Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальні питання та розрахунок часу

 

№ зп Навчальні питання Час (хв.) Примітка
1. Вступна частина    
  Провести поточний контроль в вигляді летючки 1 варіант: Райони, рубежі що призначаються під час здійснення маршу (схема).   2 варіант: Шикування похідного порядку механізованого взводу, призначеного в похідну охорону (схема) .   10хв.     1.Прийняти доповідь командира взводу про готовність взводу до заняття. 2.Перевірити наявність особового складу. 3.Оголосити тему, мету та актуальність заняття. 4.Оголосити вимоги Міністра Оборони, Командувача СВ ЗС України, щодо тактичної підготовки військ та порядок відпрацювання навчальних питань.  
2. Основна частина 75 хв.  
  Заслуховування реферату на тему: “Погляди воєнних фахівців провідних країн світу на проблеми здійснення маршу в сучасних умовах.” Реферат (доповідь) оцінюється: на “відмінно” – якщо зміст його відповідає темі, відповідь впевнена, з використанням ілюстраційного матеріалу, після кожного питання та у кінці зроблені висновки, реферат оформлений охайно згідно вимог керівних документів; на “добре” – якщо зміст реферату відповідає темі, відповідь з використанням ілюстраційного матеріалу, реферат оформлений охайно згідно вимог керівних документів, але висновки не зроблені, час на доповідь перевищений незначно; на “задовільно” – якщо зміст реферату відповідає темі, але ілюстраційний матеріал не використовувався, час значно перевищений, реферат оформлений з відхиленнями від вимог керівних документів; на “незадовільно”– якщо зміст реферату не відповідає темі. 10 хв. 1. Час на доповідь не більш 10 хвилин. 2. В ході доповіді доцільно використовувати схеми, слайди. 3. Після виступу на протязі декількох хвилин обговорити питання реферату. 4. В ході виступу викладач не повинен зупиняти, переривати та коментувати виступ студента, який готував реферат. 5. Того, хто виступає зупиняти тільки в тому випадку, якщо зміст реферату не співпадає з його темою.  
  1 навчальне питання. Умови здійснення маршу, райони та рубежі що призначаються під час здійснення маршу. 15 хв. Оголосити навчальне питання.  
  Розглядати навчальне питання доцільно по окремим підпитанням; 1. Умови здійснення маршу; 2. Маршові можливості; 3. Райони, рубежі що призначаються під час здійснення маршу. В ході обговорення питання увагу необхідно приділити обмірковуванню проблемних питань; Викладачу необхідно постановкою додаткових питань добитись, щоб студенти слідкували за обговоренням навчальних питань, аналізували виступ товариша;     - викликати на кожне підпитання 1-2 студентів; - під час відповіді ті, хто навчаються повинні широко застосовувати дошку та ілюстраційний матеріал; - якщо виступ студента не відповідає змісту питання, то його треба зупинити та надати додаткове питання; - відповіді на питання повинні бути стислими та по суті; - наприкінці обговорення питання вказати на основні помилки та підвести короткий підсумок.  
  2 навчальне питання. Порядок і зміст роботи командира взводу під час організації маршу. 25 хв. Оголосити навчальне питання.
  Розглядати навчальне питання доцільно по окремим підпитанням; 1. Робота командира механізованого взводу щодо підготовки маршу в складі роти; 2. Робота командира механізованого взводу, призначеного в головну похідну заставу. В ході обговорення питання особливу увагу необхідно приділити обмірковуванню проблемних питань; Викладачу необхідно постановкою додаткових питань добитись, щоб студенти слідкували за обговоренням навчальних питань, аналізували виступ товариша;   - викликати на кожне підпитання 1-2 студентів; - під час відповіді ті, хто навчаються повинні широко застосовувати дошку та ілюстраційний матеріал; - якщо виступ студента не відповідає змісту питання, то його треба зупинити та надати додаткове питання; - відповіді на питання повинні бути стислими та по суті; - наприкінці обговорення питання вказати на основні помилки та підвести короткий підсумок.  
  3 начальне питання. Дії взводу на марші і в похідній охороні 15 хв Оголосити навчальне питання
  Розглядати навчальне питання доцільно по окремим підпитанням; 1. Дії взводу, призначеного в ГПЗ; 2. Дії взводу, призначеного в БПЗ; 3. Дії взводу, призначеного в ТПЗ; 4. Дії взводу, призначеного в НБЗ. В ході обговорення питання особливу увагу необхідно приділити обмірковуванню проблемних питань; Викладачу необхідно постановкою додаткових питань добитись, щоб студенти слідкували за обговоренням навчальних питань, аналізували виступ товариша;   - викликати на кожне підпитання 1-2 студентів; - під час відповіді ті, хто навчаються повинні широко застосовувати дошку та ілюстраційний матеріал; - якщо виступ студента не відповідає змісту питання, то його треба зупинити та надати додаткове питання; - відповіді на питання повинні бути стислими та по суті; - наприкінці обговорення питання вказати на основні помилки та підвести короткий підсумок.  
  Повідомлення:“Особливості організації та здійснення пересування підрозділів з урахуванням МГП”. 10 хв.  
3. Заключна частина 5 хв.  
  - оголосити оцінки; якщо проводилось письмове опитування, то оголосити коли будуть готові результати опитування; - відмітити позитивні та негативні моменти під час відповідей - відповісти на запитання; - поставити завдання на самостійну підготовку     - необхідно в кінці заняття нагадати тим, хто навчається, тему, навчальні питання та ступінь їх досягнення.    

Викладач кафедри

(посада)

______________________Т.В.Хліманцов

(військове звання, підпис, прізвище та ініціали)

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  7. Аеродинамічний розрахунок
  8. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  9. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  10. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  11. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  12. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Предмет, об’єкти, суб’єкти аналізу та його завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.