Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією підприємств локомотивного господарства.

Самостійна робота № 6

Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією підприємств електропостачання і енергетичного господарства.

Самостійна робота № 4

 

 

 

 

 

1. Локомотивне господарство має забезпечувати процес перевезень справними тяговими засобами, утримувати ці засоби відповідно до вимог ПТЕ у справності, удосконалювати їх і забезпечувати безпеку руху.

Головне управління локомотивного господарства (ЦТ) забезпечує запровадження на залізницях нових видів тяги, обладнання і пристроїв для ремонту і обслуговування локомотивів, розробляє і здійснює заходи щодо розвитку і утримання локомотивного парку.

Госпрозрахункова служба локомотивного господарства(Т) має такі ж завдання і функції, тільки в межах залізниці.

 

Рис. 6.1. Структурна схема управління локомотивним господарством

 

Головною виробничої одиницею у локомотивному господарстві є локомотивне депо (ТЧ), яке безпосередньо обслуговує локомотивний парк. За характером роботи депо бувають основні і оборотні.

Основне оборотне депо – це лінійне виробниче підприємство, до якого приписана певна кількість локомотивів або одиниць моторвагонного рухомого складу, які воно має вчасно видавати в рейс, постійно здійснювати їх технічне обслуговування і ремонт. Основне депо працює на самостійному господарському розрахунку.

Основні депо бувають вантажні, пасажирські, змішані, а в залежності від виду тяги – електровозні, тепловозні і моторвагонні. Депо мають цехи і дільниці для певних видів робіт, обладнані необхідним устаткуванням і підйомно-транспортними машинами та механізмами, місця відстою локомотивів, екіпірувальні пристрої, виробничі, службові і побутові споруди та будівлі.

Оборотне депо розташовується в кінці тягового плеча, і до якого локомотиви не приписані. Виконує огляди, деякі види поточних ремонтів, організовує відпочинок локомотивних бригад. В оборотних депо розміщуються пункти технічного обслуговування і екіпірування локомотивів, екіпірувальні пристрої і кімнати відпочинку бригад.

 

Рис. 6.2. Типова структура основного локомотивного депо.

2. Інвентарний локомотивний парк поділяється на експлуатаційний і не експлуатаційний.

Експлуатаційний парк складають всі локомотиви, що перебувають в рейсі або в очікуванні рейсу.

Неексплуатаційний парк складають всі несправні локомотиви, що перебувають в ремонті, а також у запасі Укрзалізниці і у резерві Управління залізниці.

Дільниці в межах яких обертаються локомотиви, називають тяговими плечами (рис. 6.2).

· пункт обороту локомотивів – залізнична станція в кінці дільниці обертання локомотивів, на якій усі локомотиви, що перебувають з поїздами чи резервом, відправляються тільки у зворотному напрямку;

· пункт зміни локомотивів – залізнична станція, розташована всередині дільниці обертання, на якій локомотиви, що відчіпляються від поїздів чи прибувають резервом, відправляються з поїздами як у зустрічному, так і попутному напрямках;

· пункт зміни локомотивних бригад – залізнична станція, розташована в межах дільниці обертання локомотивів, на якій відбувається зміна локомотивних бригад.

Дільниці обертання локомотивів бувають короткі, подовжені та розгалужені.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автопідприємства вантажних автомобілів
  8. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  9. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  10. Активами торговельного підприємства
  11. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  12. АКЦІОНЕРНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВ




Переглядів: 2606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нумерація вагонів, знаки і написи на вагонах. | Самостійна робота № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.