Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нумерація вагонів, знаки і написи на вагонах.

Система нумерації рухомого складу дозволяє восьмизначному номеру виконувати три функції:

- інвентарного номера одиниці рухомого складу, що не повторюється на всій мережі залізниці;

- кодового носія основноїхарактеристики (рід, вісність, ряд технічних і експлуатаційних парметрів);

- кодовго захисту від неправильного зчитування і написання номера.

Згідно з інструкцією кодування рухомого складу, перша цифра характеризує вид вагону і позначає:

0 – пасажирський вагон;

1 – локомотиви, колійні машини, крани та ін.;

2 – універсальний критий вантажний вагон;

4 – універсальний вагон-платформа;

6 – уніврсальний напіввагон;

7 – вагон-цистерна і бункерний напіввагон;

8 - ізотермічний вагон;

3 і 9 – інші вагони ( хопери, думкари, транспортери, спеціалізовані вагони, 6-ти вісні вагони);

5 – вагони власності промислових підприємств.

Наступні цифри в номерах пасажирських вагонів мають призначення :

друга і третя цифри представляють цифровий індекс залізниці приписки пасажирського вагону ( ПЗЗ – 32-34, ПЗ – 43-44, ЛВ – 35-38, Д – 48-50, ПР – 45-47, ОД- 40-42);

четвера цифра визначає рід вагона ( 0 – м’який, 1 – купейний, 2 – некупейний, 3 – міжобласний, 4 – поштовий, 5 – багажний, 6 – вагон-ресторан, 7 – службово-технічний, 8 – пасажирський вагон власності інших підприємств);

п’ята, шоста і сьома цифри визначають різновидності типів вагонів, їх конструктивні особливості (тип планування салону, вид опалення, вид гальм);

восьма цифра – контрольний знак. За її допомогою перевіряється правильність зчитування і написання номера вагона.

Номер вагона: 7 4 8 5 4 6 8 8

Множник: 2 1 2 1 2 1 2

Розрядні добутки: 14 4 16 5 8 6 16

Порозрядна сума: 1+4+4+1+6+5+8+6+1+6=42

Порозрядна сума, яка визначається як сума цифр, округляєьться до повного десятка (тобто 50) і від нього віднімається (50-42) – ця цифра і буде контрольною (8).

У номерах вантажних вагонів наступні цифри після першої позначають:

друга цифра номера від 0 до 8 позначає чотиривісні вагони, 9 – восьмивісні і багатовісні. Всі шестивісні вагони і вагонитранспортери віднесені до інших вагонів, номери яких починаються з цифри 3, тому друга цифра у шестивісних вагонів буде 6, у вагонівтранпортерів – 9. Для критих вагоінв друга цифра позначає об’єм кузова (0 – до 120 м³; 1-3 – 120 м³; 4-7 – більше 120 м³ з поширеним дверним отвором), для платформ – довжину рами (0 – до 13,4 м; 2-6 – 13,4 м і більше), для чотиривісних напіввагонів – наявність люків і торцевих дверей (о-2 – з люками і торцевими дверима; 3-7 – з люками, без торцевих дверей, 8 – з глухим кузовом), для вагонів-цистерн - їхню спеціалізацію (0 – для бітуму і в’язких продуктів; 1-2 – для темних нафтопродуктів; 3-4 – для світлих нафтопродуктів, 6 – для хімічних продуктів, 7 – для харчових продуктів; 9 – нафтобензинові), для інших вагонів, які починаються з цифри 3 – рід вагона (о – хопери-дозатори; 2-4 – думпкари; 6 – шестивісні вагони; 7 – службово-технічні вагони, 9 – вагони-транспортери), для інших вагонів, які починаються з цифри 9 – також рід вагона (0 – мінераловози, 1 – котуновози, 2 – середньотоннажні контейнеровози; 3 – цементовози; 4 – великотоннажні контейнеровози; 5 – зерновози; 6 – живорибні; 7 –содовози), Для власних і орендованих вагонів після першої цифри 5 друга позначаєрід вагонів ( 2 – криті, 4 – платформи; 6 – напіввагони; 7 – цистерни; 5 – думпкари; 3 і 9 – інші вагони), для ізотермічних вагонів – їх конструктивні особливості (0 – термоми; 1 – льодовики; 3 – АРВ; 4 – секції в сладі поїзда; 7 – секції 5-БМЗ);

третя цифра для деяких видів вагонів може мати певну технічну характеристику;

четверта, пята і шоста цифри визначають порядковий інвентаринй номер вагона без характеристик;

сьома цифра означає: 0-8 – вагон без гальмівної площадки; 9 – вагон має гальмівну площадку;

восьма цифра – контрольний знак.

На вантажних вагонах його номер наноситься на кузові та рамі. Крім цього на кузові позначають вантажопідйомність, об’єм кузова, тара, дати і підприємства побудови, виконання останніх заводського і деповського ремонтів, знак залізничної адміністрації держави, які належить вагон (УЗ – України), а під номером вагона з залізничний код держави власниці (22 – України).

На середній стіні кузова пасажирського вагона з кожного боку над номером вагона наноситься герб країни. Біля вхідних дверей – кількість місць, а в нижній частині кузова – тара і місце встановлення домкрата при підніманні вагона. На торцевій стінах кузова наносяться дата і місце будування та останніх видів ремонту. Маршрут вагону вказують на дошці, яку вивішує провідник нззовні вагону. На вагонах РІЦ всі знаки, написи і нумерація виконуються чотирма мовами: французькою, німецькою, італійською і російською. На кузові вказується «Спальний вагон» і класність (І або ІІ клас).

 


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  3. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  4. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  5. Аксіоми. Теореми. Ознаки.
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз однієї ознаки
  8. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  9. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  10. Біологічна дія іонізуючих випромінювань. Ознаки радіаційного ураження
  11. Буфери, облицювання радіатора і декоративні написи
  12. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок




Переглядів: 4660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості обслуговуання пасажирських вагонів. | Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією підприємств локомотивного господарства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.