Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Нумерація вагонів, знаки і написи на вагонах.

Система нумерації рухомого складу дозволяє восьмизначному номеру виконувати три функції:

- інвентарного номера одиниці рухомого складу, що не повторюється на всій мережі залізниці;

- кодового носія основноїхарактеристики (рід, вісність, ряд технічних і експлуатаційних парметрів);

- кодовго захисту від неправильного зчитування і написання номера.

Згідно з інструкцією кодування рухомого складу, перша цифра характеризує вид вагону і позначає:

0 – пасажирський вагон;

1 – локомотиви, колійні машини, крани та ін.;

2 – універсальний критий вантажний вагон;

4 – універсальний вагон-платформа;

6 – уніврсальний напіввагон;

7 – вагон-цистерна і бункерний напіввагон;

8 - ізотермічний вагон;

3 і 9 – інші вагони ( хопери, думкари, транспортери, спеціалізовані вагони, 6-ти вісні вагони);

5 – вагони власності промислових підприємств.

Наступні цифри в номерах пасажирських вагонів мають призначення :

друга і третя цифри представляють цифровий індекс залізниці приписки пасажирського вагону ( ПЗЗ – 32-34, ПЗ – 43-44, ЛВ – 35-38, Д – 48-50, ПР – 45-47, ОД- 40-42);

четвера цифра визначає рід вагона ( 0 – м’який, 1 – купейний, 2 – некупейний, 3 – міжобласний, 4 – поштовий, 5 – багажний, 6 – вагон-ресторан, 7 – службово-технічний, 8 – пасажирський вагон власності інших підприємств);

п’ята, шоста і сьома цифри визначають різновидності типів вагонів, їх конструктивні особливості (тип планування салону, вид опалення, вид гальм);

восьма цифра – контрольний знак. За її допомогою перевіряється правильність зчитування і написання номера вагона.

Номер вагона: 7 4 8 5 4 6 8 8

Множник: 2 1 2 1 2 1 2

Розрядні добутки: 14 4 16 5 8 6 16

Порозрядна сума: 1+4+4+1+6+5+8+6+1+6=42

Порозрядна сума, яка визначається як сума цифр, округляєьться до повного десятка (тобто 50) і від нього віднімається (50-42) – ця цифра і буде контрольною (8).

У номерах вантажних вагонів наступні цифри після першої позначають:

друга цифра номера від 0 до 8 позначає чотиривісні вагони, 9 – восьмивісні і багатовісні. Всі шестивісні вагони і вагонитранспортери віднесені до інших вагонів, номери яких починаються з цифри 3, тому друга цифра у шестивісних вагонів буде 6, у вагонівтранпортерів – 9. Для критих вагоінв друга цифра позначає об’єм кузова (0 – до 120 м³; 1-3 – 120 м³; 4-7 – більше 120 м³ з поширеним дверним отвором), для платформ – довжину рами (0 – до 13,4 м; 2-6 – 13,4 м і більше), для чотиривісних напіввагонів – наявність люків і торцевих дверей (о-2 – з люками і торцевими дверима; 3-7 – з люками, без торцевих дверей, 8 – з глухим кузовом), для вагонів-цистерн - їхню спеціалізацію (0 – для бітуму і в’язких продуктів; 1-2 – для темних нафтопродуктів; 3-4 – для світлих нафтопродуктів, 6 – для хімічних продуктів, 7 – для харчових продуктів; 9 – нафтобензинові), для інших вагонів, які починаються з цифри 3 – рід вагона (о – хопери-дозатори; 2-4 – думпкари; 6 – шестивісні вагони; 7 – службово-технічні вагони, 9 – вагони-транспортери), для інших вагонів, які починаються з цифри 9 – також рід вагона (0 – мінераловози, 1 – котуновози, 2 – середньотоннажні контейнеровози; 3 – цементовози; 4 – великотоннажні контейнеровози; 5 – зерновози; 6 – живорибні; 7 –содовози), Для власних і орендованих вагонів після першої цифри 5 друга позначаєрід вагонів ( 2 – криті, 4 – платформи; 6 – напіввагони; 7 – цистерни; 5 – думпкари; 3 і 9 – інші вагони), для ізотермічних вагонів – їх конструктивні особливості (0 – термоми; 1 – льодовики; 3 – АРВ; 4 – секції в сладі поїзда; 7 – секції 5-БМЗ);

третя цифра для деяких видів вагонів може мати певну технічну характеристику;

четверта, пята і шоста цифри визначають порядковий інвентаринй номер вагона без характеристик;

сьома цифра означає: 0-8 – вагон без гальмівної площадки; 9 – вагон має гальмівну площадку;

восьма цифра – контрольний знак.

На вантажних вагонах його номер наноситься на кузові та рамі. Крім цього на кузові позначають вантажопідйомність, об’єм кузова, тара, дати і підприємства побудови, виконання останніх заводського і деповського ремонтів, знак залізничної адміністрації держави, які належить вагон (УЗ – України), а під номером вагона з залізничний код держави власниці (22 – України).

На середній стіні кузова пасажирського вагона з кожного боку над номером вагона наноситься герб країни. Біля вхідних дверей – кількість місць, а в нижній частині кузова – тара і місце встановлення домкрата при підніманні вагона. На торцевій стінах кузова наносяться дата і місце будування та останніх видів ремонту. Маршрут вагону вказують на дошці, яку вивішує провідник нззовні вагону. На вагонах РІЦ всі знаки, написи і нумерація виконуються чотирма мовами: французькою, німецькою, італійською і російською. На кузові вказується «Спальний вагон» і класність (І або ІІ клас).

 


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  3. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  4. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  5. Аксіоми. Теореми. Ознаки.
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз однієї ознаки
  8. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  9. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  10. Біологічна дія іонізуючих випромінювань. Ознаки радіаційного ураження
  11. Буфери, облицювання радіатора і декоративні написи
  12. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок




Переглядів: 4528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості обслуговуання пасажирських вагонів. | Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією підприємств локомотивного господарства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.