оборони вимагає приділяти особливу увагу на підготовку підрозділів та частин для здійснення маршу в короткі терміни і значну відстань, при збереженні високої бойової готовності, боєздатності. Для чого командири усіх ступенів повинні швидко і уміло організовувати та здійснювати управління підрозділами та частинами під час маршу, при цьому вжити заходи, що до захисту від дій противника.   5 хв.     1. Прийняти доповідь командира взводу про готовність взводу до заняття. 2.Перевірити наявність особового складу. 3.Оголосити тему, мету та актуальність заняття. 4.Оголосити порядок відпрацювання навчальних питань.  
Перелік контрольних питань для опитування та форми контролю
  Провести контрольне опитування з питань попереднього заняття: - райони та рубежі, які призначаються при наступі з ходу; - бойовий порядок механізованого взводу при наступі у пішому порядку; - бойовий порядок механізованого взводу при наступі на бойових машинах піхоти.   Контрольне опитування провести у вигляді летючки
ІІ. Основна частина
2.1 1 навчальне питання Умови здійснення маршу, райони та рубежі, що призначаються під час здійснення маршу. Марш– організоване пересування підрозділів у колонах дорогами і колонними шляхами з метою виходу в призначений район або на вказаний рубіж у встановлений час, у повному складі і готовності до виконання бойового завдання. Марш може здійснюватися: - в передбаченні вступу в бій; - поза загрозою зіткнення з противником. В усіх умовах він буде здійснюватись в загрозі застосуванням противником високоточної зброї, ЗМУ і т.д. Марш в передбаченні вступу в бійздійснюється – коли безпосередньо з маршу буде виконуватися бойове завдання. Він як правило здійснюється: - в районі бойових дій; - при висуванні з пункту постійної дислокації; - при висуванні з району зосередження до державного кордону; - при висуванні з складі 2-го ешелону або резерву для вступу в бій; - на останньому добовому переході при здійсненні на великі відстані. Марш може здійснюватися: а) до фронту: при організації наступу, нарощування зусиль підрозділів 1-го ешелону, при переході до оборони на напрямку прориву противника та при зміні підрозділу, які втратили свою боєздатність; б) вздовж фронту: з метою переносу зусиль на новий напрямок; в) від фронту в тил: при перегруповані сил, при виході. Маршрут руху не повинен проходити: - через великі населені пункти; - через вузли доріг; - тіснини; - поблизу залізничних станцій (портів, аеропортів). Відстань між сусідніми маршрутам повинна бути така, яка б виключала ураження одним ядерним боєприпасом середньої потужності. В усіх випадках призначаються запасні маршрути Маршові можливості-здатність підрозділів до їх пересування своїм ходом з одного району в інший за встановлений час із збереженням боєздатності. Головні фактори, які впливають на маршові можливості : – бойові та експлуатаційні властивості бронетанкової та автомобільної техніки, які знаходяться на озброєнні підрозділів; – фізичні можливості особового складу; – рівень підготовки механіків - водіїв. Показники маршу: а) середня швидкість руху; б) величина добового переходу. Середня швидкість руху на марші визначається відношенням довжини маршруту (величини добового переходу) до загального часу руху, без урахування часу на привали. Вона повинна відповідати дорожнім умовам і технічному стану машин. Середня швидкість руху взводу на марші може бути: танкового – 20 – 25 км/год, механізованого взводу: на БМП (БТР) – 20 – 25 км/год, на автомобілях – 25 – 30 км/год, у пішому порядку – 4 – 5 км/год, на лижах – 5 – 7 км/год. Величина добового переходу визначається середньою швидкістю і часом руху машин. Добовий перехід може бути: для змішаних і танкових колон – до 250 км; автомобільних колон – до 300 км, в особливих умовах – до 200 км. Середній час роботи механіків – водіїв складає 10-12 годин.Цей час прийнято рахувати розрахунковою нормою часу руху колони. довжина маршруту руху визначається в кілометрах і складає відстань від вихідного пункту до призначеного району. Загальний час (Тм)на здійснення маршу визначаються різницею у часі між початком і кінцем маршу і складає його тривалість. З метою підтримки високого рівня управляння, дисципліни та організованості при проведенні маршу призначаються: а) вихідний рубіж (пункт)– для своєчасного початку руху, забезпечення швидко займати своє місце в похідному порядку, попередження затримки і змішування підрозділів. Відстань вихідного рубежу (пункту) повинна забезпечувати витягування колон підсиленого механізованого батальйону з району розташування і становить 5 – 10 км. б) рубежі (пункти) регулювання – для забезпечення планомірного та організованого здійснення маршу і дають можливість регулювати швидкість руху колони тим самим добиватись вчасного прибуття в призначений район (на вказані рубежі). Кількість їх може бути різною і залежати від тривалості маршу, характеру місцевості, стану дорожньої мережі і погодних умов. Рубежі (пункти) призначаються через 3-4 години руху і відмічаються добре видимими місцевими предметами, їх підрозділи повинні проходити в строго визначений час. в) Привали та денний (нічний) відпочинок призначаються для перевірки стану ОВТ, їх технічного обслуговування й усунення несправностей, харчування та відпочинку особового складу. Привали призначаються через 3 – 4 години руху тривалістю до 1 години, а в другій половині добового переходу – один привал тривалістю до 2 годин. У кінці кожного добового переходу призначається денний (нічний) відпочинок. 60хв. Оголосити навчальне питання та порядок його відпрацювання.   Висвітити слайд. Основні положення дати під запис. Висвітити слайд. Основні положення дати під запис. Висвітити слайд. Основні положення дати під запис. Висвітити слайд. Основні положення дати під запис. Висвітити слайд. Основні положення дати під запис. Висвітити слайд. Основні положення дати під запис. Висвітити слайд. Основні положення дати під запис.   Викликати 2-3 студентів для контролю засвоєння даного питання.
2.2 2 навчальне питання Місце, завдання та засоби посилення механізованого взводу в похідній охороні. Взвод здійснює марш: а) в колоні роти; б) самостійно, як орган похідної охорони:   Підрозділи на марші, особливо в передбаченні зустрічі з противником, охороняються похідною охороною, яка має завдання: - виключити раптовий напад противника на колону, що охороняється, забезпечити їй вигідні умови для вступу в бій; - і не допустити проникнення до неї наземної розвідки противника. Сили і склад похідної охорони залежать від обстановки, отриманої задачі і складу того підрозділу, від якого вона висилається. В залежності від задачі, яка виконується, взводу можуть придаватися засоби посилення в складі: танковий взвод (танк), інженерно – саперне відділення, відділення РХР Взвод на марші може призначатися в головну (бокову, тильну) похідну, а іноді і у нерухому бокову заставу, або головний (тильний) дозор. Похідний порядок -це шикування підрозділів для пересування в колонах. Він будується з урахуванням: - забезпечення високої швидкості руху підрозділів; - швидкого розгортання і вступу в бій підрозділів; - збереження сил особового складу; - збереження техніки; - надійного управління. Похідний порядок взводу на марші: а) в складі роти – колона машин з відстанню між ними 25-50 м; Колона– стрій бойових машин одна за другою для здійснення маршу. б) при діях похідній охороні – дозорне відділення(танк) на віддалення, яке забезпечує спостереження за ним і підтримкувогнем, БМП командира взводу, машина з хіміками – розвідниками і інженерно – саперним відділенням, механізоване відділення, танк. Похідний прядок взводу під час маршу повинен забезпечувати високу швидкість руху, швидке розгортання в перед бойові і бойові порядки. Взвод на марші призначений в похідну охоронудіє на відстані від головних сил, що охороняє: - в головній похідні заставі5-10км(від батальйону), 3-5(від роти) км; - в тильній та боковій похідній заставідо 5 км; - в нерухому бокову заставудо 5 км; - в головний (тильний) дозорвід головних сил роти, призначеної на дії головній похідній заставі 3-5 км. 20 хв Оголосити навчальне питання та порядок його відпрацювання.   Висвітити слайд. Основні положення дати під запис.     Висвітити слайд. Основні положення дати під запис.   Висвітити слайд. Основні положення дати під запис.   Висвітити слайд. Основні положення дати під запис.     Викликати 2-3 студентів для контролю засвоєння даного питання.
ІІІ. Заключна частина
  - оголосити оцінки, якщо проводилось письмове опитування, то оголосити коли будуть готові результати опитування; - відмітити позитивні та негативні моменти під час відповідей; - видати у навчальну групу завдання на самостійну роботу; - відповісти на питання. 5 хв. - необхідно нагадати тему, мету заняття, навчальні питання та ступінь їх досягнення; - наприкінці заняття порадити студентам літературу для подальшого вивчення теми.  

Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  4. Аеродинамічний розрахунок
  5. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  6. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  7. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  8. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  9. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  10. Вивчення питань пожежної безпеки працівниками.
  11. Види запитань.
  12. Види навчальних занять.




Переглядів: 953

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття про передовий педагогічний досвід. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.